Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Więcej tramwajów, nowa linia i inne październikowe zmiany
1 października (dla linii nocnych od nocy 1/2 października) nastąpią zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.
wysłane przez
mrstahuu
0
Intryguje mnie, jaka idea przyświecała autorowi, że prawie każdą linię obsługują obie zajezdnie.
To jakie linie chciałbyś, aby obsługiwały poszczególne zajezdnie? Po to są dwie, aby tabor wyjeżdżał z obydwu.
Wydaje się bardziej logiczne, żeby linie 1 i 9 były obsługiwane w całości przez Pogodno.
No pewnie, że byłoby bardziej logiczne. Ale Pogodno nie może obsługiwać prawie całej siatki.
Chodziło o to, żeby motorniczowie obu zajezdni byli zorientowani w przebiegu tras?
Nie wydaje mi się, aby to miało większe znaczenie. Nie mamy tak skomplikowanej sieci, aby to była jakaś wiedza tajemna.
Czy może pojemność taboru golęcińskiego najbardziej pasuje do potoków na 1 i 9?
Bardziej pojemność taboru kat. A - czyli Tatry KT4Dt solo pasuje do linii 11, która wcześniej była obsługiwana przez Golęcin. Te wagony, które wcześniej obsługiwały 11 zostały przekierowane właśnie na linię 1. Przypominam, że tylko Pogodno ma większą ilość Tatr KT4Dt. Wcześniej, poza rezerwami i w okresie wakacyjnym, w dni powszednie te wagony stały w zajezdni. Z kolei Golęcin ma raptem dwie sztuki.
A na 9 od jakiegoś czasu są dwie brygady golęcińskie i to jest bez zmian.
Poza tym, zwróć uwagę, że większość brygad szczytowych ma Pogodno. Golęcin ma same długie, dwuzmianowe.
szybkiszofer.maventplan.pl
Post został wyedytowany przez autora.