Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez raper99
Luke_Police napisał(a):
> Czyżby sposób eksploatacji taboru przez Tramwaje Szczecińskie > przestał być tematem tabu?
Jest demokracja, nie ma cenzury. > Chodzi o amortyzatory znajdujące się na wózkach napędowych?
Tak o to mi chodziło
> Ok, każdy ma swój punkt widzenia. Żywotność tramwaju > konstrukcyjnie przewidziana jest na 40-50 lat.
Producenci z zasady przyjmują 30 ale jak są serwisowane zgodnie z resursami to tyle jeżdżą czego przykładem jest stan 13N w Warszawie.
> Niemniej jednak, czy > inwestowanie w całkowicie wysokopodłogowe "modernizacje" wagonów > 105Na ma sens? Pudła tych pojazdów są praktycznie nowe fabrycznie, a > funkcjonalność dla pasażera jest ta sama.
Ktoś kto na to wpadł chyba był mentalnie kilkanaście lat wstecz, dlatego niestety będziemy tym jeździć do 2042 i dalej.
> Czyżby sposób eksploatacji taboru przez Tramwaje Szczecińskie > przestał być tematem tabu?
Jest demokracja, nie ma cenzury. > Chodzi o amortyzatory znajdujące się na wózkach napędowych?
Tak o to mi chodziło
> Ok, każdy ma swój punkt widzenia. Żywotność tramwaju > konstrukcyjnie przewidziana jest na 40-50 lat.
Producenci z zasady przyjmują 30 ale jak są serwisowane zgodnie z resursami to tyle jeżdżą czego przykładem jest stan 13N w Warszawie.
> Niemniej jednak, czy > inwestowanie w całkowicie wysokopodłogowe "modernizacje" wagonów > 105Na ma sens? Pudła tych pojazdów są praktycznie nowe fabrycznie, a > funkcjonalność dla pasażera jest ta sama.
Ktoś kto na to wpadł chyba był mentalnie kilkanaście lat wstecz, dlatego niestety będziemy tym jeździć do 2042 i dalej.
Re: Przyszłość
· 11 lat temu ·
raper99