Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nie będzie podwyżek
Fiasko rozmów między związkowcami z organizacji związkowych działających w jednostkach budżetowych Szczecina, które podlegają prezydentowi Piotrowi Krzystkowi, jak też w spółkach komunalnych, będących własnością Gminy Miasto Szczecin.
wysłane przez Czarny87
t105n napisał(a):
> jak wg Ciebie wygląda nowoczesna taryfa? Bo tego nie > rozumiem.
Jak wygląda? Wygląda tak: kupuję super nowoczesną według ZDiTM kartę SKA, wsiadam do autobusu, tramwaju, pociągu w obrębie aglomeracji i płacę za przejazd na danym odcinku a nie za wirtualny czas przewidziany na rozkładzie jazdy. Po co ktoś ma kupować bilet skoro jedzie jeden albo dwa przystanki? Albo inaczej dlaczego ktoś ma płacić za bilet do 15 minut skoro jego podróż trwa 3-5 minut? Jak to jest rozwiązane w innych miastach: http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,150424,21446539,wszystko-na-niby-czyli-dlaczego-szczecinska-komunikacja-kuleje.html#BoxLokSznLink
Student napisał tekst który w ZDiTM powinien wisieć na wejściu a każdy pracownik powinien się z nim zapoznać i pisemnie to potwierdzić na karcie zapoznania, tam w zasadzie człowiek wypunktował wszystkie szczecińskie problemy i zaszłości systemu komunikacji w mieście.
Kolejne sprawy do rozwiązania to dostęp do biletów, ilość kontroli też jest na poziomie o jakim pisał torwid w jednym z poprzednich postów, jeździsz km cały rok i kanara nie zobaczysz, czyli zdecydowanie bardziej opłaca się nie kupować sieciówki niż ją kupować. Złapią Cię to płacisz karę, której wysokość jest na poziomie opłaty za niecałe dwa miesiące kosztów biletu sieciowego, czyli pozostałe 10 miesięcy jeździsz za darmo, przy założeniu, że złapią Cię raz na rok.
> jak wg Ciebie wygląda nowoczesna taryfa? Bo tego nie > rozumiem.
Jak wygląda? Wygląda tak: kupuję super nowoczesną według ZDiTM kartę SKA, wsiadam do autobusu, tramwaju, pociągu w obrębie aglomeracji i płacę za przejazd na danym odcinku a nie za wirtualny czas przewidziany na rozkładzie jazdy. Po co ktoś ma kupować bilet skoro jedzie jeden albo dwa przystanki? Albo inaczej dlaczego ktoś ma płacić za bilet do 15 minut skoro jego podróż trwa 3-5 minut? Jak to jest rozwiązane w innych miastach: http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,150424,21446539,wszystko-na-niby-czyli-dlaczego-szczecinska-komunikacja-kuleje.html#BoxLokSznLink
Student napisał tekst który w ZDiTM powinien wisieć na wejściu a każdy pracownik powinien się z nim zapoznać i pisemnie to potwierdzić na karcie zapoznania, tam w zasadzie człowiek wypunktował wszystkie szczecińskie problemy i zaszłości systemu komunikacji w mieście.
Kolejne sprawy do rozwiązania to dostęp do biletów, ilość kontroli też jest na poziomie o jakim pisał torwid w jednym z poprzednich postów, jeździsz km cały rok i kanara nie zobaczysz, czyli zdecydowanie bardziej opłaca się nie kupować sieciówki niż ją kupować. Złapią Cię to płacisz karę, której wysokość jest na poziomie opłaty za niecałe dwa miesiące kosztów biletu sieciowego, czyli pozostałe 10 miesięcy jeździsz za darmo, przy założeniu, że złapią Cię raz na rok.
Re: Nie będzie podwyżek
· 7 lat temu ·
Czarny87