Forum

"Gniot" na linii 71

zdjęcie
"Gniot" na linii 71
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
"Gniot" na linii 71

wysłane przez MAN756 21

To był chyba pierwszy niskopodłogowy autobus w Szczecinie.
Re: "Gniot" na linii 71

wysłane przez konjo 4

MAN756 napisał(a):

> To był chyba pierwszy niskopodłogowy autobus w Szczecinie.

Raczej niskowejściowy, ale faktycznie pierwszy w Szczecine, swego czasu wywołał nie małą sensację w świecie Ikarusów, PeRek i M11. :)

--- This fire is burnin' and it's out of control.

So never mind the darkness.
Re: "Gniot" na linii 71

wysłane przez m31 (gość)

> > Raczej niskowejściowy, ale faktycznie pierwszy w Szczecine, > swego czasu wywołał nie małą sensację w świecie Ikarusów, PeRek > i M11. :)

no juz niegadaj 1 sze 2 pary dzrwi maja niską podłoge a jak on zaczoł kursowac to juz mielismy 120 a nie pery :P misie on podba :D
Re: "Gniot" na linii 71

wysłane przez konjo 4

m31 napisał(a):

> no juz niegadaj 1 sze 2 pary dzrwi maja niską podłoge

No więc właśnie, takie cuda z niskim przodem i klasycznym tyłem to niskowejściowce.

> zaczoł kursowac to juz mielismy 120 a nie pery :P misie on podba

W Klonowica istotnie, ale w Dąbiu 120 dotarły dopiero po gniocie w 1997 roku. A co do PR, to na stronie Jacka Kalickiego lata eksploatacji to 1977-1997, nie widze powodów, żeby mu nie wierzyć.

--- This fire is burnin' and it's out of control.

So never mind the darkness.
Re: "Gniot" na linii 71

wysłane przez Titanic1912

konjo napisał(a):

> W Klonowica istotnie, ale w Dąbiu 120 dotarły dopiero po gniocie w > 1997 roku. A co do PR, to na stronie Jacka Kalickiego lata > eksploatacji to 1977-1997, nie widze powodów, żeby mu nie wierzyć.

Do 1997 roku perki kursowały na liniach polickich a były to mianowicie:604,608,613, w Szczecinie jakoś szybciej znikneły z ulic...

Liczy się tylko Man:)
Re: "Gniot" na linii 71

wysłane przez LLUZNIAK

> Do 1997 roku perki kursowały na liniach polickich a były to > mianowicie:604,608,613, w Szczecinie jakoś szybciej znikneły z > ulic...

No... Ostatnia PR'ka ze Szczecina z tego co kojaże zniknęła dwa, albo trzy lata wcześniej... Dziwne tylko, że w 97 w Policach nie świętowali "20 lat autobusów Jelcz PR110 w Szczecinie" ;)

--- I wish I were...
Święto PR 110

wysłane przez torwid (gość)

LLUZNIAK napisał(a):

Dziwne tylko, że w 97 w Policach nie świętowali > "20 lat autobusów Jelcz PR110 w Szczecinie" ;)

A kto miał świętować? Ci, co od lutego znależli się w nowej rzeczywistości i jako pierwsza spółka zaczęli świadczyć usługi? Myślę, źe myśleli o innych problemach, niź impreza pt. "20 lat PR 110" albo "Miesiąc w nowej rzeczywistości" :)
Re: Święto PR 110

wysłane przez LLUZNIAK

> A kto miał świętować? Ci, co od lutego znależli się w nowej > rzeczywistości i jako pierwsza spółka zaczęli świadczyć usługi? Myślę, źe > myśleli o innych problemach, niź impreza pt. "20 lat PR 110" albo > "Miesiąc w nowej rzeczywistości" :)

No w sumie to podobna impreza pt. "10 lat volvo..." niedawno miala u nas miejsce... Natomiast co do problemów to wydaje mi sie ze obecnie KM (mimo zakupów używek) jest pograzona w ciut wiekszej stagnacji niz wówczas. Nie wspominajac juz o umowach przewozowych ;)

--- I wish I were...