Szczecin artykuł

ZDiTM obiecuje, ale z obietnic się nie wywiązuje

lex,

dodane przez leks

Miało ich nie być, ale będą. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego niespodziewanie zmienił warunki specyfikacji przetargowej do przetargu na obsługę dziennych linii autobusowych.
Uprzednio specyfikacja zabraniała umieszczania jakichkolwiek reklam na szybach bocznych i tylnej autobusów (patrz: Kolejny przetarg). Obecnie zapis został zmodyfikowany do postaci: "Zamawiający nie dopuszcza umieszczania reklam na szybach bocznych autobusów, po stronie, na której umieszczone są drzwi dla wymiany pasażerów".

Tym samym należy uznać, że ZDiTM nie wywiązał się ze swojej obietnicy, składanej przed mediami zarówno szczecińskimi, jak i ogólnopolskimi. Nowy kształt specyfikacji de facto nie spowoduje większych zmian w kwestii reklam, gdyż wiele autobusów już teraz posiada reklamy tylko na lewej burcie autobusu, a mimo to przeszkadza to pasażerom. Nawet takie umieszczenie reklamy powoduje, że w pojazdach jest ciemno, a widoczność jest znacznie utrudniona.

47 komentarzy