Forum

Już wkrótce dąbski MAN NG272

zdjęcie
Już wkrótce dąbski MAN NG272
Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

Macie nieaktualne informacje, te wóz nie trafił do SPA Dąbie.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Kriz8 (gość)

> Macie nieaktualne informacje, te wóz nie trafił do SPA Dąbie.

to łaskawco racz napisać dokąd trafił ten wóz skoro jesteś tak dobrze poinformowany. A redakcja ma chyba takie informacje jakie otrzymała od SPADu.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez RoGaL

Kriz8 napisał(a):

> > Macie nieaktualne informacje, te wóz nie trafił do SPA Dąbie. > > to łaskawco racz napisać dokąd trafił ten wóz skoro jesteś tak > dobrze poinformowany. A redakcja ma chyba takie informacje > jakie otrzymała od SPADu. Ten autobus rzeczywiście nie trafił do SPAD'u.

--- http://km.wszczecinie.pl
RoGaL napisał(a):

> > jakie otrzymała od SPADu. > Ten autobus rzeczywiście nie trafił do SPAD'u. > > --- > http://km.wszczecinie.pl

Po pierwsze prosimy rozdzielać odpowiedź od cytatu linią. Po drugie należy korzystać z wyszukiwarki, poprzedni wątek o sandboxie dubluje się z już istniejącym: http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1135728768.forum&which=01 Po trzecie proszę czytać regulamin: stopki z adresami do zewnętrznych stron są zabronione. Pkt. 6!
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

Kriz8 napisał(a):

> to łaskawco racz napisać dokąd trafił ten wóz skoro jesteś tak > dobrze poinformowany. A redakcja ma chyba takie informacje > jakie otrzymała od SPADu.

Napisz do NEOMANA to Ci odpiszą gdzie trafił. A jak mi nie wierzysz to się wypchaj.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez konjo 4

Krashan Bhamaradżanga napisał(a):

> A jak mi nie wierzysz to się wypchaj.

I to ma być argument w dyskusji? Jak możesz to uzupełnij nasze dane, jak nie to napisz jak człowiek np. proste: nie wiem.

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

konjo napisał(a):

> I to ma być argument w dyskusji? Jak możesz to uzupełnij nasze > dane, jak nie to napisz jak człowiek np. proste: nie wiem.

Toć jo przóbujo uzupełnić wasze dane i godam, że tego żółtego MANa nie kupio, a taka jedna męczyzna robi duża kłopota.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez konjo 4

Krashan Bhamaradżanga napisał(a):

> Toć jo przóbujo uzupełnić wasze dane i godam, że tego żółtego MANa > nie kupio, a taka jedna męczyzna robi duża kłopota.

No jak masz coś konkretnego to nikt nie będzie robił kłopotów. :)

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

konjo napisał(a):

> No jak masz coś konkretnego to nikt nie będzie robił kłopotów. :)

To podam Wam ex niemieckie numery: Poczdam: #960, #962 oraz #964 Berlin: #2813 oraz #2815 Cottbus: #266 oraz #262 Magdeburg: #3702 oraz #NN
Re: Już wkrótce dąbski MAN NG272

wysłane przez Kriz8 (gość)

> Napisz do NEOMANA to Ci odpiszą gdzie trafił. A jak mi nie > wierzysz to się wypchaj.

Wystarczyłoby żebyś napisał te numery taborowe w pierwszym poście i uzasadnił to że tego wozu nie ma na Dąbiu, a nie rzucał jakieś frazesy. I nie musiałbyś się puszyć. I jeszcze odnośnie podpisu zdjęcia, sprostowanie trzeba było napisać do redakcji a nie pisać od razu "macie nieaktualne informacje", kilka wątków temu odnośnie "wjazdu Helmuta do stoczni" jeden z użytkowników potrafił tak zrobić. Nie chodzi mi o to czy Ci wierzę czy nie, tylko o zawartość merytoryczną Twojego posta.
Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Ten man wygląda jak Man z SPPK (nr taborowe 760 - 764) :)
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez LLUZNIAK

gerber napisał(a):

> Ten man wygląda jak Man z SPPK (nr taborowe 760 - 764) > :)

No patrz jak te berlińskie BVG zgapiło od SPPK malowanie autobusów... :P
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez t105n 49

gerber napisał(a):

> Ten man wygląda jak Man z SPPK (nr taborowe 760 - 764) > :)

No akurat #760 wygląda zupełnie inaczej, a taki obrazek jest tylko na #762.
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez (użytkownik usunięty)

t105n napisał(a):

> No akurat #760 wygląda zupełnie inaczej, a taki obrazek jest > tylko na #762.

O boshe mi chodziło o malowanie a nie obrazek z przodu

--- Jaki Many
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez Pepe 86

gerber napisał(a):

> O boshe mi chodziło o malowanie a nie obrazek z przodu

Nawet jeśli o malowanie to #760 ma zupełnie inne bo nie jest ex. Berliński :)
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez (użytkownik usunięty)

man751 napisał(a):

> Nawet jeśli o malowanie to #760 ma zupełnie inne bo nie jest ex. > Berliński :)

Ojeju... po prostu ten ma taki sam przód jak ten autobus z SPPK, a molowania z boku tego autobusu na zdjęciu nie widziałem :P

--- Jak ja nie lubie tych Ikarusów
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez LLUZNIAK

gerber napisał(a):

> Ojeju... po prostu ten ma taki sam przód jak ten autobus z SPPK, a > molowania z boku tego autobusu na zdjęciu nie widziałem :P

Chodzi o to, że #760 ma malowanie polickie i jest to MAN NG313. http://www.mkm.szczecin.pl/tabor.php?action=detail&id=422
Re: Wygląda jak Man z SPPK

wysłane przez (użytkownik usunięty)

LLUZNIAK napisał(a):

> Chodzi o to, że #760 ma malowanie polickie i jest to MAN NG313. > http://www.mkm.szczecin.pl/tabor.php?action=detail&id=422

Ja sie pomyliłem pisząc numery taborowe napisałem 760-764, a 760 to 3 generacja! POPRAWKA 761-764 :P:P:P :) --- Jak ja nie lubie tych Ikarusów

--- Jak ja nie lubie tych Ikarusów