Forum

Jelcz L11 na standardowej linii - 82

zdjęcie
Jelcz L11 na standardowej linii - 82
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Jelcz L11 na standardowej linii - 82

wysłane przez Tomilee (gość)

To niestety nie jest linia 82, ta linia jest obsługiwana tylko i wyłącznie przez SPAD a ten autobus należy do SPAK.
Re: Jelcz L11 na standardowej linii - 82

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Tomilee napisał(a):

> To niestety nie jest linia 82, ta linia jest obsługiwana > tylko i wyłącznie przez SPAD a ten autobus należy do SPAK.

A ja tam widze na tej tablicy (może niewyraźnie) nr.82.
Tomilee napisał(a):

> To niestety nie jest linia 82, ta linia jest obsługiwana > tylko i wyłącznie przez SPAD a ten autobus należy do SPAK.

I "od zawsze" :) jeżdzi na 82. Kiedyś był jeszcze spotykany na 80 i obie te linie naleźą do SPAK.

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Tomilee napisał(a):

> To niestety nie jest linia 82,

To ciekawe, a jaka inna linia kursuje przez ulicę Thugutta???

> ta linia jest obsługiwana tylko i wyłącznie przez SPAD

Ha, ha, ha!!! Od kiedy?

> a ten autobus należy do SPAK.

I tylko tu masz rację, bo autobus 150 zawsze należał do SPAK.
Tomilee napisał(a):

> To niestety nie jest linia 82, ta linia jest obsługiwana > tylko i wyłącznie przez SPAD a ten autobus należy do SPAK.

Wybacz stary, ale wiem co fotografowalem i wiem jaka linia jezdzi mi pod oknem od ponad 7 lat (tak dla tych niewiedzacych, 82 odpalono 1.12.1998).

--- Mareczek

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Jelcz L11 na standardowej linii - 82

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Tomilee napisał(a):

> To niestety nie jest linia 82, ta linia jest obsługiwana > tylko i wyłącznie przez SPAD a ten autobus należy do SPAK.

Może nam kolega powie, dlaczego uważa, że linie 82 obsługuje SPAD ?
Może nam kolega powie, dlaczego nie skorzystał z funkcji "odpowiedz"?
Re: Jelcz L11 na standardowej linii - 82

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Administracja napisał(a):

> Może nam kolega powie, dlaczego nie skorzystał z funkcji > "odpowiedz"?

Bo koledze się funkcje pomyliły ;) Postaram się poprawić
A czy był taki #151?

wysłane przez Pomocnik (gość)

Czy był kiedys w SPAK-u Jelcz L11 #151? Jak tak to co się z nim stało?
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez torwid (gość)

Pomocnik napisał(a):

> Czy był kiedys w SPAK-u Jelcz L11 #151? Jak tak to co się z > nim stało?

W SPAK-u to raczej nie. Ale kojarzy mi się, źe był w WPKM albo moźe i w MZK, a wylądował chyba w Świnoujściu. Jacek K. coś chyba kiedyś o tym pisał.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez mmm

torwid napisał(a):

> W SPAK-u to raczej nie. Ale kojarzy mi się, źe był w WPKM albo > moźe i w MZK, a wylądował chyba w Świnoujściu.

Chyba chodzi o tego: http://wil.linux.krakow.pl/~pavlack/fotka.php?id=5442
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez Pomocnik (gość)

mmm napisał(a):

> Chyba chodzi o tego: > http://wil.linux.krakow.pl/~pavlack/fotka.php?id=To chyba nie ten. To że ma numer 51 to nie znaczy że kiedyś był 151.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez Pomocnik (gość)

Pomocnik napisał(a):

> mmm napisał(a):

> > Chyba chodzi o tego: > > http://wil.linux.krakow.pl/~pavlack/fotka.php?id=To chyba nie > ten. To że ma numer 51 to nie znaczy że kiedyś był 151.

Sorry za źle zapisanego posta. Następnym razem tego nie zrobię ;P.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez torwid (gość)

Pomocnik napisał(a):

To chyba nie > ten. To że ma numer 51 to nie znaczy że kiedyś był 151.

Typ pojazdu się zgadza, miejscowość też. Więc czemu nie? Nie twierdzę, że to na 100 proc. ten, ale jestem w stanie w to uwierzyć. W tej chwili puszczam wodze fantazji, ale może przy likwidacji WPKM trafił do dawnego Wydziału Świnoujście (chyba było coś takiego) i wtedy nadając własne nmumery "obcięli" jedynkę z przodu? ;)
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez konjo 4

torwid napisał(a):

> Typ pojazdu się zgadza, miejscowość też. Więc czemu nie? Nie > twierdzę, że to na 100 proc. ten, ale jestem w stanie w to uwierzyć. > W tej chwili puszczam wodze fantazji, ale może przy likwidacji WPKM > trafił do dawnego Wydziału Świnoujście (chyba było coś takiego) i > wtedy nadając własne nmumery "obcięli" jedynkę z przodu? ;)

Wydziały Świnoujście i Stargard miały chyba zakresy po Policach czyli 800 i 900, tak mi się kiedyś obiło o uszy, sam nie wiem. Kiedyś było info o numeracji w komentarzach na TWB, ale to jak wiemy zamknięto. Jak ktoś jes poinformowany to nie wrzuci informacje. Zresztą czy 3 kupiony L11 od razu nie pojechał do Świnoujścia nigdy nie bazując w Szczecinie? Jakby co to nie strzelajacie do mnie za nie trafny post.

--- I never wanna leave this place.

So never mind the darkness.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez mmm

torwid napisał(a):

> Typ pojazdu się zgadza, miejscowość też. Więc czemu nie? Nie > twierdzę, że to na 100 proc. ten, ale jestem w stanie w to uwierzyć. > W tej chwili puszczam wodze fantazji, ale może przy likwidacji WPKM > trafił do dawnego Wydziału Świnoujście (chyba było coś takiego) i > wtedy nadając własne nmumery "obcięli" jedynkę z przodu? ;)

Ten autobus miał kiedyś numer 951. Wszytskie w Świnoujściu zaczynały sie od 9xx. Na pewno początku lat dziwiedziesiątych Jelcz L11 był już na ilostanie w Świnoujściu. Z tym że miał pseudozasłonki w oknach i przedni film nie był dzielony ( na numer linii i opis kierunku). Był wyłącznie na wynajmy i przewozy okazjonale ( jeżdzili nim m.in pracownicy WPKM a pożniej ZKM na grzyby i do Szczecina do teatru - pokrywał to tzw. fundusz socjalny). Przez wiele lat stał prawie nie używany. 2-3 lata temu w związku z fatalną sytuacją taborową wrócił do łaska i jeżdzi na linich na prawobrzeżu 5 i 7.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez t105n 49

To będzie odpowiedź na kilka poprzednich postów. Za czasów WPKM wydział nr 4 Stargard Szcz. miał numerację 8**, którą utrzymuje do dzisiaj. Wydział nr 5 Świnoujście miał numerację 9**, po przekształceniu w ZKM Swinoujście zrezygnował z "dziewiątki" z przodu. Autobus #151 został przekazany do Świnoujścia w 1990 roku, możliwe, ze nawet u nas nie jeździł. Natomiast do Szczecina wydrapano PR-ki #921, #923, #925 i #926, które otrzymały szczecińskie numery #1401, #1501, #2501 i #2502. Tych dwóch pierwszych nigdy nie widziałem, tylko w dokumentach jest po nich ślad. Natomiast dąbskimi #2501 i #2502 często jeździłem. L-11 #151 początkowo kursował w Świnoujściu ze szczecińskim numerem, później przy akcji porządkowania numerów obcięto mu "jedynkę". Tę informację potwierdzono mi w ZKM Świnoujście. Mam nadzieję, ze wyjaśniłem wszystkie wątpliwości.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez mmm

t105n napisał(a):

> Tę informację potwierdzono mi w ZKM Świnoujście.

Jedna poprawka Komunikacja Autobusowa Świnoujście Sp. z o. o.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez t105n 49

mmm napisał(a):

> Jedna poprawka Komunikacja Autobusowa Świnoujście Sp. z o. o.

Nie zaprzeczam. Gdy pozyskiwałem wymienione informacje, był to jeszcze ZKM.
Re: A czy był taki #151?

wysłane przez Pomocnik (gość)

t105n napisał(a):

> Mam nadzieję, ze wyjaśniłem wszystkie wątpliwości.

Tak, wyjaśniłeś. Serdecznie dziękuję. Szkoda że nie mamy żadnych "pereek".