Forum

Koncepcje poprawy komunikacji miejskiej w obszarze Prawobrzeża oraz z Prawobrzeża do Placu Rodła-Praca inżynierska

Alicja123 napisał(a):
Dzień dobry,
w ramach pracy inżynierskiej zajmuję się realizacją tematu dotyczącego komunikacji miejskiej w Szczecinie. W jednym z rozdziałów piszę o koncepcjach poprawy w zakresie transportu na Prawobrzeżu oraz z Prawobrzeża do Placu Rodła. Z tego powodu chciałabym poznać Państwa propozycje i opinie dotyczące komunikacji miejskiej w powyższych obszarach.
Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc.

Uwielbiam rozwiązanie pod tytułem: ostatnie wieczorne tramwaje dojeżdżają do Jaśminowej/Turkusowej i nie ma w co się przesiąść... :)

Nijak nie jestem w stanie odkryć zalet tej pętli dla siebie.

Do tego dochodzi:
- linia turystyczno-krajoznawcza 84,
- kursy 54/84 - a zwłaszcza 84 wydłużone do ZM to loteria czasowa...
- w kilku miejscach Prawobrzeża, mamy odjazdy wszystkich autobusów w różnych kierunkach na raz, a potem "dziury" do czekania 20 minut,
- zostały nam ogryzki pospiesznych przy dokładaniu kolejnych przystanków i pozostawieniu taryfy pospiesznej (przy czym do ościennych gmin utrzymywane są linie zwykłe),
- przemianowanie przystanku Rondo Reagana -> na żądanie przy rozroście Rudzianki, gdzie kiedyś "do lasu?" utrzymywano przystanek stały,
- obsługa Majowego autobusem jest akurat na plus, ale 66 ma kolejne miejsce z korkami oraz nie da się korzystać z sieciówki na jedną linię 77/97, bo nie pokrywają się przystanki jak dawniej tj. w zakresie Bukowe-Struga,
- brak alternatywy dla starego 54 tj. kursującego po Walecznych/Pszennej (nowe 79 nie jest wcale fajne...)
- wycięcie po okresie wakacyjnym 55

Na papierze wygląda to wszystko super: pojemność składów na Turkusową, częstotliwość, siatka połączeń. Gorzej jak trzeba korzystać z tego cuda w praktyce. Natomiast z pospiesznymi jest jak z parkingiem na lotnisku: trwa zmuszanie administracyjne i wygaszanie, bo ludzie dalej byli skłonni płacić x2...

So never mind the darkness.
9