SOLARIS1850 napisał(a):
Przydałby się taki w TS, bo nasze tramwaje są holowane przez jakieś stare, rdzewiejące eNki...

A cóż Tobie nie podoba się w N-kach ? Najbardziej niezawodne, bo najprostsze w budowie. A że rdzewiejące ? Tak dba się, a raczej nie dba się, o tabor w szczecińskich TS-ach. I to jest przykre. Aby nie było trochę farby antykorozyjnej i lakieru ? O konserwacji konstrukcji podwozi nie wspominając. Przy nie dużych nakładach i przy tej ilości ich wykorzystania, te stare N-ki mogą posłużyć drugie tyle lat co już mają. GT6 w Szczecinie po kilku latach eksploatacji wyglądały fatalnie. A chociaż by w takim Poznaniu, służyły zdecydowanie dłużej (też GT8) i gdy je całkowicie wycofywano wyglądały co najmniej dobrze. Tramwaj nie samochód, może i 80 lat posłużyć, tylko trzeba trochę zadbać o wygląd zewnętrzny jak i sprawność techniczną.