Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Koncepcje poprawy komunikacji miejskiej w obszarze Prawobrzeża oraz z Prawobrzeża do Placu Rodła-Praca inżynierska
A do Bukowa nie odciążyłoby 107. Główny ruch generują tam pasażerowie jadący do/z Polic. Na szczecińskiej części tej linii jest ona już wspomagana: linie 58 i 59 do Hożej, 63 do Zagórskiego i (rzadkie, ale jednak obecne) 101. Nie ma co rzucać tam pośpiecha, który będzie łapać ogromne opóźnienia - szczególnie w szczycie komunikacyjnym. Dodatkowo są to nierozstrzygalne wyścigi ze 107 do Pl. Rodła, ale z biletem "premium", bo dwa razy droższym. Nie po to zawieszono (a w zasadzie usunięto) F, by popychać tam A, które też niczego nie poprawi.
Przed ucięciem A były wykonywane badania potoków pasażerskich. Zgodnie z nimi trzecim najbardziej uczęszczanym przystankiem na tej linii (po Bukowym i Pl. Rodła) było Komuny Paryskiej. Są wspomagacze, ale nie kompensują poczynionych wcześniej cięć i rozrostu osiedli, który wciąż postępuje. W świetle tego cięcie F tym bardziej jest dla mnie niedorzeczne. Znam kilka osób z tamtych rejonów miasta, które przestały jeździć komunikacją, bo miały dość niemieszczenia się do 107.