Forum

Dla zainteresowanych daty skreśleń wagonów

Jakby kogoś interesowało jakie i kiedy były skreślone wagony, to podaję skreślenia z ostatnich 2 lat. 664 - 18.04.2005 607 - 10.03.2005 503 - 20.07.2005 902 - 17.05.2005 630 - 29.09.2006 605 - 03.07.2006 506 - 20.12.2006 508 - 20.12.2006 703, 604, 609, 615, 624, 625, 628'' i 606 - jeszcze nie są skreślone i nadal widnieją w ewidencji
enka167 napisał(a):

> Jakby kogoś interesowało

Bardzo :-)

> 605 - 03.07.2006 > 615 (...) - jeszcze nie są skreślone i nadal widnieją w ewidencji

615 jest już pocięty. I wciąż nieskreślony? Istnieje 615' ex 605'. Chodzi o ten sam wóz? Czy może szacher-macher z podmianą: pocięto w rzeczywistości 615, a ewidencyjnie 605'?
t105n napisał(a):

> > 605 - 03.07.2006 > > 615 (...) - jeszcze nie są skreślone i nadal widnieją w > ewidencji

Tak. Przynajmniej na dzień dzisiejszy. Może jeszcze LT nie doszły.

> 615 jest już pocięty. I wciąż nieskreślony?

Jak wyżej.

>Istnieje 615' ex 605'. Chodzi o ten sam wóz? Czy może szacher-macher z > podmianą: pocięto w rzeczywistości 615, a ewidencyjnie > 605'?

Może, takie rzeczy przecież się zdarzały.

wysłane przez paki

To znaczy, że #508 już nie poskładają...? I wymienione wagony, te nieskreślone, już nie wyjadą...?

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez 105ngs

paki napisał(a):

> To znaczy, że #508 już nie poskładają...? I wymienione > wagony, te nieskreślone, już nie wyjadą...?

No na to wygląda. Co do wagonów jeszcze będących na stanie, to większość z nich stanowią stodwójki, więc odpowiedź jest chyba oczywista. A co z 703 - nie wiem jakie MZK ma plany wobec niego, choć informacja zawarta w tym newsie : http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1168698620.news nie wróży nic dobrego - pęknięcie belki to nie byle co. ;)

wysłane przez Pepe 235

105ngs napisał(a):

> A co z 703 - nie wiem jakie MZK ma plany > wobec niego, choć informacja zawarta w tym newsie : > http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1168698620.news > nie wróży nic dobrego - pęknięcie belki to nie byle co. ;)

Plany MZK odnośnie #703 można określic krótko - palnik. Co najpotrzebniejsze już z niego wymontowano.

wysłane przez 105ngs

man751 napisał(a):

> Plany MZK odnośnie #703 można określic krótko - palnik. Co > najpotrzebniejsze już z niego wymontowano.

Takie też i były moje przypuszczenia, bo co innego mogło go czekać z pękniętą belką, tylko nie chciałem pisać wprost, nie mając pewności. A tak BTW - ta belka to sobie tak sama wzięła i pękła czy to po kolizji jakiejś ? W sumie 703 to złom, więc wszystko możliwe.

Edit : OK, znalazłem news o kolizji z 1015"+1016", więc domyślam się, że to po tym. ;)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Pepe 235

105ngs napisał(a):

> A tak BTW - ta belka to sobie tak sama > wzięła i pękła czy to po kolizji jakiejś ? W sumie 703 to > złom, więc wszystko możliwe.

16 listopada 2006 r. na Krzekowie zaparkował w niego #1015. Niby dobra kolizja i pęknięta belka z podłogą wystarczyło by rdza się posypała. Zresztą #1015 do dziś nie mieście też nie był, mimo że 3 tygodnie łatano go na Klonowica.

wysłane przez Pepe 235

paki napisał(a):

> To znaczy, że #508 już nie poskładają...? I wymienione > wagony, te nieskreślone, już nie wyjadą...?

#508 ma zwichrowane pudło z prawego boku i najwyżej wykarmi częściami inne helmuty (np. #509, który ostatnio zaniemógł i #905, który ciągle jeszcze czeka na "zbawienie"). Pozostałych wagonów też już liniowo nie zobaczymy.