Forum
Są umowy na dzienne linie autobusowe
wysłane przez Michal105N
wysłane przez durek1
wysłane przez Wojciech
> Ciekawe czy tym razem będą to przegłuby dla SPA Klonowica.
"Obie szczecińskie firmy chcą kupić przynajmniej kilka autobusów, by móc wycofać najbardziej zniszczone 20-letnie wozy." czyli Klonowica też coś chce kupić...
"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
wysłane przez durek1
> "Obie szczecińskie firmy chcą kupić przynajmniej kilka > autobusów, by móc wycofać najbardziej zniszczone 20-letnie > wozy." czyli Klonowica też coś chce kupić...
Chodzi o to że jak Klonowica będzie kupywało autobusy chciałbym aby to były przegłuby, aby zastąpić nimi Ikarusy.
wysłane przez Luke_Police 163
> Chodzi o to że jak Klonowica będzie kupywało autobusy chciałbym > aby to były przegłuby, aby zastąpić nimi Ikarusy.
I tu masz rację. Dotychczas SPA Klonowica kupowali tylko solówki by się pozbyć M11. Wypadałoby pomyślec o przegubach, bo niektóre Ikarusy się sypią strasznie, a i Volva najmłodsze przecież nie są.
Technik serwisu :)
wysłane przez Michal105N
Ja bym liczył na solo ponieważ w tedy mogli by wycofac M11 i była by to pierwsza zajezdnia bez tych szrotów.A może by kupic,np.4 solo(by wypzrec M11) i z 5pzregubów(skasowac 1299,1083,1084,1085).Szkoda że SPAK nie spzredaje Ikarów...
--- Man Ng 272... i tylko on!
wysłane przez Luke_Police 163
> Ja bym liczył na solo ponieważ w tedy mogli by wycofac M11 i > była by to pierwsza zajezdnia bez tych szrotów.A może by > kupic,np.4 solo(by wypzrec M11) i z 5pzregubów(skasowac > 1299,1083,1084,1085).Szkoda że SPAK nie spzredaje Ikarów...
Dobry pomysł =) Zwłasza podoba mi się skasowanie #1299. Szlak mnie trafia, gdy musze nim jechac na 75.
Technik serwisu :)
wysłane przez Michal105N
Ja musiałem jechac ostatnio 53 i 1083.Jest to też autobus w strsznym stanie.A co do przegubów jeżeli chodzi o zakupy też bym zakupił Ng 272 tylko obawiam się że na liniach:75 53 60 3 drzwi się kompletnie nie sprawdzą.No może w 67 bo najczęściej jeżdże tą linią po za szczytem ale lepiej nie ryzykowac:)
--- Man Ng 272... i tylko on!
wysłane przez Luke_Police 163
> Ja musiałem jechac ostatnio 53 i 1083.Jest to też autobus w > strsznym stanie.A co do przegubów jeżeli chodzi o zakupy też bym > zakupił Ng 272 tylko obawiam się że na liniach:75 53 60 3 drzwi się > kompletnie nie sprawdzą.No może w 67 bo najczęściej jeżdże tą linią > po za szczytem ale lepiej nie ryzykowac:)
Myślę, że jeżeli kupiliby wielkopojemne pojazdy 3-drzwiowe, skierowaliby je do obsługi linii pospiesznych, stawiałbym głównie na B, bo na A są chyba większe potoki pasażerskie, choć mogę się mylić. Zauważ, że często na linii E nawet po 3 brygady są obsługiwane MANami NG272.
Technik serwisu :)
wysłane przez Piotr
> Myślę, że jeżeli kupiliby wielkopojemne pojazdy 3-drzwiowe, > skierowaliby je do obsługi linii pospiesznych, stawiałbym głównie na > B, bo na A są chyba większe potoki pasażerskie, choć mogę się mylić. > Zauważ, że często na linii E nawet po 3 brygady są obsługiwane MANami > NG272.
Tak tylko, że SPAK ma chyba tylko po jednej brygadzie na A i B...Jak widzę klonowickie rozklekotane VOLVO to mam mieszane odczucia :>
wysłane przez Luke_Police 163
> Tak tylko, że SPAK ma chyba tylko po jednej brygadzie na A i B...Jak > widzę klonowickie rozklekotane VOLVO to mam mieszane odczucia :>
Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.
Technik serwisu :)
wysłane przez Piotr
> Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko > nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.
No być może jestem w błędzie :) tak czy siak oni powinni mieć bana na pośpiechy ;) no chyba, że zarzucą niską podłogę :>
wysłane przez Luke_Police 163
> No być może jestem w błędzie :) tak czy siak oni powinni mieć bana na > pośpiechy ;) no chyba, że zarzucą niską podłogę :>
Wiesz, SPPK na F często kieruje po 1-2 Ikarusy, podczas gdy jeżdżą tylko 3 brygady. SPAK przynajmniej daje Volvo na A i B, lepsze to niż 20-letni Ikarus.
Technik serwisu :)
wysłane przez Piotr
> Wiesz, SPPK na F często kieruje po 1-2 Ikarusy, podczas gdy jeżdżą > tylko 3 brygady. SPAK przynajmniej daje Volvo na A i B, lepsze to niż > 20-letni Ikarus.
To, że na F często jezdzi byle co to ja wiem :( i to jest błąd, bo pośpieszne powinny być flagowymi liniami ;) w końcu za coś płaci się dwa razy więcej...Proste skojarzenie - co lepiej wygląda: pociąg podmiejski, czy pośpieszny? :)
wysłane przez Titanic1912 5
> To, że na F często jezdzi byle co to ja wiem :( i to jest błąd, bo > pośpieszne powinny być flagowymi liniami ;) w końcu za coś płaci się > dwa razy więcej...Proste skojarzenie - co lepiej wygląda: pociąg > podmiejski, czy pośpieszny? :)
Tylko dodam o czym była już mowa...linia F jest linią szczytową wiec busy za długo na niej nie kursują a gdzieś Ikary z SPPK muszą jedzić...czyli dyspozytor woli wypuscić Mana na 107 a Ikara na F:) z przyczyn oczywistych:)
--- Liczy się tylko Man:)
Liczy się tylko Man:)
wysłane przez MQ ?
> Tylko dodam o czym była już mowa...linia F jest linią szczytową wiec > busy za długo na niej nie kursują a gdzieś Ikary z SPPK muszą > jedzić...czyli dyspozytor woli wypuscić Mana na 107 a Ikara na F:) z > przyczyn oczywistych:)
Była też mowa o tym, że Ikary w najlepsze śmigają sobie na 107, więc podnoszony m.in. przez Ciebie argument okazał się nietrafiony. Jeśli chcesz kontynuować tę dyskusję, to zapraszam do tamtego wątku.
wysłane przez Jacek
> Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko > nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.
A/2 całodzienna A/7 szczytowa A/8 całodzienna
B/2, B/6 oraz B/8 - całodzienne
--- Po prostu Volvo :)
wysłane przez Luke_Police 163
> A/2 całodzienna > A/7 szczytowa > A/8 całodzienna > > B/2, B/6 oraz B/8 - całodzienne
Dzięki :) Czyli wniosek jest prosty: gdyby kupili 5 sztuk NG272, mogliby je skierować na całodzienne brygady linii A i B, o ile oczywiście 3 drzwi nie okazałyby się przeszkodą.
Technik serwisu :)
wysłane przez Michal105N
Mo niezłt pomysł z pospiechami tylko ja jestem za 4 drzwiami bo nawet jakby kupili 3 drzwi to nie mogli by puszczać na dzienne sczytowe,np.75(no defakto mogą ale nie sprawidziło by się)bo przynajmniej raz była by taka sytuacja że MAN NA 75.150 ma stały przydział na 76 ale nie zawsze widzę go na tej linii,być moze stoi w zajezdni albo zdradza z 82 :>
--- 100 postów za mną...
wysłane przez Pepe 235
> Dzięki :) Czyli wniosek jest prosty: gdyby kupili 5 sztuk NG272, > mogliby je skierować na całodzienne brygady linii A i B, o ile > oczywiście 3 drzwi nie okazałyby się przeszkodą.
Tylko jeszcze malutki drobiazg, SPAK ma linie pośpieszne tylko w dni powszednie. A co z używaniem ewentualnej niskiej podłogi w świąteczne dni? :) 53, 60, czy 67? Bo 75 to raczej nie :|
wysłane przez Titanic1912 5
Liczy się tylko Man:)
wysłane przez Michal105N
SPAK zaoferował cene o 30gr. większą
wysłane przez LLUZNIAK
> SPAK zaoferował cene o 30gr. większą
Tam masz ceny netto, a tu brutto (chyba - przynajmniej działa to przy założeniu 7% stawki VAT).
wysłane przez MQ ?
> Tam masz ceny netto, a tu brutto
Tam też masz ceny brutto (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie artykułu z Wybiórczej). SPAK dawał 4,61, a SPAD 4,19 zł. Zatem albo 4,17 wynika z przeprowadzonych negocjacji, albo Rabenda standardowo wziął to z sufitu.
wysłane przez torwid (gość)
> Tam też masz ceny brutto (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie > artykułu z Wybiórczej). SPAK dawał 4,61, a SPAD 4,19 zł. Zatem albo > 4,17 wynika z przeprowadzonych negocjacji, albo Rabenda standardowo > wziął to z sufitu.
SPAK dawał 4,31 netto - 4,61 brutto. SPAD dawał jeśli dobrze pamiętam 4,19 brutto, ale w Wybiórczej nie ma ani słowa o tym, że tylko SPAK ma umowę w wyniku przetargu. Dąbie złożyło niekompletną ofertę, o czym też już na Komisie było. Musiało zatem negocjować stawki, bo przetarg na pakiet prawobrzeżny trzeba było unieważnić. Podobne rozmowy przynajmniej teoretycznie, trwają wciąż z SPPK, ale z powodu stawek wyższych, niż zamawiający może zapłacić..
wysłane przez LLUZNIAK
> (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie artykułu z Wybiórczej)
Sorry, ale linki wcięło - chodziło mi o artykuł Tomka :-)
wysłane przez Błażej 3
wysłane przez MQ ?
> Są umowy na linie dzienne, a w nich były zawarte nowe numery > linii, więc kiedy będą zmiany z 55 Bis na 85 i 57 Bis na 72 ?
O 72 mówi się, że najwcześniej 1 lipca (konieczność uzyskania przez SPAK pozwolenia na obsługę nowej linii). SPAD nie dostał umowy na podstawie przetaru, więc nie wiem, co będzie z 55 Bis.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/