ricardo78 napisał(a):
Myślę, że wypada zadać pytanie, co się stanie gdy dwukierunkowe Bety zaczną już jeździć? Czy coś kolejnego numerycznie z T6 przejdzie z Pogodna na Golęcin? A jeśli tak, to czy coś w zamian zostanie wycofane? W pocięcie na żyletki już nie wierzę(patrz 762+763) a jedynie schowanie w czeluściach zajezdni...

Jeśli coś w ogóle pójdzie na złom to raczej jakiś skład T6A2D z Golęcina, gdzie z kolei przekażą coś z Pogodna. Chyba że faktycznie podejmą jakieś decyzje cd. rdzewiejących "stopiątek".

ricardo78 napisał(a):
Mogę kogoś urazić, ale zawsze uważałem, że zamknięto nie tą zajezdnię co trzeba. Niemierzyn miał lepsze zaplecze, lepiej utrzymane wozy i nie zalewało ich raz na jakiś czas.

EZG wraz z całą trasą na Gocław powinno już dawo pójść do remontu. Niestety (a może raczej na odwrót) miasto najpierw zajęło się centrum, co ma swoje logiczne uargumentowanie i nad czym nie chcę absolutnie dywagować. Dodatkowo ktoś chyba kiedyś pisał, że układ torowy w dawnej zajezdni Niemierzyn nie nadawał się dla nowszych tramwajów (ale tego już nie jestem pewien).

Spójrz na to jednak z innej strony. Dzięki zamknięciu Niemierzyna mamy MTiK - nie wyobrażam sobie by taka instytucja miała znaleźć się na zapomnianym Golęcinie.

ricardo78 napisał(a):
Ale nie ma tego złego. I tak robi się z tego drugie Muzeum Techniki, bo oprócz 762+763 po wycofaniu z eksploatacji podobno(nie mam pewności-niech poprawi kto wie) nadal gnije tam 1021+1022 nie wiadomo po co.

I 1011+1012 ;).