Forum

MAN oczekuje na odjazd

zdjęcie
MAN oczekuje na odjazd
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Ralf

Zastanawia mnie pewna rzecz odnośnie tego MANidła. W drugich drzwiach na lewym płacie drzwiowym (patrząc od zewnątrz) ma on szybę ogrzewaną. Jest to normalne czy może jakimś cudem zabrakło im innych szyb ? :P

wysłane przez luki663719 17

Ralf napisał(a):

> Zastanawia mnie pewna rzecz odnośnie tego MANidła. W > drugich drzwiach na lewym płacie drzwiowym (patrząc od > zewnątrz) ma on szybę ogrzewaną. Jest to normalne czy > może jakimś cudem zabrakło im innych szyb ? :P

I ta ogrzewana szyba patrząc od zewnątrz jest po lewej stronie, więc nie jest to szyba z pierwszych drzwi z prawej strony (ta w każdym MANie jest ogrzewana) Oznacza to, że została specjalnie zakupiona (?). Taka szyba jest przecież dużo droższa, niż zwykła... :P

wysłane przez Pepe 236

luki663719 napisał(a):

> I ta ogrzewana szyba patrząc od zewnątrz jest po lewej > stronie, więc nie jest to szyba z pierwszych drzwi z prawej > strony (ta w każdym MANie jest ogrzewana) Oznacza to, że > została specjalnie zakupiona (?). Taka szyba jest przecież > dużo droższa, niż zwykła... :P

Szyba ta trafiła do MANidła prawdopodobnie dlatego, że innej obecnie na składzie nie było. SPAK pozwolic sobie nie może na grzanie MAN-em placu postojowego, więc zamontowali co było pod ręką nie czekając na dostawę zwykłej szyby.

wysłane przez luki663719 17

man751 napisał(a):

> Szyba ta trafiła do MANidła prawdopodobnie dlatego, że innej > obecnie na składzie nie było.

A więc zdemontują ją po dostawie zwykłej? Jak jakiś wandal porysowałby, albo wybił taką szybę to dużo by stracili. Gdzieś słyszałem, że taka szyba to wydatek około 7 000 zł.

wysłane przez Ralf

luki663719 napisał(a):

> A więc zdemontują ją po dostawie zwykłej? Jak jakiś wandal > porysowałby, albo wybił taką szybę to dużo by stracili. > Gdzieś słyszałem, że taka szyba to wydatek około 7 000 zł.

Moim zdaniem wymienią ją dopiero wtedy gdy zostanaie zbita. Bo szybciej to wątpie chociaż w tym miejscu w którym się ona znajduje aktualnie i tak nie spełnia swojej roli. SPAK i tak cały czas dużo traci bo wątpie czy to przedsiębiorstwo zarabia - chyba tylko na swoje utrzymanie. Taka szyba to lekką ręką 7000 PLN. A szyb do wymiany znalazło by się wiele chociażby rozwarstwione szyby w kilkunastu VOLVO B10MA...

wysłane przez konjo  4

Ralf napisał(a):

> szyb do wymiany znalazło by się wiele chociażby rozwarstwione > szyby w kilkunastu VOLVO B10MA...

Niektóre przedsiębiorstwa radzą sobie inaczej... pierwsza warstwę w Volviaku się wybija. Glony i kamień z wody się myje i mamy busy z piękną widocznością. :) Fakt, trochę to radykalne rozwiązanie...

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

konjo napisał(a):

> Niektóre przedsiębiorstwa radzą sobie inaczej... pierwsza warstwę w > Volviaku się wybija. Glony i kamień z wody się myje i mamy busy z > piękną widocznością. :) Fakt, trochę to radykalne rozwiązanie...

Własnie dlaczego tak sie dzieje, ze pomiedzy pierwsza warstwa, a druga zbiera sie to swinstwo ? To chyba wina producenta...

wysłane przez Ralf

ABC napisał(a):

> Własnie dlaczego tak sie dzieje, ze pomiedzy pierwsza warstwa, a > druga zbiera sie to swinstwo ? To chyba wina producenta...

To są szyby z PCV bodajże i są one klejone. Winą producenta to nie jest. Popatrz na to jak gnie się cała rama w Volviakach na wszelakich dziurach i zakrętach. Na szyby również przenoszone są te wszystkie napreżęnia i z biegiem czasu klej zaczyna puszczać co jest powodem rozwarstwienia szyby, a efekty jakie są niestety widzi każdy. Co do tych metod stosowanych przez przewoźników to szczerze mówiąc jeszcze nie zauważyłem tego. Dziwny sposób szczególnie, że do poprawy bezpieczeństwa się on mało przysłuża ale to nasza szczecińska komunikacja niestety...

wysłane przez LLUZNIAK

konjo napisał(a):

> Niektóre przedsiębiorstwa radzą sobie inaczej... pierwsza warstwę w > Volviaku się wybija. Glony i kamień z wody się myje i mamy busy z > piękną widocznością. :) Fakt, trochę to radykalne rozwiązanie...

...ale taki autobus przestaje już być gratką dla fanów akwarystyki, czy też studentów kierunków biologicznych ;)

wysłane przez leks 17

konjo napisał(a):

> Niektóre przedsiębiorstwa radzą sobie inaczej... pierwsza warstwę w > Volviaku się wybija. Glony i kamień z wody się myje i mamy busy z > piękną widocznością. :) Fakt, trochę to radykalne rozwiązanie...

SPAK również to praktykuje, ale nie wygląda ze zbitą od wewnątrz szybą najlepiej...

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy... a to się staje coraz bardziej realne ! :]

wysłane przez konjo  4

lex napisał(a):

> SPAK również to praktykuje, ale nie wygląda ze zbitą od wewnątrz > szybą najlepiej...

No zwykle usuwa się tą od zewnątrz... a jak to sobie robi SPAK i czy w ogóle to praktykuje to ja nie wiem.

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.