maciekos95 napisał(a):
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Najlepszy dowód na to, że przy każdym remoncie powinno się wykonywać wszystkie możliwe relacje. Nawet jeśli liniowo dany skręt jest bezużyteczny, to w sytuacjach awaryjnych bywa bardzo pomocny.

No chyba, że nie ma wystarczająco dużo miejsca. Jak na Bramie Portowej miejsca jest dużo, na Placu Kościuszki też dałoby radę dorobić nowe relacje, tak przykładowo na Wyszyńskiego byłoby to zbyt mało przemyślane. Oczywiście, lewoskręt z Mostu Długiego w kierunku Dworca byłby bardzo dobrym pomysłem, ale samochody blokowałyby tramwaj, który czekałby do lewoskrętu, oraz w drugą stronę, tramwaj blokowałby samochody jadące w kierunku Bramy Portowej (no chyba, że rozszerzyliby most) (prawoskrętu na Stocznię nie uwzględniam, bo są inne plany co do takiego połączenia). Jest jednak dużo braków, które tak jak piszesz, nie musiałyby być wykorzystywane codziennie, ale dla komfortu mogłyby być