Forum
Za kilka miesięcy zyska nowy wygląd
wysłane przez t105n 49
wysłane przez Pepe 236
> To #1050 miał jeszcze drzwi!? Zdaje się, że kiedyś > widziałem połówkę w #1012.
Ta połówka w #1012 nadal jest. A za nią w pierwszych drzwiach #1050 (których nie widac na tym zdjęciu) jest jakaś biała-tymczasowa. :)
wysłane przez mike_1994
> To #1050 miał jeszcze drzwi!? Zdaje się, że kiedyś > widziałem połówkę w #1012.
Nawet dobrze widać tu: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1169035010.jpg
wysłane przez yoss83
wysłane przez Piotr
> Szkoda, że przy okazji modernizacji nie mysli się o zmianie > wyglądu zewnętrzego.
przy ogólnej kwocie remontu ten laminat na pewno nie byłby wielkim kosztem, ale trzeba chcieć...Niestety nasze modernizacje ciągle nawiązuje do PRLu...Nawet wystarczy dać inne światła i już jest inaczej, ale po co? Estetyka jest najmniej ważna :/
wysłane przez yoss83
> Nawet wystarczy dać > inne światła i już jest inaczej, ale po co? Estetyka jest > najmniej ważna :/
Można by było zrobić choćby coś na wzór Gdańska: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/pl/7/7e/1290.jpg
Niby to samo, a różnica jest...
wysłane przez Piotr
> Niby to samo, a różnica jest...
Protram robi ładniejsze :D
wysłane przez konjo 4
> przy ogólnej kwocie remontu ten laminat na pewno nie byłby > wielkim kosztem, ale trzeba chcieć...Niestety nasze > modernizacje ciągle nawiązuje do PRLu...
Tylko po co? Dla fantazji? To już lepiej kupić wytłoczki z bulwy niż wprowadzać kolejne rozwiązanie. Zresztą doklejanie przodu jest rozwiązaniem paskudnym i basta. Taki M11 z przodem od M121M wygląda po prostu fatalnie... i podobnie konstrukcji tramwajowej z lat 70. plastykowa kabina IMHO uroku nie dodaje. A jeżeli już mamy rozpatrywać zakupy to MZK ma sporo innych potrzeb niż kolejny fantazyjny projekt.
-- Where'd ya get that point of view?
So never mind the darkness.
wysłane przez Piotr
> Tylko po co? Dla fantazji? To już lepiej kupić wytłoczki z > bulwy niż wprowadzać kolejne rozwiązanie. Zresztą doklejanie > przodu jest rozwiązaniem paskudnym i basta.
w takim razie "bulwa" to niezły koszmarek ;), a mimo to wygląda lepiej niż tradycyjne 105N
wysłane przez konjo 4
> w takim razie "bulwa" to niezły koszmarek ;)
Z punktu widzenia estetyki pomieszanie pudła z lat 70. i stylistyki plastiku z późnych lat 90. przy pozostawieniu gumowanych okien daje wygląd "koszmarnego snu pracownika wzornictwa przemysłowego". Ja jestem w stanie zrozumieć kiedy ktoś dodaje ściany przednie o nowoczesnym wyglądzie z dopasowanym ogumowanym oknem. Niestety mieszania sposobów osadzania szyb nijak nie rozumiem. Zobacz jak na tle tych wszystkich koszmarków wygląda 123N czy modernizacja Pesy, gdzie zastosowano wklejane okna. Tramwaj jest jednolity stylistycznie. Poza tym po co wstawiać jakieś wytłoczki jeżeli potem będą jeździły po mieście poklejone... a blachę można ładnie wyrównać na WNT i temat modelowania 105N jest wszystkim pracownikom znany. ;)
-- Where'd ya get that point of view?
So never mind the darkness.
wysłane przez paki
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez Pepe 236
> Musieli go nieźle pozbawić części, skoro skład był > holowany przez #293''...
No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze szyby w nim są to jest dziwne.
wysłane przez Piotr
> No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na > zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze > szyby w nim są to jest dziwne.
może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...
wysłane przez paki
> może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego > oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...
Nie ma tylnego oświetlenia...;) Ale to z pewnością niejedyne braki...:)
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez Pepe 236
> może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego > oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...
W całym drugim wagonie, nie ma ani jednej osłony, nie mówiąc już o żarówkach od kierunkowskazów. Ale to normalka, takie rzeczy giną po 2 tygodniach odstawienia. ;)
wysłane przez leks 17
> No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na > zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze > szyby w nim są to jest dziwne.
A można wiedzieć czemu nie mógł jechać na WNT o własnych siłach. Co mu dolega i czemu tak długo stał ?
-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...
wysłane przez Mario ?
Z tego co pamiętam, 1049+1050 miał wypadek z tirem (prawdopodobnie w okolicach Wałów Chrobrego). 1049 poszedł do WNT. Gdy przyjechał z naprawy powypadkowej na Golęcin, nawet nie połączyli tych wagonów. Przez jakiś czas 1049 jeźdźił jako solo na 11. Być może 1050 nie nadawał się do jazdy po wypadku :-/
-- 400 moich zdjęć w galerii już za mną :-)
wysłane przez mike_1994
> Musieli go nieźle pozbawić części, skoro skład był > holowany przez #293''...
Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj jeździł na ósemce. Oczywiście istnieje możliwość przywidzeń spowodowanych złą pogodą i brudnymi okularami. ;)
wysłane przez Luke_Police 163
> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce.
Prawdopodobnie widziałeś skład 1029+1030. Ma taką samą reklamę http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1167831469.jpg . Często spotkać go można właśnie na linii 8.
-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.
Technik serwisu :)
wysłane przez mike_1994
> Prawdopodobnie widziałeś skład 1029+1030. Ma taką samą > reklamę http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1167831469.jpg . > Często spotkać go można właśnie na linii 8.
Dzięki, byłem daleko i nie widziałem numeru taborowego. ;)
wysłane przez kapil
> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce.
Wydawało ci się, a pewnie widziałeś 1029+1030, który jest w identycznej reklamie.
wysłane przez paki
> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce. Oczywiście istnieje możliwość > przywidzeń spowodowanych złą pogodą i brudnymi okularami. > ;)
Tak, to był 1029+1030, kursujący na 8/2.
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi