Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Konieczność obsłużenia linii 812 spowodowała nagłego debiutu wszystkich nowo sprowadzonych Solarisów
wysłane przez LagunaGrandtour 105
A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV. Zawsze to jakieś udogodnienie z takich powodów:
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.
PKS dostał prykaz wysyłania jak największej ilości wozów z GMV, poniekąd wozy są, ale często nie pologowane. Ale żeby zamontować kolejne urządzenia to trzeba je mieć. Z tego co wiem, lada moment kończy się gwarancja na system, więc ja już się nie mogę doczekać co to się zacznie dziać. Druga sprawa, nie ułatwia CR kontaktu z kierowcą, ponieważ w 80/90% dzwoniąc do kierowcy nic, a nic nie słychać. Kierowca swoją drogą też często nie słyszy. Kolejna sprawa, że CR nie ma numerów kierowców, więc przekazywanie informacji odbywa się przez dyspozytora zajezdni. Więc te twoje stwierdzenie "Czasem jest awaryjny" jest po prostu z czapki.