Forum
"70" na jednym z licznych, bardzo tymczasowych...
wysłane przez M21 8
wysłane przez MQ ?
> Dziwi mnie jdno trasa 70 jest bardzo zmieniona a nie ma > pomaranczowych tablic .
Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.
wysłane przez M21 8
> > Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.
Ale nie obowiazuja normalne przytanki :> taki troche zament jest dla pasazera któy nie jest ze szczecina .
--- Phobosie wracaj do Meridjanu :) ]:->]:->]:->]:->
wysłane przez Mareczek 5
> Bo teoretycznie obowiązuje normalny rozkład jazdy.
To tablice są malowane na pomarańczowo, bo zmienia się rozkład, czy trasa?
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
> To tablice są malowane na pomarańczowo, bo zmienia się rozkład, > czy trasa?
Najczęściej jedno i drugie. Ale jak widać - działa to zazwyczaj tylko na tramwajach. W czasie remontu Krzywoustego nikt nie zadał sobie trudu zrobienia pomarańczowych tablic 61, 75, 81 czy nocek.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez zyx (gość)
> W czasie remontu Krzywoustego nikt nie zadał > sobie trudu zrobienia pomarańczowych tablic 61, 75, 81 czy nocek.
Na przystanku na Łokietka były pomarańczowe. A tak wogóle to zmiana trasy była minimalna (wiem przyjezdni etc.) A co do przerabiania tych w pojazdach to SPAK nie poprzerabiał ich prawie wogóle tylko w niektórych pozaklejeli coś nieco. Ale i na innych liniach jest nie lepiej ostatnio widziałem w 53 termometr MZK...
wysłane przez MQ ?
> Na przystanku na Łokietka były pomarańczowe.
Tak, ale ja mam na myśli tablice kierunkowe w pojazdach.
wysłane przez enka167 25
> Tak, ale ja mam na myśli tablice kierunkowe w pojazdach.
Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.
wysłane przez t105n 49
> Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest > wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.
He, he, to trzeba zrobić podział na linie kluczowe, na których potrzebne są pomarańczowe tablice, i niekluczowe, które stale jeżdżą na białych ;-) Albo może wogóle zrezygnować z "pomarańczek", skoro jedni to olewają, a inni nie. Chociaż z drugiej strony, zgodzę się z którymś z wcześniejszych postów, że zmiana trasy 61, 75 i 81 podczas remontu Krzywoustego była na tyle niewielka, ze nie warto było robić pomarańczowe tablice.
wysłane przez MQ ?
> Chociaż z drugiej strony, zgodzę się z którymś z wcześniejszych postów, > że zmiana trasy 61, 75 i 81 podczas remontu Krzywoustego była na tyle > niewielka, ze nie warto było robić pomarańczowe tablice.
Zatem jak duża musi być zmiana trasy, żeby ją uznać za zmianę trasy?
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez t105n 49
> Zatem jak duża musi być zmiana trasy, żeby ją uznać za zmianę trasy?
No właśnie to jest problem, którego jednoznacznie chyba nie rozwiążemy.
wysłane przez MQ ?
> No właśnie to jest problem, którego jednoznacznie chyba nie rozwiążemy.
Jednoznacznym rozwiązaniem jest wprowadzenie pomarańczowego oznakowania dla każdej zmiany trasy.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez MQ ?
> Nie zawsze chce sie przewoźnikowi robić takie tablice. Na zajezdni jest > wiele ważniejszych prac, a 70 nie jest jakąś kluczowa linią.
Wydaje mi się, że to, co się przewoźnikowi chce, powinno mieć znaczenie drugorzędne.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/