Kanarek napisał(a):
Volvo byłoby dobrym wyborem gdybyśmy eksploatowali jakieś w miarę nowe autobusy tego producenta. Solaris jest najkorzystniejszą opcją ze wszystkich, bo w przeciwieństwie do Volvo możemy zamawiać części w dużych ilościach i mechanicy również są zaznajomieni z tą marką. Do tego dochodzi jeszcze rzecz jasna cena, która gra tutaj kluczową rolę.

Patrząc na to, jacy producenci są obecnie zainteresowani przetargami na autobusy elektryczne w Polsce, to spodziewałbym się udziału w postępowaniu producentów Solaris, Volvo i może MAN. Ewentualnie jakiś SOR mógłby jeszcze wystartować, choć Szczecin to już trochę daleko od nich leży. Evobus dotychczas nie był zainteresowany przetargami w Szczecinie, więc nie liczyłbym na udział Mercedesa. Wybór Solarisa wydaje się najrozsądniejszy, chociaż w Koszalinie niedawno zakupiono hybrydy od Volvo.