Forum

"70" na jednym z licznych, bardzo tymczasowych...

zdjęcie
"70" na jednym z licznych, bardzo tymczasowych objazdów
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Dziwi mnie jdno trasa 70 jest bardzo zmieniona a nie ma pomaranczowych tablic .
M21 napisał(a):

> Dziwi mnie jdno trasa 70 jest bardzo zmieniona a nie ma > pomaranczowych tablic .

Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.
mkubien napisał(a):

> > Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.

Ale nie obowiazuja normalne przytanki :> taki troche zament jest dla pasazera któy nie jest ze szczecina .

--- Phobosie wracaj do Meridjanu :) ]:->]:->]:->]:->
mkubien napisał(a):

> Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.

To tablice są malowane na pomarańczowo, bo zmienia się rozkład, czy trasa?

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Mareczek napisał(a):

> To tablice są malowane na pomarańczowo, bo zmienia się rozkład, > czy trasa?

Najczęściej jedno i drugie. Ale jak widać - działa to zazwyczaj tylko na tramwajach. W czasie remontu Krzywoustego nikt nie zadał sobie trudu zrobienia pomarańczowych tablic 61, 75, 81 czy nocek.

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/

wysłane przez zyx (gość)

mkubien napisał(a):

> W czasie remontu Krzywoustego nikt nie zadał > sobie trudu zrobienia pomarańczowych tablic 61, 75, 81 czy nocek.

Na przystanku na Łokietka były pomarańczowe. A tak wogóle to zmiana trasy była minimalna (wiem przyjezdni etc.) A co do przerabiania tych w pojazdach to SPAK nie poprzerabiał ich prawie wogóle tylko w niektórych pozaklejeli coś nieco. Ale i na innych liniach jest nie lepiej ostatnio widziałem w 53 termometr MZK...
zyx napisał(a):

> Na przystanku na Łokietka były pomarańczowe.

Tak, ale ja mam na myśli tablice kierunkowe w pojazdach.
mkubien napisał(a):

> Tak, ale ja mam na myśli tablice kierunkowe w pojazdach.

Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.
enka167 napisał(a):

> Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest > wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.

He, he, to trzeba zrobić podział na linie kluczowe, na których potrzebne są pomarańczowe tablice, i niekluczowe, które stale jeżdżą na białych ;-) Albo może wogóle zrezygnować z "pomarańczek", skoro jedni to olewają, a inni nie. Chociaż z drugiej strony, zgodzę się z którymś z wcześniejszych postów, że zmiana trasy 61, 75 i 81 podczas remontu Krzywoustego była na tyle niewielka, ze nie warto było robić pomarańczowe tablice.
t105n napisał(a):

> Chociaż z drugiej strony, zgodzę się z którymś z wcześniejszych postów, > że zmiana trasy 61, 75 i 81 podczas remontu Krzywoustego była na tyle > niewielka, ze nie warto było robić pomarańczowe tablice.

Zatem jak duża musi być zmiana trasy, żeby ją uznać za zmianę trasy?

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
mkubien napisał(a):

> Zatem jak duża musi być zmiana trasy, żeby ją uznać za zmianę trasy?

No właśnie to jest problem, którego jednoznacznie chyba nie rozwiążemy.
t105n napisał(a):

> No właśnie to jest problem, którego jednoznacznie chyba nie rozwiążemy.

Jednoznacznym rozwiązaniem jest wprowadzenie pomarańczowego oznakowania dla każdej zmiany trasy.

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
enka167 napisał(a):

> Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest > wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.

Wydaje mi się, że to, co się przewoźnikowi chce, powinno mieć znaczenie drugorzędne.

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/