Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez ortelw
raper99 napisał(a):
> Ale na przykład w następnej perspektywie środków unijnych 2015-2020 > przecież można zmodernizować Powstańców wlkp z pętlą na > Pomorzanach,Wyzwolenia, Asnyka i kolejne linie - 2,4,12 będą nadawać > się dla niskiej podłogi. Liczy się aby modernizować systematycznie. > Jedyną zachętą do korzystania z KM może być jej wysoka jakość a > jakość to równe torowiska po których pojazdy poruszają się szybko > i nie zgraciały tabor. Do tego oczywiście czyste wnętrze pojazdu bez > ozdób AHRE i bezpieczeństwo czyli pojawiający się od czasu do czasu > kontrolnie umundurowany patrol Policji.
Wyzwolenia i Asnyka to jak na szczecińskie realia tory w dobry stanie, nie wymagające natychmiastowego remontu. Co do Pomorzan to się zgodzę. Gdyby się uprzeć to wystarczyłoby wyremontować tylko tę pętlę i łuk pod wiaduktem przy dworcu i można by puścić Swingi na tę linię. Ale 4, 12...?! Linie o najgorszych torach? 4 jeździ jeszcze na Potulicką... Poza tym dla linii w rozkładzie uzupełniającym (7-18) nie opłaca się wywalać kasy miejskiej do góry nogami, żeby wyremontować tory... 12. to co innego, ale rzeczywiście, skoro trzeba było by wyremontować całą jej trasę to lepiej zainwestować w linie, które już mają dobre podstawy i warunki pod tramwaje niskopodłogowe. Chodzi tu mi o 5. i 2.. Piątka, bo wystarczyłoby wyremontować tylko łuki Piłsudzkiego - Matejki, Dubois - Firlika, a ten najgorszy odcinek (Dubois - Stocznia) ostatecznie ujdzie. Dwójka też jest w stanie dość dostatecznym dla niskaczów. Po Gdańskiej już jeżdżą, Wyzwolenia i Kołłątaja oraz Asnyka także nie są takie złe. Jedynie plac Żołnierza zostaje do remontu. Ale w każdym razie chodzi mi o to, aby dążono do tego, aby umożliwić trasy dwójki i piątki dla niskopodłogowców, co jest o wiele bardziej realne niż remont całej trasy 12. czy chociażby alei tylko Piastów i Powstańców Wlkp. (!).
> Ale na przykład w następnej perspektywie środków unijnych 2015-2020 > przecież można zmodernizować Powstańców wlkp z pętlą na > Pomorzanach,Wyzwolenia, Asnyka i kolejne linie - 2,4,12 będą nadawać > się dla niskiej podłogi. Liczy się aby modernizować systematycznie. > Jedyną zachętą do korzystania z KM może być jej wysoka jakość a > jakość to równe torowiska po których pojazdy poruszają się szybko > i nie zgraciały tabor. Do tego oczywiście czyste wnętrze pojazdu bez > ozdób AHRE i bezpieczeństwo czyli pojawiający się od czasu do czasu > kontrolnie umundurowany patrol Policji.
Wyzwolenia i Asnyka to jak na szczecińskie realia tory w dobry stanie, nie wymagające natychmiastowego remontu. Co do Pomorzan to się zgodzę. Gdyby się uprzeć to wystarczyłoby wyremontować tylko tę pętlę i łuk pod wiaduktem przy dworcu i można by puścić Swingi na tę linię. Ale 4, 12...?! Linie o najgorszych torach? 4 jeździ jeszcze na Potulicką... Poza tym dla linii w rozkładzie uzupełniającym (7-18) nie opłaca się wywalać kasy miejskiej do góry nogami, żeby wyremontować tory... 12. to co innego, ale rzeczywiście, skoro trzeba było by wyremontować całą jej trasę to lepiej zainwestować w linie, które już mają dobre podstawy i warunki pod tramwaje niskopodłogowe. Chodzi tu mi o 5. i 2.. Piątka, bo wystarczyłoby wyremontować tylko łuki Piłsudzkiego - Matejki, Dubois - Firlika, a ten najgorszy odcinek (Dubois - Stocznia) ostatecznie ujdzie. Dwójka też jest w stanie dość dostatecznym dla niskaczów. Po Gdańskiej już jeżdżą, Wyzwolenia i Kołłątaja oraz Asnyka także nie są takie złe. Jedynie plac Żołnierza zostaje do remontu. Ale w każdym razie chodzi mi o to, aby dążono do tego, aby umożliwić trasy dwójki i piątki dla niskopodłogowców, co jest o wiele bardziej realne niż remont całej trasy 12. czy chociażby alei tylko Piastów i Powstańców Wlkp. (!).
Re: Przyszłość
· 11 lat temu ·
ortelw