Kostek napisał(a):
Fajnie byłoby właśnie wykorzystać ten odcinek również w dół, a jeżeli nie (ktoś mi pisał, że z kątem nachylenia byłby problem), to chociażby zrobić jednokierunkowy w górę. Przykładowo dla cmentarnej i zamiast puścić ją do Filharmonii, to do Dworcowej, albo tak jak piszesz, dla nawrotki dla 3 i 6

Jak widać na mapach dostępnych pod artykułem na stronie Transportu Publicznego odcinek w dół ulicy Dworcowej przestanie istnieć po przebudowie.

Co się zaś tyczy nawrotki dla 3 i 6 to chyba nawet w sytuacjach awaryjnych nie miałoby to zbyt efektywnego zastosowania. Na Dworcowej bez sensu kończyć kurs z Pomorzan, bo pojazdy woziłyby powietrze. A w razie co Plac Tobrucki zawsze można minąć przez Wyszyńskiego i vice versa.

No i po trzecie i ostatnie, linie Cmentarne kończą na Pl. Rodła, bo to duży węzeł przesiadkowy (przede wszystkim w drodze do północnych osiedli i Polic), w związku z czym skracanie jej do Dworcowej nie byłoby korzystne w mojej ocenie. Dodatkowo trasa D15 (czy jak ją teraz nazywamy) pokryłaby się w 95% z trasą często kursującej 8.