lukaszenko napisał(a):
Ciekawe jaka byłaby frekwencja gdyby zmienić trasę i po wybudowaniu pętli na Szafera skierować ją właśnie tam zamiast do pętli na Bezrzeczu. Myślę że wtedy miałby to sens gdyż nieznacznie, ale podbijamy częstotliwość na wspólnym odcinku z 74 i 105, dodatkowa linia dowożąca do tramwaju no i też ludzie z Kościna i Dołuj mieliby bezpośredni dojazd w ten rejon miasta oraz alternatywną trasę do centrum Szczecina.

Może być to jakaś alternatywa, ale wydaje mi się, że gdybym mieszkał w Kościnie, wolałbym mieć szybki dojazd do centrum przez Gumieńce, niż krążyć po wioskach. Dla pasażerów podróżujących do północnych dzielnic Szczecina taka trasa rzeczywiście miałaby sens, ale czy nie lepiej po prostu skomunikować 122 i 74 na Bezrzeczu? 122 nigdy nie jeździ opóźniony, 74 zazwyczaj wyrabia się z opóźnieniem na pętlach, więc 2 minuty na przesiadkę i jazda.
Swoją drogą dziwię się, że 122 wciąż nie jest obsługiwane Sprinterem...