Forum

Rezerwa na linii 11

zdjęcie
Rezerwa na linii 11
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Luke_Police  163

Michal napisał(a):
Przeczytałem zaproponowany wątek, ale niestety nie ma tam odpowiedzi na pytanie czy jest techniczna możliwość połączyć w skald T4 i T6? A zastanawiałem się dokładnie nad tą samą kwestią dosłownie kilka dni temu dlatego dołączam do pytania, jeśli ktoś taką wiedzę ma. Teoretyzując długość składu T4 + T6 byłaby optymalna na nasze potrzeby.

Możliwość jest tylko teoretyczna, bo zasada działania napędu jest podobna (oczywiście mowa o wagonach KT4Dt z oryginalnym napędem Siemensa, a nie tych zmodernizowanych na ER), natomiast w praktyce bez znaczących przeróbek tablic elektrycznych sprzęgów Scharfenberga nie da rady tego zrobić, aby to jechało w składzie. Z zewnątrz sprzęgi KT4Dt i T6A2D wyglądają tak samo, ale jeśli zagłębić się w złącze elektryczne i to, na których pinach występują poszczególne sygnały elektryczne, to okazuje się, że różnice są dość istotne. Gdybym miał pod ręką schemat elektryczny jednego i drugiego wagonu, to bym Ci powiedział, czy dałoby radę to jakoś połączyć w skład, a tak mogę tylko teoretyzować, że wystarczyłoby poprzekładać niektóre przewody w złączu elektrycznym sprzęgu, aby to współpracowało ze sobą.

Technik serwisu :)
Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · matiaseek
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Kanarek
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Pepe
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Kanarek
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Michal
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · MlodyS53
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Luke_Police 
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · lhb178
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Luke_Police 
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · RaPer782
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Michal
Re: Rezerwa na linii 11 · 2 lata temu · Luke_Police