Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szykują się zmiany w numeracji szczecińskich linii autobusowych. Niektóre będą zaczynać się od dwieście
ZDiTM ogłosił przetarg na obsługę części linii autobusowych (co roku wygrywa go PKS). Przy okazji okazało się, że planowane są zmiany w numeracji pojazdów łączących Szczecin z miejscowościami w gminie Kołbaskowo. Przykładowo, linia 81 ma zmienić się w 241.
wysłane przez Michal 2
Zająłem się matematyką ;)
Biorąc pod uwagę uruchomienia linii tramwajowych w powojennym Szczecinie, nowa (stała, całodzienna, zabierająca numer z przedziału 0-49) linia tramwajowa pojawia się w mieście co około 15 lat. Od wojny były to linie 9 (1953 r.), 10 (1967 r.), 11 (1974 r.), 12 (1985 r.) i ponownie 10 (2012 r.). Jeśli taka tendencja by się utrzymała, to brakujące 18 linii tramwajowych mielibyśmy za 270 lat... więc nikt z nas tego czasu nie doczeka, a i szanse, że w ogóle się to wydarzy są minimalne. ;P
Oczywiście do tego zestawienia możnaby wliczyć takie linie jak 6bis, 8bis (trochę pojeździły) czy 13-16, ale to kolejne obliczenia, których nie chce mi się wykonywać - i tak nie ma to zbytniego znaczenia.
To ja pomogę. :)
Uwzględniając wszystkie 11 linii, które wymieniłeś wychodzi, że nowa linia po wojnie powinna pojawiać się co niecałe 7 lat. W takim tępie wyczerpiemy zakres 18 numerów już za 124 lata, więc może, może ? ;)
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...