Forum
Jedna z pierwszych szczecińskich modernizacji na...
wysłane przez Piotr
wysłane przez Phobos 17
Ale znacznie utrudniłoby dostęp do wózków, co w przypadku wózków tu zastosowanych znacznie utrudniłoby życie i serwisowanie - w przeciwnieństwie do bulw.
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez Piotr
> Ale znacznie utrudniłoby dostęp do wózków, co w przypadku > wózków tu zastosowanych znacznie utrudniłoby życie i > serwisowanie - w przeciwnieństwie do bulw.
Ja rozumiem, że pewnie tego typu wózki trzeba częściej serwisować, ale co to za problem podnieś klapę?:). Według mnie w WNT nie pomyśleli o tym, aby trochę odświeżyć wygląd...przecież nawet światła mają taki sam kształy, nie wspominając o tym, że teraz można stosować laminaty i inne bajery.
wysłane przez Phobos 17
Oczyma wyobraźni już to widzę jak zablokują się luzowniki, skład dojeżdża na pętle z opóźnieniem 10 minut, za nim już kolejny, a motorniczy żeby je zwolnić musi najpierw kwadretem każdą klapę zdjać i założyć :-> Pasażerowie byliby szczęśliwi ;-) > Według mnie w > WNT nie pomyśleli o tym,
No nie pomyśleli, bo wtedy WNT nie było ;-P
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.