Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Schemat pętli „Gumieńce”
wysłane przez Waszka 82
Szkoda, że zamiast parkingu nie zdecydowano się na budowę drugiego peronu dla autobusów, ewentualnie przystanku przelotowego na miejscu postojów taxi. W roku szkolnym, jest taka godzina, gdy zjeżdżają się wszystkie autobusy i zwyczajnie nie ma miejsca. O 7:35 na pętli stoi przegubowe 124 które jeszcze nie ruszyło, przegubowe 108 które przed chwilą przyjechało, 88 oraz 908. Czyli razem 55 metrów autobusu, nie licząc odstępów.
Nawet jak w popołudniowym szczycie stoi "jedynie" 124, 108 i 88 (czyli 42 metry) to 88 stoi już na środku drogi, bo pomimo, że peron jest wystarczająco długi na tyle pojazdów, to jest tam za mało miejsca żeby wykręcić i podstawić się prosto do krawężnika. Nie licząc już sytuacji, gdy przed stacją roweru miejskiego stoi "dostawczak", bo wtedy zamieszania jest jeszcze więcej...
Nawet jak w popołudniowym szczycie stoi "jedynie" 124, 108 i 88 (czyli 42 metry) to 88 stoi już na środku drogi, bo pomimo, że peron jest wystarczająco długi na tyle pojazdów, to jest tam za mało miejsca żeby wykręcić i podstawić się prosto do krawężnika. Nie licząc już sytuacji, gdy przed stacją roweru miejskiego stoi "dostawczak", bo wtedy zamieszania jest jeszcze więcej...
@opowiesciwobiektywie