Forum

Smutny koniec na tyłach zajezdni

zdjęcie
Smutny koniec na tyłach zajezdni
Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez luki663719 17

Czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy są teraz jakieś tramwaje poważnie uszkodzone np. te które stoją obok 661 w zajezdniach, lub takie które już nie wyjadą? A czy są też jakieś poważnie uszkodzone autobusy?
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Pepe 83

luki663719 napisał(a):

> Czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy są teraz jakieś tramwaje > poważnie uszkodzone np. te które stoją obok 661 w > zajezdniach, lub takie które już nie wyjadą? A czy są też > jakieś poważnie uszkodzone autobusy?

Bardzo szeroko zadane pytanie, ale spróbuje: Pogodno uszkodzone: #752, #784, #606 w ciągłym remoncie, #605 (już raczej nie wyjedzie). Golęcin: #902 już raczej nie wyjedzie, #506, #906, #1050 (wagon zdekompletowany). A z autobusami nie jest jeszcze tak źle, jeżeli któreś stoją to raczej do kasacji (Ikary w SPAD, Volvo #2885 uszkodzone), lub remont (#3002 w SPPK), (#1184, #1097, #1411 w SPAK), poważnie uszkodzonych autobusów po wypadkach nie ma.
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez X

man751 napisał(a) > A z autobusami nie > jest jeszcze tak źle, jeżeli któreś stoją to raczej do kasacji

No właśnie,a masz może info o autobusach do kasacji??

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Pepe 83

Romanas napisał(a):

> No właśnie,a masz może info o autobusach do kasacji??

Info było na komisie: #2191, #2054, #2198, #2095 a ten ostatni był przed godziną na dodatku meczowym :)
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Lukasy

man751 napisał(a):

> Golęcin: #506

No właśnie, dawno go nie widziałem...ma szanse, żeby wyjechać? Jakiś remont ma, czy jest dekompletowany?

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Pepe 83

Lukasy napisał(a):

>#506 No właśnie, dawno go nie widziałem...ma szanse, żeby wyjechać? > Jakiś remont ma, czy jest dekompletowany?

Stoi od ponad pół roku, jest pozbawiony kilku nadających się do innych helmutów części (czyli faktycznie dekompletowany). Jakiś miesiąc temu pojawiła się plotka, że jednak golęcin organizuje dla niego częsci z powrotem, ale to niestety nie przełożyło się nawet na próby uruchomienia go. :( Więc ma niewielkie szanse...
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez X

man751 napisał(a):

> > Jakiś miesiąc temu pojawiła się plotka, że jednak golęcin organizuje dla > niego częsci z powrotem

Tylko kto byłby ewentualnym dawcą części dla #506 :-))

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Pepe 83

Romanas napisał(a):

> Tylko kto byłby ewentualnym dawcą części dla #506 :-))

Pewnie dawcą byłby #906, bo z #902 raczej juz wyciągac nie ma co, on służył częściami dla #512.
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez paki 54

man751 napisał(a):

> Bardzo szeroko zadane pytanie, ale spróbuje: Pogodno > uszkodzone: #752, #784, #606 w ciągłym remoncie, #605 (już > raczej nie wyjedzie). Golęcin: #902 już raczej nie wyjedzie, > #506, #906, #1050 (wagon zdekompletowany). [ciach]

A wiesz może konkretnie, co się popsuło w #605?

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Pepe 83

paki napisał(a):

> A wiesz może konkretnie, co się popsuło w #605?

Konkretnie nie wiem, ale to chyba coś poważnego we wnętrzu typu przetwornica, akumulatory, itp. bowiem częsciami z #605 próbowali ratowac inne 102ki zaraz po odstawieniu #605 (kilka dni po nie miał już 2 wózków a zaraz potem trzeciego). Niestety to samo robią z #612, zawędrował już na tyły, a wózki zniknęły, i chyba jego koniec już także się zbliża. :|
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez t105n 49

luki663719 napisał(a):

> (...) te które stoją obok 661 w zajezdniach (...)

Czas teraźniejszy jest tu mocno nie na miejscu. Zdjęcie jest z marca 2001, a #661 pocięto definitywnie przed końcem kwietnia. Gdyby ktoś jeszcze chciał pytać, to dodatkowe info do zdjęcia: przed resztkami #661 ten czerwony - to wagon #781, obok z reklamą HITa - to stare przedmodernizacyjne pudło #779. Dlaczego doszło do kasacji #661. Otóż bodajże w dniu 4.01.2001 w wyniku źle ustawionej zwrotnicy wyjeździe z Basenu Górniczego skład #661+719 przydzwonił w stojący na żeberku skład #674+675. Uszkodzenia #675 były stosunkowo niewielkie, zaś #661 nie nadawał się do odbudowy.
zwrotnica niewinna

wysłane przez Phobos 17

> Otóż bodajże w dniu 4.01.2001 > w wyniku źle ustawionej zwrotnicy wyjeździe z Basenu Górniczego

Ani ta zwrotnica nie była "żle ustawiona", ani nie była przyczyną wypadku. Do wypadku doszlo w wyniku głupoty i brawury niedoswiadczonego motorniczego, ktory postanowil sobie troche poszarzowac, zamiast spojrzec gdzie pojedzie jesli przez te zwrotnice przejedzie.

--- "God does not play dice" - A. Einstein

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez Kriz8 35

> Dlaczego doszło do kasacji #661...

Tamtego dnia było mi dane ujrzeć tylko samotnie stojącego #719 na Basenie Górniczym. I jako że kilka dni później na ulicach miasta pojawił się skład 664+719, to wywnioskowałem że składem bitym był 664+644, a tu się okazuje że oberwało się 674+675. I teraz pytanie, wiesz może co się w tamtym okresie działo ze składem 664+644, że połączyli 664+719?

Pokemony atakują...
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez 105ngs

Kriz8 napisał(a):

> Tamtego dnia było mi dane ujrzeć tylko samotnie stojącego #719 na > Basenie Górniczym. I jako że kilka dni później na ulicach miasta > pojawił się skład 664+719, to wywnioskowałem że składem bitym był > 664+644, a tu się okazuje że oberwało się 674+675. > I teraz pytanie, wiesz może co się w tamtym okresie działo ze > składem 664+644, że połączyli 664+719?

Z tego co pamiętam, 644 był chyba wtedy odstawiony lub w trakcie naprawy. W każdym razie 664 chwilowo nie miał czego ciągnąć, więc połączyli taki fajny składzik HIT + barwy miejskie. Później, kiedy już 664 wrócił do normalnego składu, zmontowali obecnie istniejący zestaw 663+719. A 674 jeździł solo do czasu wyleczenia 675.
>zmontowali obecnie istniejący >zestaw 663+719.

No i tak powstał mój login :) hehe
Re: Smutny koniec na tyłach zajezdni

wysłane przez lhb178 17

Kriz8 napisał(a):

> I teraz pytanie, wiesz może co się w tamtym okresie działo ze > składem 664+644, że połączyli 664+719?

644 miał urwane gniazdo sprzęgu.
Dzięki!

wysłane przez luki663719 17

Dzięki za te informacje, co z 1097 sie dzieje?
Re: Dzięki!

wysłane przez Pepe 83

luki663719 napisał(a):

> Dzięki za te informacje, co z 1097 sie dzieje?

Blacharka częsci wozu (środkowej czesci), od 2 miesięcy. :)
Archiwum pojazdów skasowanych

wysłane przez Luke_Police (gość)

A propos pojazdów przeznaczonych do kasacji i tych już skasowanych... Chciałem się zapytać, czy ktokolwiek prowadzi coś w rodzaju archiwum pojazdów skasowanych? Chodziłoby mi o coś w rodzaju tabelki zawierającej takie dane jak: numer taborowy, typ autobusu/tramwaju, rok produkcji, rok kasacji, zajezdnia w której stacjonował... i ewentualnie zdjęcie o ile takowe istnieje =)
Luke_Police napisał(a):

> A propos pojazdów przeznaczonych do kasacji i tych już > skasowanych... Chciałem się zapytać, czy ktokolwiek prowadzi > coś w rodzaju archiwum pojazdów skasowanych? Chodziłoby mi o > coś w rodzaju tabelki zawierającej takie dane jak: numer > taborowy, typ autobusu/tramwaju, rok produkcji, rok kasacji, > zajezdnia w której stacjonował... i ewentualnie zdjęcie o ile > takowe istnieje =)

Zarejestruj się i wejdź w bazę danych.