Forum

Standardowa obsługa linii 52

zdjęcie
Standardowa obsługa linii 52
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez m21 (gość)

nie moge sie doczekac jak te złomy skasujo . bo wtedy puszczą w koncu co innego na tą linie

wysłane przez Jacek

m21 napisał(a):

> nie moge sie doczekac jak te złomy skasujo . bo wtedy puszczą > w koncu co innego na tą linie

Ponoć 120-tki się zdarzały... być może w charakterze rezerwy :P

wysłane przez Phobos 17

> nie moge sie doczekac jak te złomy skasujo . bo wtedy puszczą > w koncu co innego na tą linie

Nie liczyłbym na to - wiadukt kolejowy po trasie jest zbyt niski i niewielkie sa szanse, zeby zmiescilo sie tam co innego. Przynajmniej ja bym nie ryzykowal :-)

--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez konjo  4

Phobos napisał(a):

> Nie liczyłbym na to - wiadukt kolejowy po trasie jest zbyt > niski i niewielkie sa szanse, zeby zmiescilo sie tam co innego.

Przecież MAN trzeciej generacji jest niższy od M11 około 30cm, a drugiej o jakieś 20cm. To raczej Ikary i Jelczydła są wysokie.

--- Nobody understands, quite why we're here.

So never mind the darkness.

wysłane przez Phobos 17

> Przecież MAN trzeciej generacji jest niższy od M11 około 30cm, a > drugiej o jakieś 20cm. To raczej Ikary i Jelczydła są wysokie.

Ale MANy i Jelcze 120M są przy tym dłuższe więc w przypadku ostrego wjazdu pod wiadukt daje sporą skrajnię pionową.

--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez konjo  4

Phobos napisał(a):

> Ale MANy i Jelcze 120M są przy tym dłuższe więc w przypadku ostrego > wjazdu pod wiadukt daje sporą skrajnię pionową.

No to albo zostaną jakieś M11 ku potomności, albo specjalne zakupy tylko dla 52 rozwiążą problem tego nieszczęsnego wiaduktu.

--- Nobody understands, quite why we're here.

So never mind the darkness.

wysłane przez m21 (gość)

> > Nie liczyłbym na to - wiadukt kolejowy po trasie jest zbyt > niski i niewielkie sa szanse, zeby zmiescilo sie tam co innego. > Przynajmniej ja bym nie ryzykowal :-)

tydzien temu specjalnie sie przyhzałem temu wiaduktowi 120 bez trudu by sie zmesciła jest raptem metr dłuzsza a tłumaczenie zditm jest komiczne sam fakt ze 2 razy jechałem 120 tam nie puszczaja bo pewnie wychodza z załozenia ze działkowcą to bez róznicy . no z tego co ja wiem to raczej jedna robi to róznice ludza co tam mieszkaja ale to juz przez sprawa do zditm a nie tu ;) kiedys skoncza jezdzic m11 wiec wystarczy czekac ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

m21 napisał(a):

[ciach]

Przepisz jeszcze raz to bo są problemy ze zrozumieniem "co autor miał na myśli"

wysłane przez m21 (gość)

> > Przepisz jeszcze raz to bo są problemy ze zrozumieniem "co autor > miał na myśli"

ze liscie sa zielone tramwaje czerwone a 120 sie zmieszcza pod wiadóktem pare razy tam były

wysłane przez Phobos 17

[ciach]

1. Wycinaj niepotrzebne entery. 2. A co ma ZDiTM do tego, czy na 52 jezdzi M11 czy 120M?

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez m21 (gość)

> 1. Wycinaj niepotrzebne entery.

znów historia z cyklu o jeden eter za daleko co :>

> 2. A co ma ZDiTM do tego, czy na 52 jezdzi M11 czy 120M?

myslałem ze to oni tak zadecytowali no ale jak nie no to spad jest hamski

wysłane przez Phobos 17

m21 napisał(a):

> > > 1. Wycinaj niepotrzebne entery. > > znów historia z cyklu o jeden eter za daleko co :>

Tak i jak widac wyzej - w twoich postach jest to nagminne - popraw to.

> myslałem ze to oni tak zadecytowali

ZDiTM niczego nie "cytował", niczego nie "decytował", a już napewno o niczym nie "zadecytował". Przed wysłaniem dowolnego posta pojawia się monit, w którym prosimy o sprawdzenie poprawności wypowiedzi. Niedługo przestaniemy o to prosić a zaczniemy wymagać.

--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Phobos napisał(a):

> Przed wysłaniem dowolnego posta pojawia > się monit, w którym prosimy o sprawdzenie poprawności wypowiedzi. > Niedługo przestaniemy o to prosić a zaczniemy wymagać.

Cieszy mnie że nie tylko ja nie potrafię zrozumieć tych postów...

--- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez t105n  49

120-tka powinna się zmieścić, bo ma takie same wymiary jak PR-110. Zdarzało mi się jechać na 52 PR-ką i nie było większych problemów z przeciśnięciem się pod wiaduktem.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

t105n napisał(a):

> 120-tka powinna się zmieścić, bo ma takie same wymiary jak > PR-110. Zdarzało mi się jechać na 52 PR-ką i nie było większych > problemów z przeciśnięciem się pod wiaduktem.

Ale wy sie czepiacie tego 52 - to chyba jedyna linia zwykła na której wiadomo zawsze co przyjedzie!

--- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez wojtazz 42

Phobos napisał(a):

> Nie liczyłbym na to - wiadukt kolejowy po trasie jest zbyt > niski i niewielkie sa szanse, zeby zmiescilo sie tam co innego. > Przynajmniej ja bym nie ryzykowal :-)

No wlasnie, wczoraj badalem tam potoki i wlasnie kulalem sie po poludniu 2008. Na jednym z ostatnich kolek kierowca zaprosil mnie do siebie i tak troche sobie z nim pogadalem. Mowil wlasnie, ze jak 120ke dali i gosc za szybko przejezdzal pod wiaduktem, to dupa zaryl i sie skonczylo puszczanie 120ek na linie 52 :).

wysłane przez showdow (gość)

Mowil wlasnie, ze > jak 120ke dali i gosc za szybko przejezdzal pod wiaduktem, mozna jezdzic wolno;) > dupa zaryl i sie skonczylo puszczanie 120ek na linie 52 :).

no to co bedzie jak sie w koncu zakonczy era M11 w naszym miescie :> kupią SU10 :>

wysłane przez wojtazz 42

> > dupa zaryl i sie skonczylo puszczanie 120ek na linie 52 :). > > no to co bedzie jak sie w koncu zakonczy era M11 w naszym miescie > :> kupią SU10 :>

Po dwoch dniach badaniach to po szczycie i w dni swiateczne smialo puscil bym tam H6 (w robocze zjazdowke z 76 np.) :) A w lecie to sie ponoc ludzie nie mieszcza mimo dwoch brygad i narzekali, ze badania sa teraz jak juz malo ludzi jezdzi na dzialki...

wysłane przez mmm

wojtazz napisał(a):

> Po dwoch dniach badaniach to po szczycie i w dni swiateczne smialo > puscil bym tam H6 (w robocze zjazdowke z 76 np.) :) No, ale musiałby sie wtedy zmienić przewoźnik bo SPAD nie ma H6.

wysłane przez wojtazz 42

mmm napisał(a):

> wojtazz napisał(a):

> > > Po dwoch dniach badaniach to po szczycie i w dni swiateczne smialo > > puscil bym tam H6 (w robocze zjazdowke z 76 np.) :) > No, ale musiałby sie wtedy zmienić przewoźnik bo SPAD nie ma H6.

O, a co sie stalo z H6 ze SPADu? Sprzedali? :)

wysłane przez Phobos 17

> O, a co sie stalo z H6 ze SPADu? Sprzedali? :)

Na jakim swiecie zyjesz? Zostaly przekazane do SPAKu w 1998 :-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez wojtazz 42

Phobos napisał(a):

> Na jakim swiecie zyjesz? Zostaly przekazane do SPAKu w 1998 :-)

A co, zapomniec nie mozna? :>

wysłane przez Phobos 17

> A co, zapomniec nie mozna? :>

Ależ można, tylko że ja zdąrzyłem zapomieć, że one wogóle w SPADzie były :-P

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez showdown (gość)

> > Po dwoch dniach badaniach to po szczycie i w dni swiateczne smialo > puscil bym tam H6 (w robocze zjazdowke z 76 np.) :) A w lecie to sie > ponoc ludzie nie mieszcza mimo dwoch brygad i narzekali, ze badania > sa teraz jak juz malo ludzi jezdzi na dzialki...

no teraz tak a co powiesz ludzią którzy w sezonie jezdza na działki i jak konczy sie sezon działkowy to jest linia głownie działkowa skoro nie da sie puscic wiekszych autobósów to w lato co 10 min dawac bo wiem z wąłsnego doswiadczenia ze m11 co 20 lub 40 min to stanowczo za mało. przerwy o 9 i 18 to tez przegiecie na tej lini ktos kto se ubzdurał ze 74 i 52 to podobne linie to powinien sie leczyc ma mącznej

wysłane przez (użytkownik usunięty)

showdown napisał(a):

> przerwy o 9 i 18 to tez przegiecie na tej lini ktos kto se ubzdurał ze > 74 i 52 to podobne linie to powinien sie leczyc ma mącznej

Przerwy proszę ja Ciebie to wychodzą z grafika tak a nie inaczej bo paragrafy są takie a nie inne. Nie zauważyłeś przypadkiem że wszystkie linie mają przerwy w okolicach 9 i 18? Jedyne rozwiązanie tutaj to wepchnięcie w dziurę brygady 2 (tylko teraz problem jest bo mamy jedna:D) ale latem to tak jal to ladnie na 84 zrobili :)

--- Volvo ponad reszte busów :)
:P

wysłane przez m31 (gość)

wysłane przez Administracja 0

m31 napisał(a):

> http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy.php?s=14&nr=74254

A to co jest? Po co nam link do Bydgoskiego Volvo w dodatku jako odpowiedź na czyjś komentarz?

wysłane przez m31 (gość)

Administracja napisał(a):

> m31 napisał(a):

> > http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy.php?s=14&nr=74254 > > A to co jest? Po co nam link do Bydgoskiego Volvo w dodatku jako > odpowiedź na czyjś komentarz?

to ja moge strzałke narysowac do nr lini co tam jest geniusze

wysłane przez Jacek

m31 napisał(a):

> to ja moge strzałke narysowac do nr lini co tam jest geniusze

No i co z tego, że w Bydgoszczy na linii 52 kursuje Volvo? Pokaż Volvo na szczecińskim 52 to będziemy zachwyceni.