Forum

Dlaeczgo skrucili?

wysłane przez Gustav (gość)

Dlaczego skrócili trase lini 76 Nabrzeże "Ewa" - Os. Kaliny na Nabrzeże "Ewa" - Tkacka?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Gustav napisał(a):

> Dlaczego skrócili trase lini 76 Nabrzeże "Ewa" - Os. Kaliny > na Nabrzeże "Ewa" - Tkacka?

Pewqnie dlatego, że od Tkackiej do Kliny pokrywała się z linią 75, ale nie jestem pewnien =P

wysłane przez Phobos 17

Gustav napisał(a):

> Dlaczego skrócili trase lini 76 Nabrzeże "Ewa" - Os. Kaliny > na Nabrzeże "Ewa" - Tkacka?

1. Cięcia na wakacje 2001. Jednocześnie wprowadzono podjazdy na Keyki za zlikwidowaną 70. 2. W założeniu miała ona być wspomaganiem do 75, ale w praktyce nie bardzo to wychodziło (miała znacznie mniejszą częstotliwość) więc jej utrzymywanie na starej trasie było mało sensowne.

--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Luke_Police 151

Wątek odnośnie likwidacji dawnej linii 76 zdaje się był już kiedyś poruszany, ale skoro został poruszony ponownie, to chciałem się zapytać jakiego typu tabor jeździł na dawnej linii 76 (Osiedle Kaliny - Heyki) ? Ile brygad ? Jaka była częstotliwość kursowania ? A może ma ktoś zdjęcie jakiegoś historycznego już dziś rozkładu jazdy tamtej linii ?

Technik serwisu :)

wysłane przez torwid (gość)

Luke_Police napisał(a):

A może ma ktoś zdjęcie jakiegoś > historycznego już dziś rozkładu jazdy tamtej linii ?

Rozkładu nie, ale mam fotę z czasów, gdy linia standardowo była obsługiwana przegubami. Wkrótce wrzucę do Sandboxa, a reszta w rękach Administracji ;)

wysłane przez Luke_Police 151

torwid napisał(a):

> Rozkładu nie, ale mam fotę z czasów, gdy linia standardowo była > obsługiwana przegubami. Wkrótce wrzucę do Sandboxa, a reszta w > rękach Administracji ;)

No prosze, czyli jednak tabor MEGA, a ja spodziewałem się odpowiedzi że jeździły tam Jelcze :P Czasem można się dowiedzieć ciekawych rzeczy. A jeszcze 2 pytanka, czy w związku z likwidacją 76 zwiększona była częstotliwość 75 ? Gdzie na Osiedlu Kaliny znajdowała się pętla ? Jakoś jak tamtędy przejeżdżam to nie widzę miejsca w którym byłby w stanie zawracać autobus przegubowy :P

Technik serwisu :)

wysłane przez Phobos 17

> A jeszcze 2 pytanka, czy w związku z likwidacją > 76 zwiększona była częstotliwość 75 ?

Nie.

> Gdzie na Osiedlu Kaliny > znajdowała się pętla ?

Na przystanku Osiedle Kaliny :-P

> Jakoś jak tamtędy przejeżdżam to nie widzę > miejsca w którym byłby w stanie zawracać autobus przegubowy :P

Autobusy wykonywały pętlę uliczną przez 26 Kwietnia, Derdowskiego, Witkiewicza i Santocką.

--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Błażej 3

Phobos napisał(a):

> Autobusy wykonywały pętlę uliczną przez 26 Kwietnia, Derdowskiego, > Witkiewicza i Santocką.

To w późniejszych latach, a wcześniej nie normalnie na ulicy Witkiewicza w miejscu rozdzielania się jezdni ?

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe

wysłane przez Phobos 17

A tego to ci nie powiem. Może Olaf będzie pamiętał :-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez MQ 0

Błażej napisał(a):

> To w późniejszych latach, a wcześniej nie normalnie na ulicy > Witkiewicza w miejscu rozdzielania się jezdni ?

Zdaje się, że w miejscu obecnego postoju taksówek przy przystanku "Osiedle Kaliny" (o ile postój taksówek jeszcze tam jest).

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/

wysłane przez Bartek (gość)

Objezdzala obecny przystanek 75 dookola, tzn. jadac od centrum skrecala w lewo, okrazala placyk i zawracala na obecnie istniejacy przystanek. Kiedys byly tam nawet 2 slupki (jeden dla 75, drugi dla 76). Pozniej ze wzgledu bodajze na zakaz lewoskretu badz tez na probe, poprowadzono 76 petla uliczna (jak opisano wczesniej) co przyczynilo sie tez posrednio do jej likwidacji.

wysłane przez MQ 0

Bartek napisał(a):

> Objezdzala obecny przystanek 75 dookola, tzn. jadac od centrum skrecala > w lewo, okrazala placyk i zawracala na obecnie istniejacy przystanek.

Czyli byłem blisko :-) Na wszystkich planach miasta, jakie mam, pętla 76 była tam zaznaczona mało szczegółowo, więc myślałem, że się zawracało w ten sposób, jaki wymieniłem.

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/

wysłane przez Phobos 17

> jakiego typu tabor jeździł na dawnej > linii 76 (Osiedle Kaliny - Heyki) ?

Na takiej trasie to to nigdy nie jeździło :-P

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Luke_Police 151

Phobos napisał(a):

> Na takiej trasie to to nigdy nie jeździło :-P

No tak racja, coś mi się pokiełbasiło :-P miało być Nabrzeże Ewa :-D

Technik serwisu :)

wysłane przez jas59 ?

Luke_Police napisał(a):

> No tak racja, coś mi się pokiełbasiło :-P miało być Nabrzeże Ewa > :-D Linia 76 jeździła w latach 1995 - 8 na poniższej trasie: Witkiewicza (os.Kaliny) – Santocka – 26 Kwietnia – Krzywoustego – plac Kościuszki – Krzywoustego – plac Zwycięstwa – plac Brama Portowa – Wyszyńskiego – most Długi – Energetyków – Celna – Bulwar Gdański (powrót Władysława IV) – Bytomska – Rybnicka – Hryniewieckiego. I jak wspomniał Maciek zawracała przy przystanku "Osiedle Kaliny".

--- cogito ergo sum

cogito ergo sum

wysłane przez Pepe 90

Luke_Police napisał(a):

> jakiego typu tabor jeździł na dawnej > linii 76 (Osiedle Kaliny - Heyki) ? Ile brygad ? Jaka była > częstotliwość kursowania ? A może ma ktoś zdjęcie jakiegoś > historycznego już dziś rozkładu jazdy tamtej linii ?

Tabor od 1993 w całości przegubowy, Brygady- 5 w dni powszednie w szczycie, 2- po szczycie i w dni świąteczne. Częstotliwosc: co 10 w szczycie, co 28-33 po szczycie, co 28 w dni świąteczne. Zdjęcia rozkładu nie mam, mam rozkład papierowy. :)

wysłane przez Luke_Police 151

man751 napisał(a):

> Tabor od 1993 w całości przegubowy, Brygady- 5 w dni powszednie > w szczycie, 2- po szczycie i w dni świąteczne. Częstotliwosc: > co 10 w szczycie, co 28-33 po szczycie, co 28 w dni świąteczne. > Zdjęcia rozkładu nie mam, mam rozkład papierowy. :)

Same konkrety, dzięki za odpowiedź :-) A masz może jakieś zdjęcia 76 z tamtego czasu ?

Technik serwisu :)

wysłane przez Pepe 90

Luke_Police napisał(a):

> Same konkrety, dzięki za odpowiedź :-) A masz może jakieś zdjęcia > 76 z tamtego czasu ?

Zdjęc nie mam, bo robię fotki od 2002r, ale skan rozkładu mogę podesłac. :)

wysłane przez Luke_Police 151

man751 napisał(a):

> Zdjęc nie mam, bo robię fotki od 2002r, ale skan rozkładu mogę > podesłac. :)

W sumie chodziło mi głównie o częstotliwości kursowania, więc rozkład nie jest mi niezbędny :-P Ale dzięki

Technik serwisu :)
man751 napisał(a):

> Zdjęc nie mam, bo robię fotki od 2002r, ale skan rozkładu mogę > podesłac. :)

Czy mógłbyś umieścić tutaj ten skan? Jeżeli nie to na pocztę?

wysłane przez Błażej 3

man751 napisał(a):

> Tabor od 1993 w całości przegubowy, Brygady- 5 w dni powszednie > w szczycie, 2- po szczycie i w dni świąteczne. Częstotliwosc: > co 10 w szczycie, co 28-33 po szczycie, co 28 w dni świąteczne. > Zdjęcia rozkładu nie mam, mam rozkład papierowy. :)

Ale tak to chyba było tylko do czasu kiedy zawracał na ulicy Witka, bo potem jak zaczął okrażać Osiedle Kaliny, to w szczycie chyba zeszło do 4 brygad i kursował co 13 minut.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe