Forum

Koncepcje poprawy komunikacji miejskiej w obszarze Prawobrzeża oraz z Prawobrzeża do Placu Rodła-Praca inżynierska

333Wojtas333 napisał(a):
Przeczytaj jeszcze raz co wcześniej napisałem. Brak wspólnych przystanków 55/65 w tym samym kierunku. Jak ktoś chciał jechać do Turkusowej z Bukowego to miał do wyboru albo czekać na przystanku obok kas na 65, albo na peronie zewnętrznym pętli gdzie swój przystanek miało 55. Tak samo w kierunku Słonecznego i Jasnej - większość trasy się pokrywała, a odjazdy miałeś z dwóch różnych przystanków. Kolejna sytuacja - wsiadanie na Turkusowej. Ci co jechali na Bukowe wysiadali z tramwaju na przystanku przy Selgrosie, bo stamtąd mieli 65, które obejmuje prawie całe Bukowe, o czym wcześniej wspomniałem. Na 55 prawie nikt nie szedł. Jeździłem od czasu do czasu 55 na zasadzie "bo się trafiło" - prawie zawsze puste, tylko jakieś pojedyncze kursy rano liczyły około 10 osób.

Po pierwsze nikt nie broni objeżdżać pętli na Turkusowej i nie nakazuje wysiadania k. Selgrosa. Jak dojedziesz do końca masz wszystkie alternatywy, a nie tylko 65 i 79 i możesz sobie płynnie reagować na to co się dzieje i co odjeżdża. A druga sprawa, to niestety słuszna uwaga: urokiem tego nowego systemu jest to, że ten sam kierunek bywa po dwóch różnych stronach ulicy i chociażby jak wyżej pisałem na Jaśminowej musisz się decydować z góry czy: 65/66 po stronie bloków (jadące na raz na Bukowe/Turkusową) czy 84 po stronie ZUS...

So never mind the darkness.