Forum

Koncepcje poprawy komunikacji miejskiej w obszarze Prawobrzeża oraz z Prawobrzeża do Placu Rodła-Praca inżynierska

Mar321 napisał(a):

A wracając jeszcze do wątku połączeń Prawo-Lewobrzeże, niezmiennie uważam iż ogromnym błędem było wycofanie linii A z odcinka Pl. Rodła-Studzienna. Linia zapewniała jedyne połączenie tamtych rejonów dalej niż na Pl. Rodła i na Prawobrzeże. Przydatna byłaby zwłaszcza teraz, w świetle rozbudowy tamtejszych osiedli i chronicznego przepełnienia linii 107, którego raczej nie rozwiążą wprowadzane od lutego zmiany. Rozważyłbym natomiast zmianę przystanku końcowego z pętli Studzienna na znajdujący się w rejonie rozbudowujących się osiedli, np. Ludogardy, Dojazdowa, Zagórskiego.

A do Bukowa nie odciążyłoby 107. Główny ruch generują tam pasażerowie jadący do/z Polic. Na szczecińskiej części tej linii jest ona już wspomagana: linie 58 i 59 do Hożej, 63 do Zagórskiego i (rzadkie, ale jednak obecne) 101. Nie ma co rzucać tam pośpiecha, który będzie łapać ogromne opóźnienia - szczególnie w szczycie komunikacyjnym. Dodatkowo są to nierozstrzygalne wyścigi ze 107 do Pl. Rodła, ale z biletem "premium", bo dwa razy droższym. Nie po to zawieszono (a w zasadzie usunięto) F, by popychać tam A, które też niczego nie poprawi.

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.
2