Forum

Jeden z najbrzytszych 105N w Szczecinie

zdjęcie
Jeden z najbrzydszych 105N w Szczecinie
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez torwid 66

O gustach się nie dyskutuje, ale jakby co, polecam pisownię "najbrzyDszych". Bo brzyDko jest robić błędy :D

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
torwid napisał(a):

> O gustach się nie dyskutuje, ale jakby co, polecam pisownię > "najbrzyDszych". Bo brzyDko jest robić błędy :D

No prosze i fotka przeszła zapewne przez administracje:P

--- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)
Titanic1912 napisał(a):

> No prosze i fotka przeszła zapewne przez administracje:P

Pewnie tak, by zwykle to właśnie ta wredna administracja obsługuje sandbox. :P

So never mind the darkness.
> Pewnie tak, by zwykle to właśnie ta wredna administracja > obsługuje sandbox. :P

A ja teraz pisze ze administracja nie jest wredna, i za ta pochwałe może mi dodacie zieloną kartkę... :P

--- Kiedy będą jakieś następne święta i dostane zieloną kartkę?? :)
luki663719 napisał(a):

> A ja teraz pisze ze administracja nie jest wredna, i za ta pochwałe > może mi dodacie zieloną kartkę... :P

vaselinum flavum :-P

Штирлиц
konjo napisał(a):

> Pewnie tak, by zwykle to właśnie ta wredna administracja > obsługuje sandbox. :P

Ktoś musi być winny:P

Liczy się tylko Man:)
Titanic1912 napisał(a):

> Ktoś musi być winny:P

to do żydów, masonów i cyklistów dochodzi również Administracja. :-P

Штирлиц
Stirlitz napisał(a):

> to do żydów, masonów i cyklistów dochodzi również Administracja. :-P

Doborowe towarzystwo :>

So never mind the darkness.

wysłane przez djdark 0

W podpisie zdjęcia brakuje informacji o 102Na 601.

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez RoGaL 2

djdark napisał(a):

> W podpisie zdjęcia brakuje informacji o 102Na 601.

Wiesz... ta "stodwójka" jest w oddali, poza tym ucięta więc raczej takiej informacji się nie daje...

wysłane przez djdark 0

RoGaL napisał(a):

> Wiesz... ta "stodwójka" jest w oddali, poza tym ucięta > więc raczej takiej informacji się nie daje...

Tak a drugiego wagonu 105-ki nawet nie widać a mimo to jest podane. :)

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez RoGaL 2

djdark napisał(a):

> Tak a drugiego wagonu 105-ki nawet nie widać a mimo to jest > podane. :)

Jakby nie patrzeć to jest skład, a nie dwa osobne wagony. ;)

wysłane przez djdark 0

RoGaL napisał(a):

> Jakby nie patrzeć to jest skład, a nie dwa osobne wagony. ;)

Czy ja wiem? Ot taka perełka: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1174033597.jpg

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez Administracja 0

Nie staraj się być świętszy od papieża, OK?

Skoro zdjęcie zostało opublikowane i żaden z administratorów go nie usunął, oznacza to, że zostało ono dodane z zachowaniem wszelkich procedur obowiązujących stopki graficzne.

A na przyszłość - coraz częściej na tym forum przewijają się tematy luźno związane z komunikacją, a będące w istocie mizernymi próbami zaistnienia poprzez czepianie się. Kolejne takie dyskusje nie będą mile widziane, ponieważ istnieje delikatna różnica pomiędzy wskazaniem błędu, a czepianiem się.

wysłane przez RoGaL 2

djdark napisał(a):

> Czy ja wiem? Ot taka perełka: > http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1174033597.jpg

Hmm, teraz to już się pogubiłem. :] Zawsze myślałem, że podaje się numer wagonu lub składu, który jest widoczny na pierwszym planie, a tego w oddali, który jest mało widoczny po prostu się nie podaje. W każdym razie z mojej strony EOT żeby nie spamować forum.