Forum
Tatr to mozliwosc = szansa na nisko podłogowiec
wysłane przez M21 8
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-89805.html
wysłane przez Piotr
> http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-89805.html
Hehe to przypomina poznański niewypał z połączeniem wagonów 105 :). "Nasze" Tatry są gruntowanie zmodernizowanie i nie ma sensu wydawać kasę na przeróbke, ale można się pokusić o zmodernizowanie paru przegubowych 102Na ;) (żart).
wysłane przez lhb178 19
> Hehe to przypomina poznański niewypał z połączeniem wagonów 105 > :).
Tego jest więcej i raczej lepiej działa.
> "Nasze" Tatry są gruntowanie zmodernizowanie i nie ma > sensu wydawać kasę na przeróbke, ale można się pokusić o > zmodernizowanie paru przegubowych 102Na ;) (żart).
Akurat dołożenie dodatkowego członu nie gryzie się z modernizacją reszty.
wysłane przez kajetansz 65
> Akurat dołożenie dodatkowego członu nie gryzie się z modernizacją > reszty.
Chyba w Brnie ich przegubowce zmodernizowano dokładając jako środkowy człon niskopodłogowy.
Штирлиц
wysłane przez enka167 25
> Akurat dołożenie dodatkowego członu nie gryzie się z modernizacją > reszty.
Może i się nie gryzie, ale według mnie dziwnie to wyglada.
wysłane przez yo (gość)
> Akurat dołożenie dodatkowego członu nie gryzie się z modernizacją > reszty.
Właśnie.. Kupmy bierne doczepay B6, przeróbmy je i wciśnijmy w środek ;-)
wysłane przez M21 8
> M21 napisał(a):
> > http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-89805.html > > Hehe to przypomina poznański niewypał z połączeniem wagonów 105 > :).
Te człony nisko podłogowe produkuje jedna firma specjalnie do tych tatr bo jeszcze w kilku miastach sa takie modernizacje np. w Talinie.
--- Phobosie wracaj do Meridjanu :) ]:->]:->]:->]:->
wysłane przez kajetansz 65
> Te człony nisko podłogowe produkuje jedna firma specjalnie do > tych tatr bo jeszcze w kilku miastach sa takie modernizacje np. w > Talinie.
Jesli sie nie myle to te Tallinskie Tatry to uzywki.
Штирлиц
wysłane przez M21 8
> M21 napisał(a):
> Jesli sie nie myle to te Tallinskie Tatry to uzywki.
No napewno :] .Ale chodzi mi o to (zapomniałem napisac wczesniej) ze czesc ma wstawki niskopodłogowe a czesc nie. Jeszcze w kilku miastach w europie tak zmodernizowano te tatry ze maja wstawke . Jechałęm raz tramem z takim modułem i jest on bardzo fajny bo cała powieszchnia tej czesci tramwaju była niskopodłogowa nawet shodki mało miejsca zajmowały .Jak gdzies dorwe tego zdj ze srodka to wam pokaze .
--- Phobosie wracaj do Meridjanu :) ]:->]:->]:->]:->
wysłane przez Piotr
> No napewno :] .Ale chodzi mi o to (zapomniałem napisac wczesniej) ze > czesc ma wstawki niskopodłogowe a czesc nie.
a ile może kosztować moduł niskopodłogowy?
wysłane przez M21 8
>Jak gdzies dorwe tego zdj ze srodka to wam pokaze .
Dorwałem .
http://www.railfaneurope.net/pix/se/trams/Goeteborg/M31/Goeteborg368_i1.jpg
wysłane przez Piotr
> http://www.railfaneurope.net/pix/se/trams/Goeteborg/M31/Goeteborg368_i1.jpg
wygląda bardzo fajnie, ale przejście okropnie ciasne :(
wysłane przez kajetansz 65
> Te człony nisko podłogowe produkuje jedna firma specjalnie do > tych tatr bo jeszcze w kilku miastach sa takie modernizacje np. w > Talinie.
Korzystając teraz w wolnej chwili w czasie nauki do sesji posprawdzałem trochę o przeróbkach Tatr KT4D z niskopodłogowym modułem.
KTNF6 są w Cottbus i Branderburgu no i Tallinie, a KTNF8 są w Gera (te dodatkowo jeżdżą w składze z KT4D)
Штирлиц
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez kajetansz 65
> Zastanawiam sie czy taka przeróbka ma szanse na naszych > świetnych torowiskach?(bo ogólnie to jest ciekawa koncepcja).
Ma, ale jak długo jej szanse będą dawać nasze torowiska. :-P
Штирлиц
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> ale jak długo jej szanse będą dawać nasze torowiska. :-P
To jest zasadnicze pytanie a odpowiedz jest trudna.A teraz jeszcze cos innego,czy pod tym członem jest wózek?czy po prostu wisi?
wysłane przez kajetansz 65
> A teraz jeszcze > cos innego,czy pod tym członem jest wózek?czy po prostu wisi?
W KTNF6 na przedzie i tyle członu są osie, a w KTNF8 są dwa wózki (z przodu i z tyłu).
Штирлиц