Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Konieczność obsłużenia linii 812 spowodowała nagłego debiutu wszystkich nowo sprowadzonych Solarisów
wysłane przez Bebe Tosiek
A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV. Zawsze to jakieś udogodnienie z takich powodów:
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.
Moim zdaniem elektryczki jak i polickie hybrydy podczas przygotowań. do wyjazdu też powinny być wyposażone w GMV, bo jakoś dwukierunkowe Bety wyjechały na trasę już wyposażone w ten sprzęt.
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.
Moim zdaniem elektryczki jak i polickie hybrydy podczas przygotowań. do wyjazdu też powinny być wyposażone w GMV, bo jakoś dwukierunkowe Bety wyjechały na trasę już wyposażone w ten sprzęt.
Post został wyedytowany przez autora.
Wyposażanie w GMV
· 2 lata temu ·
Bebe Tosiek