Forum
Doczepy jakby bliżej
wysłane przez Piotr
wysłane przez Mario ?
> Modertrans? Przecież to takie rozbudowane WNT :/. Strach > myśleć co chcą zbudować...Pewnie kupią pudło od Alstomu > i zrobią nic innego jak coś na kształt modernizacji :(
Myślisz, że to będzie coś podobnego do 105Ng/S? Myślę, że wygra Ciegielski ze wgzlędu na dłuższą gwarancję. Poczekajmy, zobaczymy.
-- 200 zdjęć w galerii już za mną :-)
wysłane przez Iwo
> Myślisz, że to będzie coś podobnego do 105Ng/S? Myślę,
Ja jestem ciekaw co zawiera SIWZ odnośnie wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego tych doczep...
Iwo
wysłane przez torwid 67
> Ja jestem ciekaw co zawiera SIWZ odnośnie wyglądu zewnętrznego > i wewnętrznego tych doczep...
O ile się orientuję, to nic ;) Wagony mogą być okrągłe, kanciaste, a nawet piętrowe. Mają tylko spełniać wymogi niezbędne do homologacji i ją posiadać, być w barwach zakładowych przedkoszmarkowych i bez problemu współpracować z wagonami silnikowymi.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Michal105N
To ja w tym miejscu pytam się po jakiego grzyba jest akcja koszmarek? To czy będzie to lakier czerwony czy biały i tak będzie miał zawsze tyle samo lat. Czy więc może Szczecin w prztergu zażyczył sobie "magicznego" lakieru na którym nie będzie widac brudu czy zainwestuje w mycie czego sobie niewyobrazam...
wysłane przez Mareczek 5
> Modertrans? Przecież to takie rozbudowane WNT :/. Strach > myśleć co chcą zbudować...Pewnie kupią pudło od Alstomu
A czy to ważne w jaki sposób będą budować i skąd wezmą części? Najważniejsze żeby znośnie wyglądało po podłączeniu do bulwy, z nimi współpracowało oraz żeby się nie psuło i było funkcjonalne.
-- Nie parkuj jak Łoś! -> http://www.nieparkuj.pl
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez M21 8
wysłane przez Moderator 0
> A mnie dziwi że Alstrom sie nie zdecydował na udzuał w > przetargu . Teraz to sie wszytkiego można spodziewać . > Normalnie strach się bać .
Zero postępów w prawidłowym pisaniu... Nawet strach tu nie pomaga. :(
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez Piotr
> A czy to ważne w jaki sposób będą budować i skąd wezmą > części? Najważniejsze żeby znośnie wyglądało po > podłączeniu do bulwy, z nimi współpracowało oraz żeby > się nie psuło i było funkcjonalne.
Moje obawy dotyczą właśnie w/w znośności po połączeniu z "bulwą" :). Ciekawe, czy przedtawią nam wizualki ;). Ja jestem przygotowany na coś a la nasze modernizacje z 2001 roku :(. Wszak ta firma specjalizuje się w modernizacjach dla Poznania, nie używając nawet laminatów :>.
wysłane przez yoss83
> Modertrans? Pewnie kupią pudło od Alstomu > i zrobią nic innego jak coś na kształt modernizacji :(.
Pewnie tak, bo się w tym się specjalizują niestety- konstrukcjach z lat 70-ych. Boję się, że skończy się to właśnie zakupem takiego syfu, bo brutto oferta cegielskiego jest o 1 mln wyższa niż zagospodarowane środki.
wysłane przez yoss83
wysłane przez luki663719 17
Na jednej ze stron jest zdjęcie takiej właśnie doczepy i warszawskiej bulwy, wcale to źle nie wygląda. Ale układ drzwi to jest tragiczny :/
wysłane przez M21 8
> Na jednej ze stron jest zdjęcie takiej właśnie doczepy i > warszawskiej bulwy, wcale to źle nie wygląda. Ale układ > drzwi to jest tragiczny :/
A można poprosić o zdj takiego cuda ??
-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D
wysłane przez luki663719 17
http://mkm101.republika.pl/twtero.html
Tego cuda Cegielski nie produkował, ale o to chodzi.
wysłane przez Michal105N
Już ja widze ludzi w pierwszych i trzecich drzwiach na linii 7 w szczycie :>
wysłane przez torwid 67
> A można poprosić o zdj takiego cuda ??
Albo http://www.warszawska.terramail.pl/prod/4nbwe-1.htm
Google zamknęli?
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez kajetansz 65
> Myślicie, że cegielski może zaoferować coś na styl > doczep NB4 / 4NBWE? I czy one w ogóle mają rację bytu przy > bulwach?
One są bierne. Może zaoferować coś w stylu 123N, bo w końcu robi je dla Warszawy. U nas będą to wersje doczepne.
Штирлиц
wysłane przez luki663719 17
Podobne do naszego szczecińskiego Alstoma, ale Alstom ładniejszy ;) Wersja bierna to bardzo dobry pomysł, zwłaszcza że to jest podobne do wagonu silnikowego.
wysłane przez kajetansz 65
> Podobne do naszego szczecińskiego Alstoma, ale Alstom > ładniejszy ;) Wersja bierna to bardzo dobry pomysł, zwłaszcza > że to jest podobne do wagonu silnikowego.
Tylko nie zapominaj, że przetarg mówi o doczepach _czynnych_.
Штирлиц
wysłane przez MQ ?
> Wersja bierna to bardzo dobry pomysł, zwłaszcza > że to jest podobne do wagonu silnikowego.
Ekhm, wersja bierna doczepy czynnej...?
wysłane przez luki663719 17
Ups, wersja bierna poprostu ;)
wysłane przez Piotr
wysłane przez michalSPAK
> Najlepiej gdyby resztę przeznaczyli na remonty > torowisk albo zmodernizowanie kolejnych 105N :). W wersji > optymistycznej starczyłoby na 5-6 wagonów :).
Albo kupić coś pożądnego wreszcie
wysłane przez Michal105N
A co masz na myśli?
wysłane przez Piotr
> Albo kupić coś pożądnego wreszcie
za 1-2,5mln zł? Chyba autobus :) no góra dwa :) taką kwotę najlepiej wydać na remonty albo modernizacje, ew. system monitoringu.
wysłane przez Michal105N
Ja osobiście byłbym za tym, żeby kupic autobusy. Nie zapominajmy ze Szczecin ma 100% udziałów w spółkach autobusowych i jak widac spółki radzą sobie jak mogą(za WŁASNE pieniądze kupują używane autobsy), a nowy tabor nawet w ilości jednej sztuki byłby mile widziany...
wysłane przez torwid 67
> za 1-2,5mln zł? Chyba autobus :) no góra dwa :) taką kwotę > najlepiej wydać na remonty albo modernizacje, ew. system > monitoringu.
Te doczepy już fabrycznie mają mieć kamery. A na nic innego nie możnma tej kasy przeznaczyć, bo to unijny program, który ciągnie się ohohoho, albo jeszcze dłużej. A kasę trzeba wydać i się z niej rozliczyć do końca 2008 r. Chyba, że nie chcemy, by UE nam cokolwiek zwracała, ale wtedy bez sensu było się bawić w te wielomiesięczne przygotowania.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Piotr
> Te doczepy już fabrycznie mają mieć kamery.
Czyli 6 bulw czeka przeróbka...przecież system trzeba pociągnąc do kabiny motorniczego, kto za to zapłaci?:). Chyba, że to ma być system tylko na zasadzie nagrywania, a nie podglądu ;).