Forum

Potężne zatrzymanie na zwężeniu

Około godziny 15:30 na ulicy Szerokiej doszło do zatrzymania ruchu spowodowanego spotkaniem dwóch Solarisów Urbino 18 z PKS Szczecin – 10467 i 10575, kursujących na linii 105. Wydarzyło się to na jednopasmowym, wahadłowym odcinku, sterowanym przez sygnalizację świetlną.

lukaszenko napisał(a):
I tak i nie. Przy cofaniu przegubem oś napędowa ciągnie cały pojazd, a w przypadku samochodu + przyczepki cały zestaw jest pchany, a to wpływa na zachowanie pojazdu. I też manewrowość jest jednak inna.

Dokładnie. Dodać trzeba że miejsce łamania też jest w innym miejscu. Każde przesunięcie miejsca zgięcia wpływa na manewrowanie. Oczywiście nie jest to coś niemożliwego jednak nie każdy umie.

Dla przykładu Ikarusem jeszcze gorzej się cofa.
1. Silnik na środku nie w przyczepie
2. Oś skrętna w przyczepie ale nie sterowana kierownicą tylko zgięciem przeguba, gdzie w wozach 15m kręcenie fajerą powodowało skręcanie trzeciej osi.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
2
Re: Potężne zatrzymanie na zwężeniu · 3 lata temu · MlodyS53
Re: Potężne zatrzymanie na zwężeniu · 3 lata temu · Mati524
Re: Potężne zatrzymanie na zwężeniu · 3 lata temu · Mati524
Re: Potężne zatrzymanie na zwężeniu · 3 lata temu · Mati524
Re: Potężne zatrzymanie na zwężeniu · 3 lata temu · Mati524