Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
paki napisał(a):
> zack1989 napisał(a):
> > > Liniowy? Nie po to go wycofali, żeby go przywrócić na linię. > > Powiedz to poznaniakom i ich "stodwójce" ;) Wczorajsza 3/4 > pokazała, że warto wypuszczać pojazdy historyczne na linie. > Fakt, otwarcie trasy na Las oraz darmowe przejazdy KM miały wpływ > na ilość pasażerów w eNkach, ale i tak frekwencja przeszła > moje oczekiwania. Tak naprawdę tylko pierwszy kurs był w miarę > pusty (czytaj wszystkie miejsca siedzące zajęte plus naście > osób stojących, mowa o pierwszym wagonie, który miałem "pod > opieką", w doczepie zawsze było czarno), później było już > tylko ciaśniej. Przewieźliśmy setki pasażerów i tylko raz > usłyszałem, że "powinni puścić coś normalnego a nie takie > starocie". Ale ogólnie odbiór historycznego składu jak > najbardziej pozytywny. Mam nadzieję, że Tramwaje Szczecińskie i > STMKM wezmą się za Helmuta i stodwójkę, i zobaczymy je na > mieście na jakichś krótkich brygadach w soboty czy niedziele. > BTW, podziękowania dla organizatorów i obsługi "Wesołego > Elektryka" za przemiły dzień ;)
Sam jechałem, chociaż w doczepie. Masa ludzi, to prawda. Jak przeczytałem, że był on po remoncie to się grubo zdziwiłem :D Jakby miały one jeździć każdego dnia na jakieś linii to ja dziękuję za takie coś. Od tego są jakieś specjalne okazje, żeby puszczać stare wozy na miasto. Nie jestem miłośnikiem starych pojazdów, chociaż fajnie było się przejechać tych kilka przystanków zabytkiem. Ja podziękuję z jazdy takim złomem w soboty i niedziele. Raz na rok- czemu nie, inaczej poczekam na przystanku na coś bardziej cywilizowanego ;)
-- "Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
> zack1989 napisał(a):
> > > Liniowy? Nie po to go wycofali, żeby go przywrócić na linię. > > Powiedz to poznaniakom i ich "stodwójce" ;) Wczorajsza 3/4 > pokazała, że warto wypuszczać pojazdy historyczne na linie. > Fakt, otwarcie trasy na Las oraz darmowe przejazdy KM miały wpływ > na ilość pasażerów w eNkach, ale i tak frekwencja przeszła > moje oczekiwania. Tak naprawdę tylko pierwszy kurs był w miarę > pusty (czytaj wszystkie miejsca siedzące zajęte plus naście > osób stojących, mowa o pierwszym wagonie, który miałem "pod > opieką", w doczepie zawsze było czarno), później było już > tylko ciaśniej. Przewieźliśmy setki pasażerów i tylko raz > usłyszałem, że "powinni puścić coś normalnego a nie takie > starocie". Ale ogólnie odbiór historycznego składu jak > najbardziej pozytywny. Mam nadzieję, że Tramwaje Szczecińskie i > STMKM wezmą się za Helmuta i stodwójkę, i zobaczymy je na > mieście na jakichś krótkich brygadach w soboty czy niedziele. > BTW, podziękowania dla organizatorów i obsługi "Wesołego > Elektryka" za przemiły dzień ;)
Sam jechałem, chociaż w doczepie. Masa ludzi, to prawda. Jak przeczytałem, że był on po remoncie to się grubo zdziwiłem :D Jakby miały one jeździć każdego dnia na jakieś linii to ja dziękuję za takie coś. Od tego są jakieś specjalne okazje, żeby puszczać stare wozy na miasto. Nie jestem miłośnikiem starych pojazdów, chociaż fajnie było się przejechać tych kilka przystanków zabytkiem. Ja podziękuję z jazdy takim złomem w soboty i niedziele. Raz na rok- czemu nie, inaczej poczekam na przystanku na coś bardziej cywilizowanego ;)
-- "Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"