Forum

Chcesz mieć autobus jak w siódmym niebie?

"Chcesz mieć autobus jak w siódmym niebie - skasuj bilet choć za siebie" i "Nie tylko chęć szczera, ale bilet skasowany zrobi z Ciebie pasażera" - między innymi takie hasła pojawiły się na jednorazowych biletach szczecińskiej komunikacji, które dziś trafią do kas i kiosków. To jeden z najnowszych sposobów Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego na wyeliminowanie gapowiczów. ZDiTM wydrukował 4 miliony sztuk z hasłami, które wymyślili kilka lat temu pasażerowie w organizowanym przez szczecińskie media konkursie. "Pojawianie się haseł nie oznacza, że teraz za drukowanie biletów płacimy więcej. Koszt wydrukowania tysiąca sztuk biletów to w dalszym ciągu 5,40 zł" - uspokaja Marta Kwiecień-Zwierzyńska z ZDiTM-u.

wysłane przez yo (gość)

Kasuje bilet zawsze za siebie, Nie mam autobusu jak w siódmym niebie, Tramwaju też fajnego nie ma, Czemu? - pytaj ZDiTMa

wysłane przez Mario ?

Jeśli ktoś jest ciekawy, jak wyglądają bilety z wierszykami to podaję link: http://www.radio.szczecin.pl/serwis_informacyjny/pliki/2006-08-10_1155220055.jpg

wysłane przez MAN756 21

A ja uważam, że wkoncu Zditm powinien zadbać o porządna kontrole w pojazdach naszej KM.NIe żadne bzdetne wierszyki, tylko trzeba wiecej kanarów w autobusach i tramwajach to dopiero zachęci (z musi) pasażerów do kasowania biletów, bo jak narazie opłaca im sie bardziej zabulić karę niż płacić za bilety cały czas.No i jeszcze ta "świetna" uchwała szczecinskich radnyh obniżająca wysokosć kar za jazdę bez biletu://

wysłane przez DamTram

Tak naprawdę te wierszyki są całkowicie niepotrzebne, ponieważ i tak jest mniej osób, które zostają złapane w pojazdach KM. Jak zaczęli pracować kontroleży z ZDiTM-u to wtedy połowa osób w pojazdach niemiała biletów, a teraz sporadycznie co któraś tam.

wysłane przez LLUZNIAK

DamTram napisał(a):

> Tak naprawdę te wierszyki są całkowicie niepotrzebne,

Też tak twierdze, ale z trochę innego powodu... Mianowicie nośnikiem, nazwijmy to reklamy zachęcającej do kasowania biletów jest sam... bilet! A tego jak wiadomo docelowy odbiorca, czyli gapowicz z racji tego, że jest właśnie gapowiczem najzwyczajniej w świecie nie posiada. Taki drobny paradoks, ale co tam ;)