Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Moderusy
wysłane przez Fryga −1
Poza tym dzisiejsze pojazdy szynowe są tak napakowane elektryką i elektroniką, że kwestia wystąpienia usterki, awarii lub błędów jest wielce prawdopodobna. O czynnościach przeglądowych to co niektórzy pewnie w ogóle nie słyszeli.
Idąc Twoim torem myślenia najlepszym rozwiązaniem jest zakup używanych Tatr lub innych staroci, bo z tym taborem nasi specjaliści jakoś dają sobie radę. A nie prościej zatrudnić elektroników z prawdziwego zdarzenia? Nie wyobrażam sobie (a mam z tym styczność) by w lokomotywowniach w Kołobrzegu lub na Wzgórzu Hetmańskim sprawność taboru była poniżej 70 procent. A wyposażenie w osprzęt elektroniczny oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa są nieporównywalnie na wyższym poziomie niż w Tramwajach Szczecińskich.