Forum
MAN-y z Oslo dla SPPK
- Jadą czerwone many
- Norweski MAN w drodze do zajezdni SPPK
- Najnowszy nabytek SPPK
- MAN-y dojechały
- Pojedziemy autobusami z Oslo
wysłane przez nomek (gość)
wysłane przez MiWolo (gość)
wysłane przez Luke_Police (gość)
Swoją drogą to gratuluję zdolności negocjacyjnych. 4 Autobusy w cenie 1 o tak niewielkim przebiegu :) . Nie mogę się doczekać ich na mieście. Już szykuję aparat. Jak tylko skończy mi się sesja egzaminacyjna, biorę się za fotografowanie :)
> Swoją drogą to gratuluję zdolności negocjacyjnych. 4 Autobusy > w cenie 1 o tak niewielkim przebiegu :) . Nie mogę się > doczekać ich na mieście. Już szykuję aparat. Jak tylko > skończy mi się sesja egzaminacyjna, biorę się za > fotografowanie :)
Oby te autobusy nie okazały się kupnem "kota w worku". Bo taka cena za autobusy o tak małym przebiegu jest lekko podejrzana.
> Oby te autobusy nie okazały się kupnem "kota w worku". Bo > taka cena za autobusy o tak małym przebiegu jest lekko > podejrzana.
Zważywszy na to, co mówił prezes Włodzimierz Sołtysiak, używki faktycznie kosztują grosze.
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1142439508.news
A skoro prezes Markowski twierdzi, że za cztery używki zapłacił tyle, co za jednego nowego, to w przypadku tych autobusów z Oslo, cena nie jest wcale taka niska.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
A co mają do tego zdolności negocjacyjne? To poprostu używki. A i tak wychodzi na to, że 2,5 razy droższe od Dąbskich...
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez marcin (gość)
wysłane przez torwid (gość)
> Ma ktoś moze jakieś zdjęcie tego autobusu ??
Dajcie złapać oddech i chwilę popracować. ;) Dopiero wróciłem, a foty powinny właśnie docierać na konto Administracji.
wysłane przez t105n 49
wysłane przez Pepe 235
> Kupione z Norwegii, ale tablice rejestracyjne są niemieckie > próbne. > Widać był jeszcze jakiś pośrednik.
Tak bo kierowcy odebrali MAN-y z Niemiec, a nie z Norwegii :)
wysłane przez torwid (gość)
> Kupione z Norwegii, ale tablice rejestracyjne są niemieckie > próbne. > Widać był jeszcze jakiś pośrednik.
To wiadomo od początku, poprzednie też chyba były od niego. Konkretnie Neoman.
wysłane przez Gość (gość)
wysłane przez Bodek
wysłane przez Gość (gość)
> Czy te busy mają klimę w przedziale pasażerskim? > Jeśli nie, to słabo widzę podróż nimi w upalne dni. Tak mała > liczba otwieranych okien jest na pewno dobra na warunki > panujące w Norwegii, ale niekoniecznie w PL.
Wszytkie polickie Many mają mało okien średnio po 4 mówie oczywiscie o 312/272
wysłane przez Titanic1912 5
> Wszytkie polickie Many mają mało okien średnio po 4 mówie > oczywiscie o 312/272
Dokładnie to po 4 okna mają 749,750 oraz 754:P i chyba berlińczyki :P
Liczy się tylko Man:)
wysłane przez MQ ?
> Czy te busy mają klimę w przedziale pasażerskim?
Nie mają.
> Jeśli nie, to słabo widzę podróż nimi w upalne dni. Tak mała > liczba otwieranych okien jest na pewno dobra na warunki > panujące w Norwegii, ale niekoniecznie w PL.
To teraz spójrz tutaj: http://www.mkm.szczecin.pl/foto/big/1129050312.jpg
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez Neo 42
wysłane przez nomek (gość)
> Jak zacznąw ycofywać w Berlinie pierwsze Many 3 generacji to > może wtedy cos lepszego się trafi.
Kiedy to będzie?
wysłane przez Neo 42
> Kiedy to będzie? Moze za rok moze za 2 to zależy od BVG Berlin.
wysłane przez torwid 67
> Czy te busy mają klimę w przedziale pasażerskim?
Z tego, co się orientuję, to w Norwegii klima jest zbędna nie tylko w przedziale pasażerskim, ale także w kabinie kierowcy. Busy mają za to m.in. dodatkowe ogrzewanie systemu silnika. Ciekawostką jest też monitoring wnętrza z podgląłdem na monitorze u kierowcy, który automatycznie się odpala po wrzuceniu wstecznego biegu, przekazując braz znad tylnego zderzaka ;)
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez M21 8
wysłane przez zureus (gość)
wysłane przez Egon (gość)
wysłane przez MQ ?
> www.sporveisbussene.as podaje typ Ng 312.
Nie tylko. Ja coraz bardziej skłaniam się ku NG262. Spójrz na zdjęcia NG312 i zauważ, że wszystkie z Oslo mają klimę w kabinie kierowcy. Polickie klimy nie mają, dokładnie tak, jak seria czterech MAN-ów NG262 z Oslo o numerach 896, 897, 898 i 899.
http://www.sporveisbussene.as/738lev2/manng262/manng262.htm
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez Piotr
> Pięknie się prezentują te nowe nabytki.Ten kolor czerwony > jest po prostu wspaniały.
Nic tylko dokleić granatowe paski i mamy idealne barwy dla Szczecina ;). No, ale to policki zakup ;).
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Nic tylko dokleić granatowe paski i mamy idealne barwy dla > Szczecina ;). No, ale to policki zakup ;).
Fajna koncepcja,tylko w moim odczuciu to ten czerwony nie zabardzo,mógłby być ciemniejszy:)))he he
wysłane przez mike_1994
> Fajna koncepcja,tylko w moim odczuciu to ten czerwony nie > zabardzo,mógłby być ciemniejszy:)))he he
Ta jeszcze drzwi na kremowo i będzie "koszmarek" :)
--- Lex iubet, non disputat - Prawo nakazuje, nie dyskutuje http://www.kmszczecin.blog.onet.pl
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Ta jeszcze drzwi na kremowo i będzie "koszmarek" :)
Masz racje wykapany "koszmarek",by wyszedł
wysłane przez MQ ?
wysłane przez (użytkownik usunięty)
]:->
wysłane przez MQ ?
> Czy ktoś wie której generacji one są?
Ostatnia cyfra oznaczenia typu mówi o generacji.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Ostatnia cyfra oznaczenia typu mówi o generacji.
Aha czyli 2 :-( Thx za info i pozdro :)
wysłane przez Luke_Police 163
Technik serwisu :)
wysłane przez konjo 4
> Zauważyłem, że te autobusy z Norwegii mają coś pionowego na > dachu nad kabiną kierowcy. Nasze MAN-y tego nie mają.
Nie wiem co to takiego jest, ale przynajmniej dwa NG272 mają takie coś. http://www.mkm.szczecin.pl/foto/big/1141403737.jpg
--- My words may disturb.
So never mind the darkness.
wysłane przez M21 8
> Nie wiem co to takiego jest, ale przynajmniej dwa NG272 mają > takie coś. > http://www.mkm.szczecin.pl/foto/big/1141403737.jpg
Moze to była część jakiegoś monitoringu w tych miastach z których te wozy sa .Albo np nawigacja satelitarna a to antena jest do niej .
--- Jupi zabrali nam 5 ke dali 12 stke :D niech sie pogodno z nią meczy :D (nawet jesli tylko na wakacje to jupi :D)
wysłane przez torwid 67
> Moze to była część jakiegoś monitoringu w tych miastach z których > te wozy sa .Albo np nawigacja satelitarna a to antena jest do > niej .
Prawdopodobnie masz rację. Podobny "komin" mają mercedesy z PKS Szczecin. Tam zapewniano, że to pozostałość po antenach, służących m.in. do lokalizacji pojazdów na trasie.
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez techno
To skoro prawie znamy odpowiedź, pozwolę sobie napisać co myślałem na temat tych wypustek:) Mianowicie "wydawało" mi się, że skoro autobus jest wyższy niż szerszy, to jego stateczność pozostawia wiele do życzenia... Dlatego projektanci zainstalowali na dachu statecznik pionowy (taki jak w samolotach), by poprawić stateczność zarówno w czasie jazdy po prostej jak i na łukach. W każdym razie to by było racjonalne rozwiązanie dopiero w stanie, który wybitnie "wskazuje" ;)
Pzdr z humorem:)
--- Reflektor prawdy rzuci światło na ukrytych w krzakach manipulatorów!
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
wysłane przez Filip_Police
Cieszy mnie za to wiek i to że są to drzwi automatyczne (nie jakieś bylejakie :))
--- Na linii C w dzień świąteczny powinien jeździć autobus solowy! Może Autosana wypożyczyć ze SPAK-u lub z SPPK Jelczyka. Ale ja chcę #399 z Dąbia
wysłane przez Phobos 17
W jakich Ikarusach? Ik280 ma silnik 192 KM czyli okolo 62 KM mniej niż NG262...
> - niemieckie używki (w SPPK) są takie, że wszystwko w nich > treszczy. Boję się że taki los może nastać te nowe.
A w Ikarusach, które będą wycofane za te NG262, to pewnie wszystko jest przykręcone do ostatniej śróbki włącznie...
> - troszke za mało drzwi.
Życie pokazało, że skoro na A i B nie ma większych problemów, to 3-drzwiowe przegubowce nie są jednak aż tak złym rozwiązaniem.
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez X
> Życie pokazało, że skoro na A i B nie ma większych problemów, > to 3-drzwiowe przegubowce nie są jednak aż tak złym > rozwiązaniem.
Jednak nie wszystkich można do tego przekonać, zawsze znajdą się ludzie, którym coś nie bedzie pasować(myślę, że tutaj bardziej chodziło o to, że "z końca autobusu muszę iść kawałek, aby wysiąść") :-)
--- Myślenie nie boli...
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez konjo 4
> Jednak nie wszystkich można do tego przekonać, zawsze znajdą się > ludzie, którym coś nie bedzie pasować(myślę, że tutaj bardziej > chodziło o to, że "z końca autobusu muszę iść kawałek, aby > wysiąść") :-)
Najlepsi są ci którzy cofają się na przystanku i próbują szukać czwartych drzwi. :>
--- I sense a smell of retribution in the air.
So never mind the darkness.
wysłane przez konjo 4
> Życie pokazało, że skoro na A i B nie ma większych problemów, > to 3-drzwiowe przegubowce nie są jednak aż tak złym > rozwiązaniem.
No konsekwencja z jaką SPAD wysyła 4 drzwiowe na jakieś D, E i inne wynalazki w czasie kiedy na B pomyka 3 drzwiowy jest zaiste wielka. Zresztą w raczenia pasażerów A niską podłogą chyba zrezygnowali w ogóle, bo dawno nie miałem przyjemności spotkać na tej linii NG272, nawet w weekend. :(
--- I sense a smell of retribution in the air.
So never mind the darkness.
wysłane przez MC (gość)
> No konsekwencja z jaką SPAD wysyła 4 drzwiowe na jakieś D, E i > inne wynalazki w czasie kiedy na B pomyka 3 drzwiowy jest zaiste
No tego to nie rozumiem czemu poślą 3-dzwiowca zamiast normalnego :/
> wielka. Zresztą w raczenia pasażerów A niską podłogą chyba > zrezygnowali w ogóle, bo dawno nie miałem przyjemności spotkać na
Ja tam nie mam im tego za złe ;) Raz tam im się w sobote zdarzyło czy dwa.
->Marcin: NG272 na A się pojawiło tylko w sobotę. W szczycie te 3 drzwiowe to tak nie bardzo widzę. Na B pojawia się w zasadzie tylko na B/1 szczytówce :P
wysłane przez t105n 49
> W jakich Ikarusach?
Może Twój przepiśca miał na myśli takie Ikary jak ma Warszawa z silnikiem hybrydowym o mocy ponad 300KM? ;-)
> Życie pokazało, że skoro na A i B nie ma większych problemów, > to 3-drzwiowe przegubowce nie są jednak aż tak złym > rozwiązaniem.
Wszystko zależy od inteligencji pasażerów. A niestety, dla niektórych to i 8 drzwi byłoby za mało, bo przecież trzeba stać w drzwiach zamiast sobie usiąść na wolnym miejscu. Na 107 te przegubowce sprawdziłyby się pod warunkiem, że do tyłu pchaliby się ci, którzy jadą do Polic. Zresztą to dotyczy też innych linii.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> - troszke za mało drzwi.
I uchylanych okien.
wysłane przez Piotr
> I uchylanych okien.
Tak samo jak w klonowickich VOLVO. Już męczący jest temat zbyt małej ilości okien..
wysłane przez M21 8
> Tak samo jak w klonowickich VOLVO. Już męczący jest temat zbyt > małej ilości okien..
I Polickich manach 749-754 .
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Tak samo jak w klonowickich VOLVO.
Nie tylko w Tych Volvo. Dodać trzeba jeszcze Mana NG312 i NG272 :-(
wysłane przez Piotr
> Nie tylko w Tych Volvo. Dodać trzeba jeszcze Mana NG312 i NG272 :-(
Owszem, ale nawiązalem do VOLVO, bo ciągle narzeka się, że używane MANy mają zbyt mało okien :).
wysłane przez X
> I uchylanych okien.
Panowie, wiecznie coś komuś nie pasuje-rozumiem są różne gusta-ale po co wałkować ciągle ten sam temat. Nudne już jest to ciągłe narzekanie, że mało drzwi, że mało okien.Praktycznie w każdym wątku o dostawie używek jest coś takiego, cieszmy się,że w ogóle coś nowego do nas przyjeżdża, starajmy się zauważyc pozytywne aspekty tej sprawy, a nie tylko narzekać.
--- Myślenie nie boli...
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez piotrek
> I uchylanych okien.
A w zimę bedzie, że fajnie bo ciepło. Dajmy sobie spokój już z tym tematem.
wysłane przez Piotr
> A w zimę bedzie, że fajnie bo ciepło. Dajmy sobie spokój już z > tym tematem.
a zimą im mniej drzwi tym lepiej :>
wysłane przez Luke_Police 163
> a zimą im mniej drzwi tym lepiej :>
A właśnie A propos' zimy to nasunął mi się wniosek taki. Kiedy przyjechały przegubowce z Niemiec, pasażerowie chwalili je za to, że ich drzwi automatycznie same się zamykają na jeżeli nikt w nich nie stoi, co zimą było niewątpliwą zaletą na pętli, bo ciepło nie uciekało na zawnątrz. Gorzej w trakcie jazdy, na początku bywało, że MAN z Niemiec łapał opóźnienie rzędu wyprzedzenia go na trasie przez inne 4 brygady, właśnie ze względu na stojących w drzwiach pasażerów. Chciałem zapytać, może ktoś wie, czy NG 262 też mają tego typu drzwi "autozamykające się"?
Technik serwisu :)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> A w zimę bedzie, że fajnie bo ciepło.
No a w lato głupio, bo będzie gorąco
> Dajmy sobie spokój już z tym tematem.
Oki
wysłane przez X
> No a w lato głupio, bo będzie gorąco
http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1125149924.forum
punkt 1
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez LLUZNIAK
> Cieszy mnie za to wiek i to że są to drzwi automatyczne (nie > jakieś bylejakie :))
No trudno żeby były ręczne ;-)
wysłane przez MAN756 23
> niemieckie używki (w SPPK) są takie, że wszystwko w nich > treszczy. > Boję się że taki los może nastać te nowe.
Kierowcy twierdzą, żę te wozy są o niebo lepsze od berlińczyków ponieważ przypomnę jak na swój wiek mają mały przebieg: 280-300 tys km, w ogóle są zadbane.W berlinczykach plastiki trzeszczały od początku rozpoczęcia ich eksploatacji przez SPPK.Czas pokaże jakość montażu.
> - troszke za mało drzwi.
Dlatego te wozy na pewno nie trafią na 107,natomiast myślę że, sprawdzą się na takich liniach jak F -ka, 101, czy może Ls.
wysłane przez Luke_Police 163
> Kierowcy twierdzą, żę te wozy są o niebo lepsze od berlińczyków > ponieważ przypomnę jak na swój wiek mają mały przebieg: 280-300 > tys km, w ogóle są zadbane.W berlinczykach plastiki trzeszczały > od początku rozpoczęcia ich eksploatacji przez SPPK.Czas pokaże > jakość montażu.
Tak, ale to trzeszczenie przeszkadza nam dlatego, że mamy dziurawe i nierówne drogi. Na zachodzie drogi są o niebo lepsze, więc autobusy nie trzeszczą. Inaczej mówiąc, Niemcy mogli nawet o tym nie wiedzieć, że u nas wystąpi tego typu problem, bo sami go nigdy nie mieli.
> Dlatego te wozy na pewno nie trafią na 107,natomiast myślę że, > sprawdzą się na takich liniach jak F -ka, 101, czy może Ls.
Ja bym tu jeszcze dołożył przewozy pracownicze. Nie zapomnij, że 3-drzwiowe autobusy typu Ikarus-Zemun 160P kursowały głównie jako linie pracownicze do Zakładów Chemicznych.
Technik serwisu :)
wysłane przez MQ ?
> Niemcy mogli nawet o > tym nie wiedzieć, że u nas wystąpi tego typu problem, bo sami go > nigdy nie mieli.
Mogli też nie przypuszczać, że nasi mechanicy będą mieli w wielkim poważaniu te wozy (przynajmniej w SPPK). Niedokręcone listwy sufitowe są na porządku dziennym. Zgubionej osłony klimatyzacji w chyba 764 też do dzisiaj nie ma.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez M21 8
> > Mogli też nie przypuszczać, że nasi mechanicy będą mieli w wielkim > poważaniu te wozy (przynajmniej w SPPK). Niedokręcone listwy > sufitowe są na porządku dziennym. Zgubionej osłony klimatyzacji w > chyba 764 też do dzisiaj nie ma.
No nie ma .Szkoda ze je tak olewaja :( .
--- Jupi zabrali nam 5 ke dali 12 stke :D niech sie pogodno z nią meczy :D (nawet jesli tylko na wakacje to jupi :D)
wysłane przez M21 8
> Ja bym tu jeszcze dołożył przewozy pracownicze. Nie zapomnij, że > 3-drzwiowe autobusy typu Ikarus-Zemun 160P kursowały głównie jako > linie pracownicze do Zakładów Chemicznych.
A mi się wydaje że będą kursować na wszytkich liniach .Na 107 może nie odrazu ale tak ja juz ktos wspomniał w szczecinie sprawdzaja sie na A i B a na tych liniach sporo ludzi jeżdzi .W 3 dzwiowych manach jak wiadomo 3-cie dzwi sa troche przesunięte wiec wymiana pasazerów nie jest aż tak trudna jak by się wydawało . To kwestia przyzwyczajenia pasażerów jeśli sie przyzywczalili do otwieranych przez nich dzwi to i do wczesnijeszego wstawania (lub nie pchania sie do tyłu jak jadą tylko 2 przystanki) sie przyzywczaja . Szczecinianie sie nauczyli to i Police sie tez nauczą.
--- Jupi zabrali nam 5 ke dali 12 stke :D niech sie pogodno z nią meczy :D (nawet jesli tylko na wakacje to jupi :D)
wysłane przez Luke_Police 163
> A mi się wydaje że będą kursować na wszytkich liniach .Na 107 może > nie odrazu ale tak ja juz ktos wspomniał w szczecinie sprawdzaja > sie na A i B a na tych liniach sporo ludzi jeżdzi . [ciach]
No w sumie na 107 już jeździły autobusy 3-drzwiowe kiedyś. Poza Zemunami, które podobno sporadycznie też się pojawiały, to kilka lat temu nagminne było obsługiwanie 2-3 brygad Deskorolkami. Oczywiscie pasażerowie narzekali że ciasno itd. i skończyło się chyba tak, że ZDiTM zarządał, by na tą linię były kierowane wyłącznie pojazdy 18-metrowe. Wiec teraz pozostaje kwestia co będzie w umowie na 10 lat, która trafi do SPPK... Wszystko w rękach ZDiTM.
Technik serwisu :)
wysłane przez M21 8
Ale te many są 18 metrowe .Kwestia jest taka czy w umowie jest wymóg ze te busy maja miec 4 dzwi jesli nie to sppk może puszczac co ma byle by bylo to 18 metrowe.
--- Jupi zabrali nam 5 ke dali 12 stke :D niech sie pogodno z nią meczy :D (nawet jesli tylko na wakacje to jupi :D)
wysłane przez MQ ?
> Wiec teraz pozostaje kwestia co będzie w umowie na 10 > lat, która trafi do SPPK...
Gdzieś podziałem odpowiedzi na pytania do specyfikacji przetargowej. SPPK pytało tam właśnie o trzydrzwiowce na 107. Jak znajdę, to dam znać, co tam jest napisane.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez torwid 67
> Gdzieś podziałem odpowiedzi na pytania do specyfikacji przetargowej. > SPPK pytało tam właśnie o trzydrzwiowce na 107. Jak znajdę, to dam > znać, co tam jest napisane.
ZTCW - umowa z ZDiTM zezwala SPPK na wystawienie trzydrzwiowych przegubów na każdą linię, obsługiwaną przez tę spółkę. A przynajmniej jeden z nich bediz ena 107.
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Kriz8
> A mi się wydaje że będą kursować na wszytkich liniach .Na 107 może > nie odrazu ale tak ja juz ktos wspomniał w szczecinie sprawdzaja > sie na A i B a na tych liniach sporo ludzi jeżdzi.
Na A to się raczej nie sprawdzają ;-). Poza trzema przypadkami gdy w weekendy pojawiały się NG272 więcej już nie można było ich spotkać. Na linii B jakby trochę luźniej jest, i dość regularnie pojawia się trzydrzwiówka w dni powszednie na szczytowej B/1.
--- www.dziecineostrady.prv.pl
Pokemony atakują...
wysłane przez yo (gość)
wysłane przez Piotr
> BRAWO!!! I reszta spółek też niech się nierze za wymianę > autobusów!!!
Ale brawo będzie jak w końcu przemalują swoje wozy, bo aktualnie mamy malowanie szczecińskie, polickie, kolory BVG, niedawno doszło nowe zakładowe MZK, a teraz jeszcze czerwone z Oslo...5 to już chyba przesada :). Skoro biednijesze szczecińskie spółki było stać na lakier to dlaczego Police nie chcą przemalować swoich używek? Dwa malowania muszą odejść ;).
wysłane przez torwid 67
> Ale brawo będzie jak w końcu przemalują swoje wozy, bo > aktualnie mamy malowanie szczecińskie, polickie, kolory BVG, > niedawno doszło nowe zakładowe MZK, a teraz jeszcze czerwone z > Oslo...5 to już chyba przesada :). Skoro biednijesze > szczecińskie spółki było stać na lakier to dlaczego Police nie > chcą przemalować swoich używek? Dwa malowania muszą odejść ;).
Niby masz rację, ale z drugiej strony wyrzucanie kasy na nowy lakier, tylko dlatego, że kolory są inne mogłoby byc potraktowane jako marnotrawstwo (i woda na młyn związkowców). Ten czerwony wygląda naprawdę bardzo przyzwoicie - w sensie jest prawie nowy.
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez konjo 4
> Niby masz rację, ale z drugiej strony wyrzucanie kasy na nowy > lakier, tylko dlatego, że kolory są inne mogłoby byc potraktowane > jako marnotrawstwo (i woda na młyn związkowców).
Ale zerwanie reklamy Hondy to już chyba nie wymaga nakładów finansowych, a z tego co mi mignęło wczoraj na mieście to zdaje się, że dalej przyklejona.
--- I sense a smell of retribution in the air.
So never mind the darkness.
wysłane przez t105n 49
> Ale zerwanie reklamy Hondy to już chyba nie wymaga nakładów > finansowych, a z tego co mi mignęło wczoraj na mieście to zdaje > się, że dalej przyklejona.
Masz na myśli wóz #762? Cały czas jeździ w niemieckiej reklamie! To już jest jak dla mnie niechlujstwo jak w GOPie, gdzie nasze klonowickie Ikary jeździły z naszymi reklamami.
wysłane przez konjo 4
> Masz na myśli wóz #762?
Chyba tak, coś wczoraj zobaczyłem kątem oka, a polickich busów za bardzo nie znam, bo zdarza mi się podróżować, średnio 1-2 razy w roku przy jakiejś specjalnej okazji.
--- I sense a smell of retribution in the air.
So never mind the darkness.
wysłane przez LLUZNIAK
Rozbraja mnie wiedza Wybiórczej... Pojazdy te mają niemal identyczny układ otwieranych "lufcików", z tą różnicą, że w pojazdach z Oslo "lufcik" w członie B po lewej jest przesunięty o jedno okno do tyłu.
wysłane przez Pepe 235
> Rozbraja mnie wiedza Wybiórczej...
To prawda. Z tym że autobusy wyjadą w połowie lipca też trochę przesadzone... Autobusy już mają naklejone (choc nie wszystkie) numery taborowe (#768 jest). No chyba że rejestracja jeszcze tyle potrwa, ale bez przesady. :)
wysłane przez Luke_Police 163
Wybiórcza znowu coś przekręciła, czy może Markowski nieco wyolbrzymił problem? Bo o ile wiam, to więcej niż 20 lat ma już tylko 1 Ikarus w Policach (#709). Chyba, że te słowa padły, gdy na stanie był jeszcze #711, to by wyjaśniało zastosowanie słowa "kilka".
Technik serwisu :)
wysłane przez Lukasy
[ciach]
> Wybiórcza znowu coś przekręciła, czy może Markowski nieco > wyolbrzymił problem? Bo o ile wiam, to więcej niż 20 lat ma > już tylko 1 Ikarus w Policach (#709). Chyba, że te słowa > padły, gdy na stanie był jeszcze #711, to by wyjaśniało > zastosowanie słowa "kilka".
Cały sęk w słowie 'ponad' :) Otóż #727, #728 i #729 mają równo 20 lat.
--- Pzdr! ŁZ
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez MAN756 23
> Luke_Police napisał(a):
> > [ciach] > > > Wybiórcza znowu coś przekręciła, czy może Markowski nieco > > wyolbrzymił problem? Bo o ile wiam, to więcej niż 20 lat ma > > już tylko 1 Ikarus w Policach (#709). Chyba, że te słowa > > padły, gdy na stanie był jeszcze #711, to by wyjaśniało > > zastosowanie słowa "kilka". > > Cały sęk w słowie 'ponad' :) Otóż #727, #728 i #729 mają > równo 20 lat.
Wybiórcza tu akurat nic nie przekręciła.Ikarusy 709,711 mają/miały 21 lat natomiast 727,728,729 jak wyżej po 20 lat.
wysłane przez Luke_Police 163
> Jak SPPK wkońcu je przygotuje... A im się nigdy nie śpieszy... > Pamiętasz ile czasu stały MANy NL202 ? Nie? To dobrze...
Ja mam tylko nadzieję, że pojawią się na Linii Plażowej do Trzebieży. Bo teraz podczas wakacji SPPK właściwie nie ma gdzie eksploatować tych przegubowców (gdy je już zarejestruje). Na 107 są za duże potoki pasażerskie na 3-drzwiowce w godzinach szczytu, F jest zawieszona, więc zostają linie LS, LP i 101. Akurat tak się składa, że na LS i LP potrzebne są po 2 brygady wielkopojemne, więc 4 norweskie MAN-y pasuja idealnie.
Technik serwisu :)
> Kiedy one wkońcu na trasy wyjadą ??
Stoją okablowane i przygotowane, mają kasowniki. Są jednak jeszcze na niemieckich rejestracjach. Polskie dostaną, jak zostaną uregulowane kwetie finansowe, a to nie zawsze się da tak od razu zrobić. Nie mają jeszcze też ekranów wyświetlaczy czy jakiejś takiej pierdoły, która będzie prawdopodobnie z Pixela. Zatem jeszcze trochę poczekamy.