Forum
Gratka dla fotografów!
wysłane przez emespob
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Myślę, że dziś będzie nie lada gratka dla fotografów! > Od godz. 5:00 do godz. 9:00 i od 13:00 do 17:00 na linii 8 > mają dziś jeździć Tatry. Myślę, że warto to > uwiecznić.
Hmm ale to napewno będą jeździły od 13 do 17 ? czy jakoś inaczej ma ktoś może jej grafik o której będzie na gumieńcach ?
wysłane przez lhb178 19
> Hmm ale to napewno będą jeździły od 13 do 17 ? czy jakoś > inaczej ma ktoś może jej grafik o której będzie na > gumieńcach ?
Gumieńce 15.43, 16.51 zjazd przez Potulicką Basen 16.16
wysłane przez torwid 67
> Gumieńce 15.43, 16.51 zjazd przez Potulicką
Chyba odpada. Popołudniowy wyjazd był przez Dworcową. Na Potulickiej Tatry sobie ledwo radzą, o czym można się było przekonać rano.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Iwo
> > Chyba odpada. Popołudniowy wyjazd był przez Dworcową. Na > Potulickiej Tatry sobie ledwo radzą, o czym można się było > przekonać rano.
Z uwagi na stan torowiska czy też jest inna przyczyna?
Iwo
wysłane przez torwid 67
> Z uwagi na stan torowiska czy też jest inna przyczyna?
Tory, tory, jeszcze raz tory... Jazda odbywała się z prędkością 5 km na godz. i duszą na ramieniu. Więc "gratuluję" wszystkim, którzy nie widzą przeszkód, by wysyłać Tatry na 1, 4 czy 9.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Iwo
> Tory, tory, jeszcze raz tory... Jazda odbywała się z prędkością 5 > km na godz. i duszą na ramieniu. Więc "gratuluję" wszystkim, > którzy nie widzą przeszkód, by wysyłać Tatry na 1, 4 czy 9.
Wyjdzie na to, że Tatry zobaczymy na liniach 2,5,7,8
Iwo
wysłane przez luki663719 17
> Wyjdzie na to, że Tatry zobaczymy na liniach 2,5,7,8
A nie mówiłem ;P Na lini 2 w składach czy solo? Może 5 ''kanarków''zostawić solo a reszte w składy, bo tak łączyć ciągle i rozłączać to się nie opłaca.
wysłane przez kajetansz 65
> A nie mówiłem ;P Na lini 2 w składach czy solo? Może 5 > ''kanarków''zostawić solo a reszte w składy, bo tak > łączyć ciągle i rozłączać to się nie opłaca.
Sprzęgi Scharfenberga są, więc nie stanowi to problemu.
Штирлиц
wysłane przez Luke_Police 163
> Tory, tory, jeszcze raz tory... Jazda odbywała się z prędkością 5 > km na godz. i duszą na ramieniu. Więc "gratuluję" wszystkim, > którzy nie widzą przeszkód, by wysyłać Tatry na 1, 4 czy 9.
Aż tak źle? To ciekawe, że dziś jadąc 9 (solówką) na odcinku Boh. Warszawy-Turzyn rzucało tramwajem jakby miał koła kwadratowe, a na Potulickiej właściwie nie odczułem żadnych nierówności...
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
Technik serwisu :)
wysłane przez lhb178 19
> Tory, tory, jeszcze raz tory... Jazda odbywała się z prędkością 5 > km na godz. i duszą na ramieniu. Więc "gratuluję" wszystkim, > którzy nie widzą przeszkód, by wysyłać Tatry na 1, 4 czy 9.
Zaraz się okaże, że nigdzie nie można ich wysyłać. Ale solówki na 9 chyba sobie dobrze radzą ;>
wysłane przez kajetansz 65
> Zaraz się okaże, że nigdzie nie można ich wysyłać. Ale solówki > na 9 chyba sobie dobrze radzą ;>
Czyli wychodzi na to, że Tatry można posłać na linie 2, 5, 7, 8.
Штирлиц
wysłane przez Luke_Police 163
> Czyli wychodzi na to, że Tatry można posłać na linie 2, 5, 7, 8.
Tylko w jakiej konfiguracji? Solo czy w składach? Logika podpowiadałaby, że skoro mają zamienić 102Na, to powinny jeździć tak jak one czyli solo, tylko pytanie co na to tłum pasażerów uważających, że w składach 2x105N jest ciasno (chodzi mi tu głównie o linie 5 i 7)?
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
Technik serwisu :)
wysłane przez paki
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi