Informacje
Warszawa: AMS wygrał konkurs ofert MZA
masz,
dodane przez konjo; zmodyfikowane
Konkurs ogłosiły na początku grudnia Miejskie Zakłady Autobusowe.
W wyniku tego konkursu AMS otrzymał na cały 2006 rok do wyłącznego dysponowania 2/3 spośród warszawskich najwyższej jakości, nowych autobusów niskopodłogowych, jedynych nadających się pod wizerunkowe kampanie na powierzchniach typu fullmobil (bok i tył wozu). Łączna liczba warszawskich autobusów w ofercie AMS sięga 300 sztuk. Oznacza to, że AMS oferuje swoim klientom w Warszawie największą spośród wszystkich agencji liczbę powierzchni reklamowych na autobusach."Nowoczesne, niskopodłogowe autobusy, które właśnie pozyskaliśmy, najlepiej nadają się do eksponowania spektakularnych, wielkoformatowych form reklamowych (typu fullmobil), a te właśnie reklamy stają się coraz bardziej popularne wśród naszych klientów." - mówi Piotr Matras, wiceprezes Zarządu AMS.
"Wygrana w tym konkursie spowodowała, że staliśmy się największym operatorem reklamy na autobusach. Niewątpliwym sukcesem jest to, że naszą pozycję udało się zbudować w ciągu zaledwie kilkunastu miesięcy." - dodaje Matras.
AMS oferuje reklamę na autobusach od września 2004 roku. Początkowo były to tylko powierzchnie w Warszawie, a od stycznia 2005 r. AMS sprzedaje już reklamy na autobusach w głównych miastach Polski: w Łodzi, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.
źródło: WirtualneMedia.pl
brak komentarzy