Forum
Golecińska 105-tka połatana po kolizji
wysłane przez luki663719 17
wysłane przez Pepe 235
> Coraz gorzej, jeszcze troche to tramwaj bez drzwi wyjedzie :P
Gorzej jak wyjedzie bez nastawnika lub pantografu. Biedny motorniczy. :) No już nie przesadzaj takie łatanie to stosowano na golęcinie w zeszłym roku, w tym jeszcze się nie zdarzyło (wyjątek #911 ale to zrobiono na WNT). :D
wysłane przez luki663719 17
Znając Golęcin to za kilka lat konie będą ciągnęły GT6 i wszelkie 'stopiątki' bo zabraknie pieniędzy. Konie będą bardziej opłacalne :P Cóz cofamy się...
wysłane przez Lukasy
> Konie będą bardziej opłacalne :P
Kupisz owies i opłacisz stajnię dla "motorniczych", a co gorsza - posprzątasz po nich? :>
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez luki663719 17
Noo :P
wysłane przez Moderator 0
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez Mareczek 5
> Kupisz owies i opłacisz stajnię dla "motorniczych", a co gorsza > - posprzątasz po nich? :>
Ekipa sprzątająca to zrobi, a zrobi tak jak z syfem na szybach (kurz i brud) - rozmaze po całości i pójdzie...
-- Zapamiętaj datę - 28.09.2006, godz 21:11. 57 przyjechał planowo na przystanek "Kormoranów". Cuda się zdarzają ale nie licz na nie.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez t105n 49
> No już nie przesadzaj takie łatanie to > stosowano na golęcinie w zeszłym roku
No właśnie! Nie wiem, w czym jest problem. Tramwaj wyklepano bodajże po kolizji, ale jeszcze nie pomalowano i tak wyjechał na miasto. I co się stało? Dokładnie nic, poza tym, że wygląda to nieszczególnie.
wysłane przez MQ ?
> No właśnie! Nie wiem, w czym jest problem.
Być może w tym, że wstyd się z czymś takim pokazać.
wysłane przez yoss83
> Normalnie ktoś powinien za to stracić pracę
Lepiej nie wypuszczać składu na linie i zmusić pasażerów do czekania na następny, bo zabrakło wozów do obsługi. :-( Żebym nie został źle zrozumiany. Uważam, że wagon ma niedokończoną naprawę i nie powinien wyjechać na linie. Niemniej jednak doskonale wiemy, jaka jest sytuacja taborowa w Szczecinie. Kierownictwo zajezdni uznało, że lepiej jest wysłać na linie wagon w takim stanie niż wcale. Podejrzewam, że gdyby na linii brakowało składu, to podniósłby się raban, że Golęcin ma pełno zepsutych wagonów i nic z tym nie robi.