Forum

Konieczność obsłużenia linii 812 spowodowała nagłego debiutu wszystkich nowo sprowadzonych Solarisów

zdjęcie
Linia 812 to powód debiutu dużej ilości Solarisów, także na innych liniach
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Bebe Tosiek napisał(a):
A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV. Zawsze to jakieś udogodnienie z takich powodów:
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.

PKS dostał prykaz wysyłania jak największej ilości wozów z GMV, poniekąd wozy są, ale często nie pologowane. Ale żeby zamontować kolejne urządzenia to trzeba je mieć. Z tego co wiem, lada moment kończy się gwarancja na system, więc ja już się nie mogę doczekać co to się zacznie dziać. Druga sprawa, nie ułatwia CR kontaktu z kierowcą, ponieważ w 80/90% dzwoniąc do kierowcy nic, a nic nie słychać. Kierowca swoją drogą też często nie słyszy. Kolejna sprawa, że CR nie ma numerów kierowców, więc przekazywanie informacji odbywa się przez dyspozytora zajezdni. Więc te twoje stwierdzenie "Czasem jest awaryjny" jest po prostu z czapki.
1
Tragedia · 2 lata temu · blagie07
Re: Tragedia · 2 lata temu · Pepe
Re: Tragedia · 2 lata temu · Waszka
Wyposażanie w GMV · 2 lata temu · Bebe Tosiek
Re: Wyposażanie w GMV · 2 lata temu · Mareczek
Re: Wyposażanie w GMV · 2 lata temu · Wojtek
Re: Wyposażanie w GMV · 2 lata temu · LagunaGrandtour
Re: Wyposażanie w GMV · 2 lata temu · Michau