Forum

Są umowy na dzienne linie autobusowe

Koniec prowizorki. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego podpisze roczne umowy z przewoźnikami na obsługę linii autobusowych.

wysłane przez Michal105N

No szkoda że nie nowe i dopiero po wakacjach,ale ja już przyzwyczaiłem sie do używek i narazie jestem z nich zadowolony.Jendak ciesze się że przynajmnej na rok będzie umowa...

wysłane przez durek1

Ciekawe czy tym razem będą to przegłuby dla SPA Klonowica.

wysłane przez Wojciech

durek1 napisał(a):

> Ciekawe czy tym razem będą to przegłuby dla SPA Klonowica.

"Obie szczecińskie firmy chcą kupić przynajmniej kilka autobusów, by móc wycofać najbardziej zniszczone 20-letnie wozy." czyli Klonowica też coś chce kupić...

"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie

wysłane przez durek1

Wojciech napisał(a):

> "Obie szczecińskie firmy chcą kupić przynajmniej kilka > autobusów, by móc wycofać najbardziej zniszczone 20-letnie > wozy." czyli Klonowica też coś chce kupić...

Chodzi o to że jak Klonowica będzie kupywało autobusy chciałbym aby to były przegłuby, aby zastąpić nimi Ikarusy.

wysłane przez Luke_Police  163

durek1 napisał(a):

> Chodzi o to że jak Klonowica będzie kupywało autobusy chciałbym > aby to były przegłuby, aby zastąpić nimi Ikarusy.

I tu masz rację. Dotychczas SPA Klonowica kupowali tylko solówki by się pozbyć M11. Wypadałoby pomyślec o przegubach, bo niektóre Ikarusy się sypią strasznie, a i Volva najmłodsze przecież nie są.

Technik serwisu :)

wysłane przez Michal105N

> Ciekawe czy tym razem będą to przegłuby dla SPA Klonowica.

Ja bym liczył na solo ponieważ w tedy mogli by wycofac M11 i była by to pierwsza zajezdnia bez tych szrotów.A może by kupic,np.4 solo(by wypzrec M11) i z 5pzregubów(skasowac 1299,1083,1084,1085).Szkoda że SPAK nie spzredaje Ikarów...

--- Man Ng 272... i tylko on!

wysłane przez Luke_Police  163

Michal105N napisał(a):

> Ja bym liczył na solo ponieważ w tedy mogli by wycofac M11 i > była by to pierwsza zajezdnia bez tych szrotów.A może by > kupic,np.4 solo(by wypzrec M11) i z 5pzregubów(skasowac > 1299,1083,1084,1085).Szkoda że SPAK nie spzredaje Ikarów...

Dobry pomysł =) Zwłasza podoba mi się skasowanie #1299. Szlak mnie trafia, gdy musze nim jechac na 75.

Technik serwisu :)

wysłane przez Michal105N

> Dobry pomysł =) Zwłasza podoba mi się skasowanie #1299. Szlak > mnie trafia, gdy musze nim jechac na 75.

Ja musiałem jechac ostatnio 53 i 1083.Jest to też autobus w strsznym stanie.A co do przegubów jeżeli chodzi o zakupy też bym zakupił Ng 272 tylko obawiam się że na liniach:75 53 60 3 drzwi się kompletnie nie sprawdzą.No może w 67 bo najczęściej jeżdże tą linią po za szczytem ale lepiej nie ryzykowac:)

--- Man Ng 272... i tylko on!

wysłane przez Luke_Police  163

Michal105N napisał(a):

> Ja musiałem jechac ostatnio 53 i 1083.Jest to też autobus w > strsznym stanie.A co do przegubów jeżeli chodzi o zakupy też bym > zakupił Ng 272 tylko obawiam się że na liniach:75 53 60 3 drzwi się > kompletnie nie sprawdzą.No może w 67 bo najczęściej jeżdże tą linią > po za szczytem ale lepiej nie ryzykowac:)

Myślę, że jeżeli kupiliby wielkopojemne pojazdy 3-drzwiowe, skierowaliby je do obsługi linii pospiesznych, stawiałbym głównie na B, bo na A są chyba większe potoki pasażerskie, choć mogę się mylić. Zauważ, że często na linii E nawet po 3 brygady są obsługiwane MANami NG272.

Technik serwisu :)

wysłane przez Piotr

Luke_Police napisał(a):

> Myślę, że jeżeli kupiliby wielkopojemne pojazdy 3-drzwiowe, > skierowaliby je do obsługi linii pospiesznych, stawiałbym głównie na > B, bo na A są chyba większe potoki pasażerskie, choć mogę się mylić. > Zauważ, że często na linii E nawet po 3 brygady są obsługiwane MANami > NG272.

Tak tylko, że SPAK ma chyba tylko po jednej brygadzie na A i B...Jak widzę klonowickie rozklekotane VOLVO to mam mieszane odczucia :>

wysłane przez Luke_Police  163

Piotr napisał(a):

> Tak tylko, że SPAK ma chyba tylko po jednej brygadzie na A i B...Jak > widzę klonowickie rozklekotane VOLVO to mam mieszane odczucia :>

Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.

Technik serwisu :)

wysłane przez Piotr

Luke_Police napisał(a):

> Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko > nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.

No być może jestem w błędzie :) tak czy siak oni powinni mieć bana na pośpiechy ;) no chyba, że zarzucą niską podłogę :>

wysłane przez Luke_Police  163

Piotr napisał(a):

> No być może jestem w błędzie :) tak czy siak oni powinni mieć bana na > pośpiechy ;) no chyba, że zarzucą niską podłogę :>

Wiesz, SPPK na F często kieruje po 1-2 Ikarusy, podczas gdy jeżdżą tylko 3 brygady. SPAK przynajmniej daje Volvo na A i B, lepsze to niż 20-letni Ikarus.

Technik serwisu :)

wysłane przez Piotr

Luke_Police napisał(a):

> Wiesz, SPPK na F często kieruje po 1-2 Ikarusy, podczas gdy jeżdżą > tylko 3 brygady. SPAK przynajmniej daje Volvo na A i B, lepsze to niż > 20-letni Ikarus.

To, że na F często jezdzi byle co to ja wiem :( i to jest błąd, bo pośpieszne powinny być flagowymi liniami ;) w końcu za coś płaci się dwa razy więcej...Proste skojarzenie - co lepiej wygląda: pociąg podmiejski, czy pośpieszny? :)

wysłane przez Titanic1912 5

Piotr napisał(a):

> To, że na F często jezdzi byle co to ja wiem :( i to jest błąd, bo > pośpieszne powinny być flagowymi liniami ;) w końcu za coś płaci się > dwa razy więcej...Proste skojarzenie - co lepiej wygląda: pociąg > podmiejski, czy pośpieszny? :)

Tylko dodam o czym była już mowa...linia F jest linią szczytową wiec busy za długo na niej nie kursują a gdzieś Ikary z SPPK muszą jedzić...czyli dyspozytor woli wypuscić Mana na 107 a Ikara na F:) z przyczyn oczywistych:)

--- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez MQ ?

Titanic1912 napisał(a):

> Tylko dodam o czym była już mowa...linia F jest linią szczytową wiec > busy za długo na niej nie kursują a gdzieś Ikary z SPPK muszą > jedzić...czyli dyspozytor woli wypuscić Mana na 107 a Ikara na F:) z > przyczyn oczywistych:)

Była też mowa o tym, że Ikary w najlepsze śmigają sobie na 107, więc podnoszony m.in. przez Ciebie argument okazał się nietrafiony. Jeśli chcesz kontynuować tę dyskusję, to zapraszam do tamtego wątku.

wysłane przez Jacek

Luke_Police napisał(a):

> Ja gdzieś czytałem, że SPAK ma po 3 brygady tu i tu (na A i B). Tylko > nie wiem, ile z tych 3 jest szczytowa.

A/2 całodzienna A/7 szczytowa A/8 całodzienna

B/2, B/6 oraz B/8 - całodzienne

--- Po prostu Volvo :)

wysłane przez Luke_Police  163

Jacek napisał(a):

> A/2 całodzienna > A/7 szczytowa > A/8 całodzienna > > B/2, B/6 oraz B/8 - całodzienne

Dzięki :) Czyli wniosek jest prosty: gdyby kupili 5 sztuk NG272, mogliby je skierować na całodzienne brygady linii A i B, o ile oczywiście 3 drzwi nie okazałyby się przeszkodą.

Technik serwisu :)

wysłane przez Michal105N

> Dzięki :) Czyli wniosek jest prosty: gdyby kupili 5 sztuk NG272, > mogliby je skierować na całodzienne brygady linii A i B, o ile > oczywiście 3 drzwi nie okazałyby się przeszkodą.

Mo niezłt pomysł z pospiechami tylko ja jestem za 4 drzwiami bo nawet jakby kupili 3 drzwi to nie mogli by puszczać na dzienne sczytowe,np.75(no defakto mogą ale nie sprawidziło by się)bo przynajmniej raz była by taka sytuacja że MAN NA 75.150 ma stały przydział na 76 ale nie zawsze widzę go na tej linii,być moze stoi w zajezdni albo zdradza z 82 :>

--- 100 postów za mną...

wysłane przez Pepe 235

Luke_Police napisał(a):

> Dzięki :) Czyli wniosek jest prosty: gdyby kupili 5 sztuk NG272, > mogliby je skierować na całodzienne brygady linii A i B, o ile > oczywiście 3 drzwi nie okazałyby się przeszkodą.

Tylko jeszcze malutki drobiazg, SPAK ma linie pośpieszne tylko w dni powszednie. A co z używaniem ewentualnej niskiej podłogi w świąteczne dni? :) 53, 60, czy 67? Bo 75 to raczej nie :|

wysłane przez Titanic1912 5

Czy mi się wydaje czy przewoźnicy zaoferowali w przetargu troche inne ceny?

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez Michal105N

> Czy mi się wydaje czy przewoźnicy zaoferowali w przetargu > troche inne ceny?

SPAK zaoferował cene o 30gr. większą

wysłane przez LLUZNIAK

Michal105N napisał(a):

> SPAK zaoferował cene o 30gr. większą

Tam masz ceny netto, a tu brutto (chyba - przynajmniej działa to przy założeniu 7% stawki VAT).

wysłane przez MQ ?

LLUZNIAK napisał(a):

> Tam masz ceny netto, a tu brutto

Tam też masz ceny brutto (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie artykułu z Wybiórczej). SPAK dawał 4,61, a SPAD 4,19 zł. Zatem albo 4,17 wynika z przeprowadzonych negocjacji, albo Rabenda standardowo wziął to z sufitu.

wysłane przez torwid (gość)

mkubien napisał(a):

> Tam też masz ceny brutto (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie > artykułu z Wybiórczej). SPAK dawał 4,61, a SPAD 4,19 zł. Zatem albo > 4,17 wynika z przeprowadzonych negocjacji, albo Rabenda standardowo > wziął to z sufitu.

SPAK dawał 4,31 netto - 4,61 brutto. SPAD dawał jeśli dobrze pamiętam 4,19 brutto, ale w Wybiórczej nie ma ani słowa o tym, że tylko SPAK ma umowę w wyniku przetargu. Dąbie złożyło niekompletną ofertę, o czym też już na Komisie było. Musiało zatem negocjować stawki, bo przetarg na pakiet prawobrzeżny trzeba było unieważnić. Podobne rozmowy przynajmniej teoretycznie, trwają wciąż z SPPK, ale z powodu stawek wyższych, niż zamawiający może zapłacić..

wysłane przez LLUZNIAK

mkubien napisał(a):

> (tam - w sensie newsa KOMIS-owego, a nie artykułu z Wybiórczej)

Sorry, ale linki wcięło - chodziło mi o artykuł Tomka :-)

wysłane przez Błażej 3

Są umowy na linie dzienne, a w nich były zawarte nowe numery linii, więc kiedy będą zmiany z 55 Bis na 85 i 57 Bis na 72 ?

wysłane przez MQ ?

Błażej napisał(a):

> Są umowy na linie dzienne, a w nich były zawarte nowe numery > linii, więc kiedy będą zmiany z 55 Bis na 85 i 57 Bis na 72 ?

O 72 mówi się, że najwcześniej 1 lipca (konieczność uzyskania przez SPAK pozwolenia na obsługę nowej linii). SPAD nie dostał umowy na podstawie przetaru, więc nie wiem, co będzie z 55 Bis.

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/