Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany w rozkładach jazdy
wysłane przez Michal 2
Przyczyną chronicznych cięć według mnie są to:
- braki kierowców
- odpływ pasażerów spowodowany wzrostem niedzieli niehandlowych
- optymalizacja kosztów spowodowanych między innymi budową aquaparku i przebudową stadionu.
Moim zdaniem wszystko będzie szło w kierunku ograniczeń w dni wolne, a wzmocnień w szczycie. Ten komunikat jakoś w sumie wpisuje się w tą tendencję obserwowaną też w innych miastach. W dni wolne, przy pustych drogach komunikacja nigdy nie będzie konkurencją dla samochodu i będzie ona miała funkcję jedynie zachowawczą, aby była możliwość dojazdu dla osób nie posiadających auta. (A tych jednak coraz mniej)
Rażąco inaczej sytuacja wyglada w szczycie. Tu jest duża szansa na pozyskanie pasażera : bo parking, bo korki, bo mi się nie chce, bo jazda w szczycie to udręka. I tu jakieś wzmocnienia powinny nastąpić (jak 86, jak ta linia powstawała i zainteresowanie było można powiedzieć średnie, tak przypuszczałem, że kiedyś zyska popularność)
Ostatnio moją znajomą nierozłącznie związaną ze swoim samochodem zobaczyłem podróżującą wygodnie w „10”. Byłem w szoku, a okazało się, że ma to związek ze zmianami na Pl. Orła B. Czyli jednak to działa. Jeden samochód na trasie napewno mniej. :)
A jeżeli 91 i 94 nie sprawdziło się to dobrze, że miasto się z tego po jakimś czasie wycofuje, a nie brnie w zaparte. Swoją droga jechałem ostatnio i tłumu nie było.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.