Wszystkie Ze Szczecina W skrócie Z kraju Według linii

w skrócie autobus

Tydzień anomalii

Waszka, Stargardzianin, LagunaGrandtour, SOLARIS3055, Kacpi, Wreti, Alex Simulations, MlodyS53, wojtspad, Neo, man, wolvo1565, Bebe Tosiek, Ferrix, MikoSPAD_2861,

dodane przez Waszka; zmodyfikowane

Konieczność obsłużenia komunikacji zastępczej (linii 806 i 812) taborem przegubowym, spowodowała, że w tym tygodniu zarówno na liniach obsługiwanych przez SPA Dąbie jak i PKS Szczecin wielokrotnie kursował tabor krótszy niż zwykle.

W poniedziałek, 10 stycznia, zadania 105/2B oraz 812/13 były obsługiwane przez te same krótkie pojazdy co w poprzednim tygodniu. Były to odpowiednio MAN NL313 10457 oraz Mercedes-Benz O530Ü 10382. Z kolei na linii B brygadę ósmą (zmiana B) i dziewiątą obsługiwały kolejno Mercedes-Benz O530 2810 oraz Solaris Urbino 12 2501.

We wtorek nieco inaczej. Zadanie 105/2B było obsługiwane taborem przegubowym, ale był to Solaris Urbino 18 10573 posiadający barwy firmowe PKS Szczecin. Ponadto na linii 812 na brygadzie trzynastej nadal kursował tabor MAXI, ale tego dnia był to trzydrzwiowy Mercedes-Benz O530 10339. Również brygadę dziesiątą obsługiwała solówka - był to Mercedes-Benz O530 10559. Z kolei w obsłudze linii 61 widziano Solarisy Urbino 12 2501 i 2502, a popołudniowe 64/3 obsługiwał Mercedes-Benz O530 2809.

Środa zaskoczyła mieszkańców Dobrej. Na linii 105, brygada pierwsza przez cały dzień była obsługiwana przez Mercedesa O530 10339. Na brygadzie drugiej z początku kursował jego brat, 10307, ale około godziny 8 został podmieniony na Mercedesa O530Ü 10382, który dokończył poranną zmianę tej brygady, a następnie w popołudniowym szczycie przejął dowodzenie nad brygadą czwartą. Podobnie jak w poniedziałek, zmianę popołudniową brygady drugiej wykonał MAN NL313 10457, zatem w szczycie popołudniowym wszystkie pojazdy na linii 105 były obsługiwane taborem MAXI. Solówki pojawiły się także na 812. Mercedesy O530 10559 i 10560 pochodzące z Wiednia obsługiwały kolejno brygadę ósmą i drugą. Z kolei w SPA Dąbie, około godziny 7 obsługę zadania 806/3 rozpoczął Mercedes-Benz O530 2303.

W czwartek podobnie do środy. Na linii 105 brygada pierwsza oraz druga (zmiana B) była obslugiwane przez te same pojazdy co dzień wcześniej, zaś na łączeniu brygady drugiej (zmiana A) oraz czwartej (zmiana B) wystąpił Mercedes-Benz O530 10490. Dwie pary drzwi, fotokomórka przy drzwiach oraz niesamowity tłum w pojeździe spowodowały, że w popołudniowym szczycie autobus na każdym przystanku miał problem z pomieszczeniem pasażerów i zamknięciem drzwi. Na linii 812 już nieco lepiej. Na brygadzie drugiej z początku kursował Mercedes-Benz O530 10560, który o godzinie 7 został podmieniony na pojazd przegubowy. Brygada ósma już nie doczekała się podmiany, i przez cały dzień kursował na niej MAN NL313 10456. Oprócz powyższych solówek, o godzinie 18 w obsłudze 61/1 widziano Solarisa Urbino 12 2402.

W piątek sytuacja na trasie do Dobrej się nieco rozluźniła, w centrum za to było bardzo różnorodnie. Na linii 105 brygadę pierwszą ponownie obsługiwał Mercedes-Benz O530 10339, a drugą Mercedes-Benz O530 10490. Około godziny 10 za tego drugiego wyjechała rezerwa ze SPA Klonowica w postaci MAN-a NG363 1753. Po południu jedynie brygada pierwsza była obsługiwana solówką, na pozostałych kursowały już autobusy przegubowe. Na linii 812 brygadę pierwszą obsługiwał MAN NL313 10457, a brygadę ósmą jego brat o numerze 10456. Około godziny 9 został on jednak podmieniony na Solarisa Urbino 18 10526, mający barwy firmowe PKS Szczecin. Podobny przypadek wystąpił popołudniu na brygadzie czternastej, tam również wystąpił „białas”, tym razem o numerze 10469. Oba autobusy miały prawidłowo zaprogramowane wyświetlacze.

brak komentarzy