Od wielu lat dostrzegalny jest powolny rozkład komunikacji miejskiej w Szczecinie. Głównym powodem jest brak środków finansowych. Przez długi czas władze miasta nie dostrzegały problemu (lub udawały, że go nie dostrzegają). Dowodem jest choćby stale ograniczana dotacja budżetowa do komunikacji miejskiej (wyjątkiem jest rok 2005). Jednak po ostatnich wydarzeniach na sali sesyjnej Rady Miasta pojawił się cień nadziei na rozwiązanie kryzysu.
Komunikacja miejska, aby zwiększyć liczbę pasażerów, potrzebuje zmian. Takowe wprowadzane są, ale nie są to niestety zmiany korzystne.

26 komentarzy | czytaj dalej »

Czy jedna z najniższych w Polsce dotacji do komunikacji miejskiej skończy się podwyżką cen biletów? Takie propozycje już padają. Dla nas może to oznaczać przejazdy droższe nawet o 100 proc.!

brak komentarzy | czytaj dalej »

Ostatnio wiceprezydent miasta p. Grabiec stwierdził, że likwidacja biletów czasowych może przynieść dodatkowe 2,5 mln zł rocznie przychodów ze sprzedaży biletów.

brak komentarzy | czytaj dalej »

Szybkiej reanimacji komunikacji miejskiej domagali się na wczorajszej sesji [sesji Rady Miasta w dniu 6.06.2005 - red.] prezesi szczecińskich spółek przewozowych.

brak komentarzy | czytaj dalej »

Na krawędzi stoi szczecińska komunikacja miejska. Lata zaniedbań mogą się już wkrótce srogo zemścić.

brak komentarzy | czytaj dalej »