Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szkolimy się!
wysłane przez fan004 86
Myślę, że wypada zadać pytanie, co się stanie gdy dwukierunkowe Bety zaczną już jeździć? Czy coś kolejnego numerycznie z T6 przejdzie z Pogodna na Golęcin? A jeśli tak, to czy coś w zamian zostanie wycofane? W pocięcie na żyletki już nie wierzę(patrz 762+763) a jedynie schowanie w czeluściach zajezdni...
Jeśli coś w ogóle pójdzie na złom to raczej jakiś skład T6A2D z Golęcina, gdzie z kolei przekażą coś z Pogodna. Chyba że faktycznie podejmą jakieś decyzje cd. rdzewiejących "stopiątek".
Mogę kogoś urazić, ale zawsze uważałem, że zamknięto nie tą zajezdnię co trzeba. Niemierzyn miał lepsze zaplecze, lepiej utrzymane wozy i nie zalewało ich raz na jakiś czas.
EZG wraz z całą trasą na Gocław powinno już dawo pójść do remontu. Niestety (a może raczej na odwrót) miasto najpierw zajęło się centrum, co ma swoje logiczne uargumentowanie i nad czym nie chcę absolutnie dywagować. Dodatkowo ktoś chyba kiedyś pisał, że układ torowy w dawnej zajezdni Niemierzyn nie nadawał się dla nowszych tramwajów (ale tego już nie jestem pewien).
Spójrz na to jednak z innej strony. Dzięki zamknięciu Niemierzyna mamy MTiK - nie wyobrażam sobie by taka instytucja miała znaleźć się na zapomnianym Golęcinie.
Ale nie ma tego złego. I tak robi się z tego drugie Muzeum Techniki, bo oprócz 762+763 po wycofaniu z eksploatacji podobno(nie mam pewności-niech poprawi kto wie) nadal gnije tam 1021+1022 nie wiadomo po co.
I 1011+1012 ;).
#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.