Forum
Nowe trasy tramwajowe
wysłane przez Zybi (gość)
Z czasem postaram sie zmodyfikować linie autobusowe
wysłane przez luki663719 17
> Ja kiedys proponowałem juz nowe trasy, ale je teraz > zmodyfikowałem i zostawiłem 12 linii tramwajowych w > Szczecinie: oto trasy: > 1 > BASEN GÓRNICZY-Gdańska-Most Portowy-Energetyków-Most > Długi-Wyszyńskiego-pl. Brama Portowa-Aleja > Niepodległości-Plac Żołnierza Polskiego-Plac Hołdu > Pruskiego-Matejki-Piłsudskiego-Plac Sprzymierzonych-Aleja > Wojska Polskiego-GŁĘBOKIE > 2 > POTULICKA-Narutowicza-Aleja 3 Maja-Plac Brama Portowa-Aleja > Niepodległości-Plac Żołnierza Polskiego-Aleja > Wyzwolenia-Kołłątaja-Asnyka-DW. NIEBUSZEWO (z > powrotem:Orzeszkowej-Boguchwały) > 3 > LAS ARKOŃSKI-Arkońska-Niemierzyńska-Krasinskiego-Aleja > Wyzwolenia-pl. Żołnierza Polskiego-Aleja Niepodległości-Plac > Brama Portowa-Dworcowa-Nowa-Dw. Główny > PKP-Kolumba-Chmielewskiego-Smolańska-POMORZANY > 4 > POMORZANY – Aleja Powstańców Wielkopolskich – Aleja Piastów > Plac Sprzymierzonych – Aleja Piłsudskiego – Aleja > Wyzwolenia-Kołłątaja – Plac Sybiraków – Kołłątaja – Asnyka – > Orzeszkowej (z powrotem: Orzeszkowej – Boguchwały – Asnyka) – > DWORZEC NIEBUSZEWO > 5 > KRZEKOWO – Żołnierska – Mickiewicza – Most Akademicki – > Mickiewicza – Aleja Bohaterów Warszawy – Jagiellońska – Aleja > Piastów – Plac Sprzymierzonych – Aleja Piłsudskiego - Matejki > – Malczewskiego – Parkowa – Dubois – Firlika – Hutnicza – > Nocznickiego – Firlika (z powrotem: Firlika – Dubois) – > Nocznickiego-Stalmacha-Druckiego Lubeckiego-LUDOWA > 6 > POMORZANY – Smolańska – Chmielewskiego – Kolumba – Nabrzeże > Wieleckie – Jana z Kolna – Łady – Firlika – Hutnicza – > Nocznickiego (z powrotem: Nocznickiego – Firlika) – Stalmacha > – Druckiego-Lubeckiego – Dębogórska – Wiszesława – Światowida > – Lipowa – GOCŁAW > 7 > KRZEKOWO – Żołnierska – Mickiewicza – Aleja Bohaterów > Warszawy – Krzywoustego – Plac Zwycięstwa – Plac Brama > Portowa – Wyszyńskiego – Most Długi – Energetyków – Most > Portowy – Gdańska – Estakada Pomorska – Gdańska – BASEN > GÓRNICZY > 8 > GUMIEŃCE – Kwiatowa – Okulickiego – Ku Słońcu (z powrotem: Ku > Słońcu – Kwiatowa) – Sikorskiego – Plac Kościuszki – > Krzywoustego – Plac Zwycięstwa – Plac Brama Portowa – > Wyszyńskiego – Most Długi – Energetyków – Most Portowy – > Gdańska – Estakada Pomorska – Gdańska – BASEN GÓRNICZY > 9 > GŁĘBOKIE – Aleja Wojska Polskiego – Wawrzyniaka – Aleja > Bohaterów Warszawy – Krzywoustego – Plac Kościuszki – > Krzywoustego – Plac Zwycięstwa – Plac Brama Portowa – Aleja > Niepodległości – Aleja 3 Maja – Narutowicza – POTULICKA > 10 > KRZEKOWO – Żołnierska – Mickiewicza – Most Akademicki – > Mickiewicza – Aleja Bohaterów Warszawy – Jagiellońska – Aleja > Piastów – Plac Sprzymierzonych – Aleja Piłsudskiego - Matejki > – Plac Hołdu Pruskiego-Plac Żołnierza Polskiego-Aleja > Niepodległości-Aleja 3 Maja-Narutowicza-POTULICKA > 11 > POMORZANY – Aleja Powstańców Wielkopolskich – Aleja Piastów > Plac Sprzymierzonych – Aleja > Piłsudskiego-Matejki-Malczewskiego-Dubois-Hutnicza-ST. > SZCZECIŃSKA ( z powrotem: Firlika) > 12 > LAS ARKOŃSKI-Arkońska-Niemierzyńska-Krasinskiego-Aleja > Wyzwolenia-pl. Żołnierza Polskiego-Aleja Niepodległości-Plac > Brama Portowa-Wyszyńskiego – Most Długi – Energetyków – Most > Portowy – Gdańska – Estakada Pomorska – Gdańska – BASEN > GÓRNICZY > > Z czasem postaram sie zmodyfikować linie autobusowe
Szczególnie ta 10 mi sie podoba, mogło by tak być, mi sie ten plan podoba.
wysłane przez Administracja 0
> Szczególnie ta 10 mi sie podoba, mogło by tak być, mi sie ten > plan podoba.
Grrr!!! Ten mega niepocięty cytat nam się BARDZO nie podoba.
wysłane przez MQ ?
> 1 > BASEN GÓRNICZY-[...]-GŁĘBOKIE
> 7 > KRZEKOWO – [...] – BASEN GÓRNICZY > 8 > GUMIEŃCE – [...] – BASEN GÓRNICZY
> 12 > LAS ARKOŃSKI-[...] – BASEN GÓRNICZY
No jeszcze ze trzy linie na Basen wyślij. Cztery linie są tam tak samo potrzebne, jak trzy na Krzekowie.
Poza tym, tak jak w przypadku każdej takiej propozycji, pytam się: na jakiej podstawie zaproponowałeś takie, a nie inne zmiany? Nie przypominam sobie, żeby były ostatnio przeprowadzane badania więźby, więc to wszystko to jest wróżenie z fusów, które najprawdopodobniej ma się nijak do rzeczywistych potrzeb pasażerów.
wysłane przez techno
dokładnie... badań więźby jeszcze nie było... a szkoda...
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
wysłane przez DamTram
[ciach]
z tego co pamieytam klka miesięcy temu, góra pół roku temu były już takie różne czery mary ale po co znowu to rozdmuchiwać?
wysłane przez Luke_Police 163
> 1 > BASEN GÓRNICZY- (...) -GŁĘBOKIE > 2 > POTULICKA-(...) -DW. NIEBUSZEWO > 4 > POMORZANY – (...) -DWORZEC NIEBUSZEWO > 10 > KRZEKOWO – (...) -POTULICKA
Ogólnie rzecz biorąc pomysł ciekawy, ale tak jak mkubien napisał ma swoje wady. Mi się osobiście podoba koncepcja linii 10, możnaby puścić taką tylko w godzinach szczytu jako wspomaganie dla 5, natomiast linię 4 skierować w stronę Głębokiego... (POMORZANY-(...)-GŁĘBOKIE), ale myślę że obecny stan komunikacji tramwajowej jest na tyle dobry, że aby go zmieniać, rzeczywiście trzebaby poznać dokładne badania więźby, bo w przeciwnym razie takie zmiany spowodowałyby więcej haosu niż korzyści dla pasażerów.
Technik serwisu :)
wysłane przez t105n 49
(wycięto)
Pomysł z wydłużeniem 5 do Ludowej i skróceniem 11 do Stoczni jest ciekawy. A reszta? Nasuwa się mnie pytanie: po co? Uszczegółowiając: Po co 4 linie na Basen G.? Chyba że z pociętą częstotliwością. Dlaczego tak pogarszasz obsługę tramwajową ciągu Piastów - Powstańców (zostaje 4 i 11)?
wysłane przez Bodek
> 1 > BASEN GÓRNICZY-GŁĘBOKIE > 2 > POTULICKA-DW. NIEBUSZEWO > 3 > LAS ARKOŃSKI-POMORZANY > 4 > POMORZANY–DWORZEC NIEBUSZEWO > 5 > KRZEKOWO–LUDOWA > 6 > POMORZANY–GOCŁAW > 7 > KRZEKOWO–BASEN GÓRNICZY > 8 > GUMIEŃCE–BASEN GÓRNICZY > 9 > GŁĘBOKIE–POTULICKA > 10 > KRZEKOWO–POTULICKA > 11 > POMORZANY–ST. SZCZECIŃSKA > 12 > LAS ARKOŃSKI-BASEN GÓRNICZY > Ogólnie wiadomo, że to czcze gadanie, ale możemy sobie pogadać. Twój zarys nie jest zły, ale wtrące tu kilka uwag.
L1 z Głębokiego lub z Krzekowa (uniwerek)skierowałbym raczej na Pomorzany przez Dworzec Główny, zamiast na Basen Górniczy. Dworzec ma słabe skomunikowanie z Centrum i zachodem miasta, bo w zasadzie tylko rzedko kursująca trójka je obsługuje. L2 bardzo mi się podoba. W tej wersji sprawdziła się podczas zmian na czas robót na Krzywego. Obecna końcówka na Dworcowej jest nietrafiona IMHO. L3 ok, choć ze względu na stan torów w Niemierzyńskiej skróciłbym ją do zajezdni Niemierzyn (trójkąt). L4 niepotrzebna zamiana z obecnie funkcjonującą linią 12, którą pozostawiłbym w obecnej relacji.A na samą 4 nie mam pomysłu. L 5 - 9 zgoda. L10 jeśli z Krzekowa to proponuję trasę przez Jagiellońską i Piastów na Pomorzany. L11 ok. L12 jak już wspomniałem powinna zostać bz, aby nie wprowadzać zamętu.
To by było na tyle, jeśli chodzi o moje propozycje.
wysłane przez MQ ?
> L1 z Głębokiego lub z Krzekowa (uniwerek)skierowałbym raczej na > Pomorzany przez Dworzec Główny, zamiast na Basen Górniczy. > Dworzec ma słabe skomunikowanie z Centrum i zachodem miasta, bo > w zasadzie tylko rzedko kursująca trójka je obsługuje.
A 1, 4 i 9 od 3 Maja?
> L3 ok, choć ze względu na stan torów w Niemierzyńskiej > skróciłbym ją do zajezdni Niemierzyn (trójkąt).
Niedasie. Zajezdnia Niemierzyn nie jest obiektem MZK.
> L 5 - 9 zgoda.
No właśnie gdzieś zginęła potrzebna 6BIS.
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
wysłane przez mmm
> L1 z Głębokiego lub z Krzekowa (uniwerek)skierowałbym raczej na > Pomorzany przez Dworzec Główny, zamiast na Basen Górniczy.
Wystarczy na Dworcową zamienić końcówkę z 2 która pojedzie na Potulicką. Pomysł podnoszony wiele razy.
> .A na samą 4 nie mam pomysłu. Chyba nikt nie ma dobrego pomysłu na 4 (oprócz likwidacji). Problem tej linii to jej spomagająca funkcja na trasie Pl. Rodła - pl. Kosiuszki ( a nawet do Dąbrowskiego). Tam jest duży potok pasażerów i 11 i 12 szczególnie miedzy szczytami nie dałyby rady. Reszta cześc trasy 4 to najczęsciej wożenie powietrza.
wysłane przez Luke_Police 163
> Problem tej linii to jej spomagająca funkcja na trasie Pl. Rodła > - pl. Kosiuszki ( a nawet do Dąbrowskiego). Tam jest duży potok > pasażerów i 11 i 12 szczególnie miedzy szczytami nie dałyby rady. > Reszta cześc trasy 4 to najczęsciej wożenie powietrza.
Mój pomysł jest taki: Niech wszystkie linie pozostaną takie jak są, poza L2 i L4. Zamieńmy pętle L2 (na Potulicką) i L4 (na Dworcową) a L1 niech jeździ tak jak jeździ.
Technik serwisu :)
wysłane przez Błażej 3
> Chyba nikt nie ma dobrego pomysłu na 4 (oprócz likwidacji). > Problem tej linii to jej spomagająca funkcja na trasie Pl. Rodła > - pl. Kosiuszki ( a nawet do Dąbrowskiego). Tam jest duży potok > pasażerów i 11 i 12 szczególnie miedzy szczytami nie dałyby rady. > Reszta cześc trasy 4 to najczęsciej wożenie powietrza.
Linię 4 można było by zlikwidować, a 11 z 12 dałyby sobie same radę, ale dopiero wtedy gdyby: - na linii 12 jeździłyby składy Tatr - a na linii 11 składy 105 (ale to dopiero po przybyciu doczep do bulw :] )
--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica
wysłane przez Michal105N
wysłane przez mmm
> Ja widzę linię 4 na trasie: > 1)Zajezdnia Pogodno(trójkąt) Na Pogodnie nie musi trójkować
> 2)Dworcowa-Pomorzany(przez Plac Rodła),w tedy 2 to > Potulickiej. Można zrobić ja jako linie okólną Pomorzany - Pomorzany przez Dworcową, a 2 dać na Potulicka - Las Arkoński
> 3)Zlikwidowac ją i dodac brygaday(w tedy były by to > szczytówki) dla lini 12 a szytówki 12 rozdzilic po pozostałe > linie(tylko nie wiem czy wiecej jest brygad 4 czy szczytówek > 12) Na czwórce jest 6 brygad na na 12 chyba 6+5
wysłane przez MQ ?
> 3)Zlikwidowac ją i dodac brygaday(w tedy były by to > szczytówki) dla lini 12 a szytówki 12 rozdzilic po pozostałe > linie(tylko nie wiem czy wiecej jest brygad 4 czy szczytówek > 12).Bo jak wiecej jest szczytówek 12,wycofuję się z wariantu > 3.
Można bardziej po polsku? Zwłaszcza wytłumacz, co rozumiesz przez "pozostałe linie".
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
wysłane przez Michal105N
> > 3)Zlikwidowac ją i dodac brygaday(w tedy były by to > > szczytówki) dla lini 12 a szytówki 12 rozdzilic po pozostałe > > linie(tylko nie wiem czy wiecej jest brygad 4 czy szczytówek > > 12).Bo jak wiecej jest szczytówek 12,wycofuję się z wariantu > > 3.
> Można bardziej po polsku? Zwłaszcza wytłumacz, co rozumiesz > przez "pozostałe linie".
Odpowiadam:Pozostałe linie które obsługuje zajezdnia Pogodno.Może to byc,np.dodatkowa brygada na linii 8 w szczycie.Albo składy miały by więcej "wolnego"".
Maży mi się linia 10...
wysłane przez MQ ?
> Odpowiadam:Pozostałe linie które obsługuje zajezdnia Pogodno.Może > to byc,np.dodatkowa brygada na linii 8 w szczycie.Albo składy > miały by więcej "wolnego"".
No dobrze, ale w jaki sposób likwidacja linii 4 i przeniesienie wozów na 8 poprawi sytuację na ciągu Powstańców Wielkopolskich - plac Rodła?
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
wysłane przez Michal105N
> Michal105N napisał(a):
> > Odpowiadam:Pozostałe linie które obsługuje zajezdnia Pogodno.Może > > to byc,np.dodatkowa brygada na linii 8 w szczycie.Albo składy > > miały by więcej "wolnego"". > > No dobrze, ale w jaki sposób likwidacja linii 4 i przeniesienie > wozów na 8 poprawi sytuację na ciągu Powstańców Wielkopolskich - > plac Rodła?
No masz rację,ale moze by rozdzielic te brygady(oczywiscie szczytówki by to były)że: Rozdzilic to pomiedzy linie 12,3 ponieważ jeżdzą do Pomorzan,linię 11 pomijam(Zaj.Golęcin),w tedy by mozna zrobic na linii 3 niektóre kursy do Dworca Niebuszewo,kierunki te same ale trasa troche inna... Moim zdaniem jednak 4-DWORCOWA POMORZANY a 2 do Potulickiej!A pozatym nie wszytskie wozy wylądowały by wtedy na 8...(zasugerowałem tylko 1 brygadę)
wysłane przez MQ ?
> Rozdzilic to pomiedzy linie 12,3 ponieważ jeżdzą do Pomorzan
1. Linia 12 kursuje w szczycie co 6 minut, więc dodatkowe brygady nie mają tam większego sensu (żeby nie psuć synchronizacji, tramwaje na tej linii musiałyby kursować co 3 minuty, a to już przegięcie, nie wspominając o braku możliwości zgrania się wówczas z "dwójką" na jednotorowej pętli na Dworcu Niebuszewo).
2. Linia 3 jest obłożona najbardziej między przystankami "Arkońska szpital" (oidp) a Bramą Portową, więc dokładanie kursów na Kolumba i Chmielewskiego nie jest uzasadnione.
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
wysłane przez Luke_Police 163
> Maży mi się linia 10...
Chmmm... przepraszam, że trochę odbiegnę od tematu, ale ile dobrze pamiętam, to kiedyś kiedyś dawno dawno temu (z 18 lat wstecz) istniała w Szczecinie linia tramwajowa nr 10. Czy może ktoś pamięta jaką miała trasę i kiedy została rozwiązana ?
Technik serwisu :)
wysłane przez MQ ?
> Chmmm... przepraszam, że trochę odbiegnę od tematu, ale ile dobrze > pamiętam, to kiedyś kiedyś dawno dawno temu (z 18 lat wstecz) > istniała w Szczecinie linia tramwajowa nr 10. Czy może ktoś pamięta > jaką miała trasę i kiedy została rozwiązana ?
http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1102111420.foto&viewall=1
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
wysłane przez Luke_Police 163
> http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1102111420.foto&viewall=1
Dzięki :)
Technik serwisu :)
wysłane przez Zybi (gość)
wysłane przez MQ ?
wysłane przez Ferrix 8
Poza tym: Czy zauważyliście, że na trasie "8" nie ma żadnego zakrętu w kierunku północnym (ani w Piastów ani w Niepodległości ani w Jana z Kolna)?! Więc jakby ktoś wymyślił puszczenie jakiejś drugiej linii do Gumieniec drugim końcowym musiałaby być Potulicka lub Dworcowa a to by było bez sensu...
STMKŻ
wysłane przez Administracja 0
http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1125149924.forum
wysłane przez Kriz8
No niestety sieć tramwajowa w Szczecinie jest bardzo uboga, na newralgicznych skrzyżowaniach nie ma skrętów, brak też pętli do których można by skrócić część linii czy kursów. Ale na wiele z potrzebnych rzeczy nie ma po prostu miejsca, i dopóki nie przybędzie nowych torowisk każda reforma układu linii tramwajowych będzie kulawa.
Pokemony atakują...
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez X
> 10 - Pomorzany-Dw. Główny-Pl. Rodła-Jagiellonska-Krzekowo
Nie żebym sie czepiał,ale jak chcesz skręcić z Pl.Rodła w ul.Piłsudskiego skoro Na Pl. Rodła niema lewoskretu w ul.Piłsudskiego??
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez czlek (gość)
> Nie żebym sie czepiał,ale jak chcesz skręcić z Pl.Rodła w > ul.Piłsudskiego skoro Na Pl. Rodła niema lewoskretu w ul.Piłsudskiego??
A po co skręcać jak można pojechać na wprost tak jak teraz 1 jeździ
wysłane przez Wojtek 24
> 11 - St.Szczecińska-Pomorzany
Chyba nieda rady 11 skierować do petli "Stocznia Szczecińska", ponieważ jest za krótki peron. Czasami na Ludowej stoją 3 wagony GT6 lub 105Na, a przy stoczni one sie nie zmieszczą.
wysłane przez Administracja 0
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Obecna 12!
> 5 - Ludowa-Piłsudskiego-Krzekowo
Wystarczy do Stoczni Szcz. a do Ludowej w szczycie, na odcinku Ludowa-Stocznia Szcz. komunikacja jest az za dobra: 67,69,6,11 no i dodatkowo 53 i 6bis w szczycie. Moze lepiej w ten sposob: 53 - jak obecnie 67 - jak obecnie 69 - do stoczni szczecinskiej (caly dzien) 6bis - do Ludowej (w szczycie) 6 - do stoczni szczecinskiej (w szczycie do Ludowej) 5 - na Goclaw 11 - do stoczni szczecinskiej
> 10 - Pomorzany-Dw. Główny-Pl. Rodła-Jagiellonska-Krzekowo
To byloby dobre, ale tylko w szczycie
> 12 - Pomorzany - Piastów-Głębokie
A to juz kiedys sprawdzalismy ;) Raczej bez sensu.
> 13 - Las Arkoński-Wyzwolenia-Brama Portowa-Basen Górniczy (szczytowa)
Niezle.
> 14 - Gocław-Matejki-Piłsudskiego-Woj.Polskiego-Wawrzyniaka-Jagiellońska > i dalej na Gocław (szczytowa)
A to taki potworek ;/
wysłane przez LLUZNIAK
> Wystarczy do Stoczni Szcz. a do Ludowej w szczycie, na odcinku > Ludowa-Stocznia Szcz. komunikacja jest az za dobra: 67,69,6,11 no i > dodatkowo 53 i 6bis w szczycie...
Hmmm... A od kiedy to 69 jeździ do Stoczni Szczecińskiej? :>
wysłane przez pioko17 38
wysłane przez Administracja 0
wysłane przez X
{ciach wszystko}
Myślę,że administracja powinna na jakiś czas zakończyć dyskusję w tym watku:-)
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez konjo 4
> Myślę,że administracja powinna na jakiś czas zakończyć dyskusję > w tym watku:-)
Rozważym to.., jeśli wizje będą zbyt fantastyczne lub niektórzy dalej będą ignorować zasady pisowni na forum.
--- Guess what I'm doing now.
So never mind the darkness.
wysłane przez DamTram
wysłane przez Szczeciniak (gość)
> Nie uważacie że troche przesadzaci? Chcecie póścić dużo lini > a nikt tym nie będzie jeździł.Po co 13 puszczać z Lasku > Arkońskiego na Basen Górniczy? Czy nie można sie prześąść na > Bramie Portowej po ewentualnej zmianie lini 1? Ktoś napisał > że 6 pownna jeździć do Stoczni,co jest zupełnie poronionym > pomysłem. 2 można puścić do Potulickiej, 1 na Basen Górniczy, > 11 skrócić do Stoczni a 5 wydłużyć do Ludowej przy czym > zwiększyć ilość kursów szczytowch na 5 a zmiejszyć na 11.
Nie uwazamy. 11 i 67 na odcinku Hutnicza - Ludowa jezdza calkowicie puste. Wystarczy aby obie skrocic do Stoczni Szczecinskiej, a w godzinach zmian w stoczniach obie oraz 5 wydluzyc do Ludowej (tak jak ma to miejsce obecnie z 53 i 69). Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6, ew. podejscie na 69.
> > Nie uwazamy. 11 i 67 na odcinku Hutnicza - Ludowa jezdza > calkowicie puste.
Nie powiedziałbym,że jeźdzą całkowicie puste
> Wystarczy aby obie skrocic do Stoczni > Szczecinskiej, a w godzinach zmian w stoczniach obie oraz 5 > wydluzyc do Ludowej
A po co wprowadzać taki chaos??
> Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6, ew. podejscie na 69.
Tylko może częstotliwość kursowania "szóstki" by mieszkańcom nie wystarczyła.Zreszta miszka tam wielu ludzi starszych i chyba mie byliby zadowoleni,jeśli musieliby chodzić na 69 skoro tramwaj mają pod nosem,a należy jeszcze dodać,że w 69 byłby wtedy taki tłok(choć i tak juz jest),że trzeba by było dodać jeszcze jeden autobus,ale kto za to zapłaci,bo nie sądzę,że Ty.I może by tak już zakończyć dyskusję na ten temat??
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
No jak jest 5 osob w tramwaju to jest juz pelny, tak? Tu chodzi o koszty, zobacz jak wyglada 2 i 3 w okolicach Pl. Rodla, a stwierdzisz ze to co ma miejsce w okolicach obydwu stoczni to jakis kaprys dla widziisie mieszkancow, ktorych jest tam garstka.
> > Wystarczy aby obie skrocic do Stoczni > > Szczecinskiej, a w godzinach zmian w stoczniach obie oraz 5 > > wydluzyc do Ludowej > > A po co wprowadzać taki chaos??
Dla efektywniejszego wykorzystania pojazdow!!! Czy wydluzone 53 i 69 wprowadza jakis chaos i skoro da sie to zrobic dla busow to da sie zrobic rowniez dla tramwajow.
> > Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6, ew. podejscie > na 69. > > Tylko może częstotliwość kursowania "szóstki" by mieszkańcom > nie wystarczyła.Zreszta miszka tam wielu ludzi starszych i chyba > mie byliby zadowoleni,jeśli musieliby chodzić na 69 skoro tramwaj > mają pod nosem,a należy jeszcze dodać,że w 69 byłby wtedy taki > tłok(choć i tak juz jest),że trzeba by było dodać jeszcze jeden > autobus,ale kto za to zapłaci,bo nie sądzę,że Ty.I może by tak > już zakończyć dyskusję na ten temat??
Piszesz od rzeczy. Na rozsadne argumenty dajesz propozycje zakonczenia dyskusji. Ale wszystko wyjdzie w badaniach napelnienia pojazdow. Duzo osob starszych mieszka i w centrum i na pogodnie i wszedzie indziej. A za 69 to zaplace i moze ja z pieniedzy zaoszczedzonych na trasah 5 i 11 i nawet zostanie cos dla mnie jeszcze ;) Poza tym, ja tez nie bylbym zadowolony jakby mi obcieli jakis pojazd sprzed domu, ale nie mowimy tu o wygodzie tylko o dostosowaniu tras tramwajowych do potrzeb, a te wystepujace miedzy stoczniami sa zawyzone. Zreszta jestem pewien ze i tak na tym odcinku nastapia ciecia, czy sie to Tobie podoba czy nie.
I po dyskusji ;)
pozdr.
> Nie uwazamy. 11 i 67 na odcinku Hutnicza - Ludowa jezdza > calkowicie puste. Wystarczy aby obie skrocic do Stoczni > Szczecinskiej, a w godzinach zmian w stoczniach obie oraz 5 > wydluzyc do Ludowej (tak jak ma to miejsce obecnie z 53 i 69). > Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6, ew. podejscie na > 69.
Ty chyba chory jesteś! ja tam mieszkam i wiem co i jak i w cale puste nie jeżdżą chyba ze to wszystkich wyganasz
--- no i wkońcu doczekałem się tego zaszczytu posiadania -1 grrrr teraz trzeba by dodac jakies foty a napisalem ze tego nie zrobie
Heh, ludzie o czym wy w ogole piszecie. Liczylem pasazerow w 11 i 67 wiec wiem jak wygladala frekwencja!!! To ze ludzie jezdza to jeszcze nic nie znaczy, bo jezdzi ich stanowczo za malo jak na czestotliwosc ktora tam wystepuje. Sory wielkie, ale poza szczytem tram co 6 minut i bus co 9,5 to jest za duzo jak na potzeby tego rejonu, nie mowiac juz o szcycie gdzie na przytsanek podjezdza pojazd co 1,5 minuty!!!
Mozecie sobie pisac co chcecie ale jestem pewny ze ciecia tam na pewno wystapia. U mnie na 3 jest osiedle Tatrzanskie, szpital, akademia rolnicza, akademiki na chopina, liceum 21 i to wszystko na odcinku Las Arkonski - Kollataja, gdzie zapelnienie jest akurat najmniejsze, a tram sie pojawia co 12 minut. A tu tram co 6 minut obslugujacy tylko TBO. Wiec skonczcie z waszymi chorymi gadkami jacy pokrzywdzeni jestescie albo wyprowadzcie sie na wies, gdzie bedziecie miec pks 2 razy na dzien, to moze uda wam sie zrozumiec sedno sprawy.
pozdr. i milego wieczoru bartek
> Heh, ludzie o czym wy w ogole piszecie. Liczylem pasazerow w 11 i > 67 wiec wiem jak wygladala frekwencja!!! To ze ludzie jezdza to > jeszcze nic nie znaczy, bo jezdzi ich stanowczo za malo jak na > czestotliwosc ktora tam wystepuje. Sory wielkie, ale poza szczytem > tram co 6 minut i bus co 9,5 to jest za duzo jak na potzeby tego > rejonu, nie mowiac juz o szcycie gdzie na przytsanek podjezdza > pojazd co 1,5 minuty!!!
to proponuję nauczyć się luczyś (SP klasa 3 i bedziesz umiał jak sie przyłożysz ;) )
> Mozecie sobie pisac co chcecie ale jestem pewny ze ciecia tam na > pewno wystapia. U mnie na 3 jest osiedle Tatrzanskie, szpital, > akademia rolnicza, akademiki na chopina, liceum 21 i to wszystko na > odcinku Las Arkonski - Kollataja, gdzie zapelnienie jest akurat > najmniejsze, a tram sie pojawia co 12 minut.
numery liceuw pisze się cyframi rzymskimi i wielką literą! czyli Liceum XXI
> A tu tram co 6 minut > obslugujacy tylko TBO. Wiec skonczcie z waszymi chorymi gadkami > jacy pokrzywdzeni jestescie albo wyprowadzcie sie na wies, gdzie > bedziecie miec pks 2 razy na dzien, to moze uda wam sie zrozumiec > sedno sprawy.
W okolicach lubeckiego, Ro ugiańskiej, Stalmacha, Dobromiry i Ludowej mieszka bardzo dużo osób!
PS1. Czy naprawde musisz tak dramatyzować? zresztą nie wiem jakbyś rozwiązał 11 na stoczni, a i 67 nie ma gdzie zmieścić
PS2. jak wymyślisz coś sensownego to daj znać :D
--- no dobra dodam pare fotek aby nie było widać tego irytującego czeronego coś przy moim poginie :D
> to proponuję nauczyć się luczyś (SP klasa 3 i bedziesz umiał jak sie > przyłożysz ;) )
Ja wiem, że jak brakuje argumentów, to się bierze je z księżyca, niezwiązane z tematem dyskusji. A tymczasem od dawna wiadomo, że obsługa rejonu Stoczni Szczecińskiej i Stoczni Gryfia jest za duża.
> numery liceuw pisze się cyframi rzymskimi i wielką literą!
A "liceów" pisze się przez "ó". MSPANC
> W okolicach lubeckiego, Ro > ugiańskiej, Stalmacha, Dobromiry i Ludowej mieszka bardzo dużo osób!
Ale widocznie coś się nie kwapią do korzystania z komunikacji.
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
No niestety, niektorzy maja tak zawezony swiatopoglad ze nie przyjmuja tego do wiadomosci ;)
> > numery liceuw pisze się cyframi rzymskimi i wielką literą! > > A "liceów" pisze się przez "ó". MSPANC
Jakby sie ukonczylo liceum to by sie wiedzialo, no ale coz, moze teraz na polskim nie ucza ortografii, tylko klepia przez 3 lata jak zakreslac "a", "b" czy "c" ;) > > W okolicach lubeckiego, Ro > > ugiańskiej, Stalmacha, Dobromiry i Ludowej mieszka bardzo dużo osób! > > Ale widocznie coś się nie kwapią do korzystania z komunikacji.
Zgadazam sie z tym w 100%, no ale sa pewne osoby, do ktorych wyliczenia i argumenty nie przemawiaja, tak jak do sluchaczy pewnego znanego (ponoc katolickiego) radia ;)
Podaje dla Twojej wiadomosci wyliczenia, moze je zrozumiesz, choc watpie, bo masz problemy z rozumieniem podstaw tekstu pisanego. Niestety nie mam mozliwosci wklejenia tutaj obrazkow zeby bylo to dla Ciebie rownie zrozumiale jak lektura "Faktu" ;)
w pozaszczycie: 6 i 11 (co 12) 12+12 / 4 = 6 w pozaszczycie: 67 (co 14) i 69 (co 24) 14+24 / 4 = 9,5
w szczycie: 6 i 6bis (co 12), 11 (co 6) 12+12+6 / 9 = 3,33 w szczycie: 53 (co 13), 69 (co 8), 67 (co 10) 13+8+10 / 9 = 3,44 w sumie w szczycie: 12+12+6+13+8+10 / 36 = 1,69
Jasne?
p bartek
> w pozaszczycie: 6 i 11 (co 12) > 12+12 / 4 = 6 > w pozaszczycie: 67 (co 14) i 69 (co 24) > 14+24 / 4 = 9,5 > w szczycie: 6 i 6bis (co 12), 11 (co 6) > 12+12+6 / 9 = 3,33 > w szczycie: 53 (co 13), 69 (co 8), 67 (co 10) > 13+8+10 / 9 = 3,44 > w sumie w szczycie: > 12+12+6+13+8+10 / 36 = 1,69
Bartek ale wiesz... najpierw się robi dzielenie i to co napisałeś nie ma sensu z matematycznego punktu widzenia.
> Bartek napisał(a):
> > w pozaszczycie: 6 i 11 (co 12) > > 12+12 / 4 = 6 > > w pozaszczycie: 67 (co 14) i 69 (co 24) > > 14+24 / 4 = 9,5 > > w szczycie: 6 i 6bis (co 12), 11 (co 6) > > 12+12+6 / 9 = 3,33 > > w szczycie: 53 (co 13), 69 (co 8), 67 (co 10) > > 13+8+10 / 9 = 3,44 > > w sumie w szczycie: > > 12+12+6+13+8+10 / 36 = 1,69 > > Bartek ale wiesz... najpierw się robi dzielenie i to co napisałeś nie > ma sensu z matematycznego punktu widzenia.
Racja, po prostu dla lepszej czytelnosci nie wklepalem nawiasow ;)
> Nie uwazamy. 11 i 67 na odcinku Hutnicza - Ludowa jezdza > calkowicie puste.
Linia 11 i 67 mają w beznadziejnym miejscu końcowy, ponieważ dookoła niema żadnych budynków mieszkalnych. Dlatego większośc mieszkańców dzielnic północnych wysida z 67 i 11 przy Hutniczej i czeka na "szóstkę". Gdyby wydłużyć 67 do pętli WISZESŁAWA to myślę, że poprawiło by to sytuację na tym odcinku. Mówię tu też o dzielnicy Żelechowo, ponieważ od przystanku "Robotnicza" bliżej jest tam dojść niż od "Ludowej". Przed zajezdnią Golęcin niema petli więc linia 11 musiała by kończyć na LUDOWEJ.
> Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6.
To zapraszam Cię, abyś odwiedził linię 6 w godz. 6-8 lub 14-15. To całe szczęście, że do LUDOWEJ kursuje 11 i 67 bo inaczej byś nie wsiadł to pojazdu.
> Dlatego większośc mieszkańców dzielnic północnych wysida z 67 i 11 przy Hutniczej i czeka na "szóstkę".
A gdyby do Gocławia wydłużyć "5", "6" skrócić do Ludowej, a "11" do Stoczni? Albo wydłużyć do Gocławia "5", a "6" skrócić do Stoczni ("11" bez zmian)? Chociaż tu powinni wypowiedzieć się mieszkańcy Gocławia i Golęcina, dokąd wolą mieć bezpośredni tramwaj.
> Mówię tu też o dzielnicy Żelechowo (...)
Żelechowa przez "a" na końcu. Jako mieszkańca tej dzielnicy wkurza mnie ciągłe przekręcanie nazwy. Nawet na planach miasta nazwa stacji kolejowej jest zazwyczaj błędna.
> > Bartek napisał(a):
> > Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6.
Mieszkańcom może wystarczy, ale w godzinach zmian w stoczniach to w tramach i busach będzie sajgon.
> Linia 11 i 67 mają w beznadziejnym miejscu końcowy, ponieważ > dookoła niema żadnych budynków mieszkalnych.
Dwa przystanki wcześniej są.
> Dlatego większośc > mieszkańców dzielnic północnych wysida z 67 i 11 przy Hutniczej i > czeka na "szóstkę". Gdyby wydłużyć 67 do pętli WISZESŁAWA to > myślę, że poprawiło by to sytuację na tym odcinku.
Niewątpliwie poprawiło, tylko... trochę puste to 67 jeździ.
> Mówię tu też o > dzielnicy Żelechowo, ponieważ od przystanku "Robotnicza" bliżej > jest tam dojść niż od "Ludowej". > Przed zajezdnią Golęcin niema petli więc linia 11 musiała by > kończyć na LUDOWEJ.
Jest trójkąt :P
> > Mieszkancom Stalmacha powinna wystarczyc 6. > > To zapraszam Cię, abyś odwiedził linię 6 w godz. 6-8 lub 14-15. > To całe szczęście, że do LUDOWEJ kursuje 11 i 67 bo inaczej byś > nie wsiadł to pojazdu.
Którego?
wysłane przez Filip_Police
very thx, pozdrawiam
--- Na linii C w dzień świąteczny powinien jeździć autobus solowy! Może Autosana wypożyczyć ze SPAK-u lub z SPPK Jelczyka. Ale ja chcę #399 z Dąbia
wysłane przez Administracja 0