Forum

Za kilka miesięcy zyska nowy wygląd

zdjęcie
Za kilka miesięcy zyska nowy wygląd
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez t105n  49

To #1050 miał jeszcze drzwi!? Zdaje się, że kiedyś widziałem połówkę w #1012.
t105n napisał(a):

> To #1050 miał jeszcze drzwi!? Zdaje się, że kiedyś > widziałem połówkę w #1012.

Ta połówka w #1012 nadal jest. A za nią w pierwszych drzwiach #1050 (których nie widac na tym zdjęciu) jest jakaś biała-tymczasowa. :)

wysłane przez mike_1994

t105n napisał(a):

> To #1050 miał jeszcze drzwi!? Zdaje się, że kiedyś > widziałem połówkę w #1012.

Nawet dobrze widać tu: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1169035010.jpg

wysłane przez yoss83

Szkoda, że przy okazji modernizacji nie mysli się o zmianie wyglądu zewnętrzego. Mam na myśli to, że stosunkowo niewielkim nakładem kosztów można z tramwajem zrobić coś takiego jak z modernizowanymi EN57. Dla kogoś, kto nie jest w temacie remont skaładu kosztujący 1mln złotych sprowadza się do stwierdzenia "O! Fajnie- wymienili krzesełka i drzwi nie trzaskają"

wysłane przez Piotr

yoss83 napisał(a):

> Szkoda, że przy okazji modernizacji nie mysli się o zmianie > wyglądu zewnętrzego.

przy ogólnej kwocie remontu ten laminat na pewno nie byłby wielkim kosztem, ale trzeba chcieć...Niestety nasze modernizacje ciągle nawiązuje do PRLu...Nawet wystarczy dać inne światła i już jest inaczej, ale po co? Estetyka jest najmniej ważna :/

wysłane przez yoss83

Piotr napisał(a):

> Nawet wystarczy dać > inne światła i już jest inaczej, ale po co? Estetyka jest > najmniej ważna :/

Można by było zrobić choćby coś na wzór Gdańska: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/pl/7/7e/1290.jpg

Niby to samo, a różnica jest...

wysłane przez Piotr

yoss83 napisał(a):

> Niby to samo, a różnica jest...

Protram robi ładniejsze :D

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> przy ogólnej kwocie remontu ten laminat na pewno nie byłby > wielkim kosztem, ale trzeba chcieć...Niestety nasze > modernizacje ciągle nawiązuje do PRLu...

Tylko po co? Dla fantazji? To już lepiej kupić wytłoczki z bulwy niż wprowadzać kolejne rozwiązanie. Zresztą doklejanie przodu jest rozwiązaniem paskudnym i basta. Taki M11 z przodem od M121M wygląda po prostu fatalnie... i podobnie konstrukcji tramwajowej z lat 70. plastykowa kabina IMHO uroku nie dodaje. A jeżeli już mamy rozpatrywać zakupy to MZK ma sporo innych potrzeb niż kolejny fantazyjny projekt.

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> Tylko po co? Dla fantazji? To już lepiej kupić wytłoczki z > bulwy niż wprowadzać kolejne rozwiązanie. Zresztą doklejanie > przodu jest rozwiązaniem paskudnym i basta.

w takim razie "bulwa" to niezły koszmarek ;), a mimo to wygląda lepiej niż tradycyjne 105N

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> w takim razie "bulwa" to niezły koszmarek ;)

Z punktu widzenia estetyki pomieszanie pudła z lat 70. i stylistyki plastiku z późnych lat 90. przy pozostawieniu gumowanych okien daje wygląd "koszmarnego snu pracownika wzornictwa przemysłowego". Ja jestem w stanie zrozumieć kiedy ktoś dodaje ściany przednie o nowoczesnym wyglądzie z dopasowanym ogumowanym oknem. Niestety mieszania sposobów osadzania szyb nijak nie rozumiem. Zobacz jak na tle tych wszystkich koszmarków wygląda 123N czy modernizacja Pesy, gdzie zastosowano wklejane okna. Tramwaj jest jednolity stylistycznie. Poza tym po co wstawiać jakieś wytłoczki jeżeli potem będą jeździły po mieście poklejone... a blachę można ładnie wyrównać na WNT i temat modelowania 105N jest wszystkim pracownikom znany. ;)

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.

wysłane przez paki

Musieli go nieźle pozbawić części, skoro skład był holowany przez #293''...

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez Pepe 236

paki napisał(a):

> Musieli go nieźle pozbawić części, skoro skład był > holowany przez #293''...

No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze szyby w nim są to jest dziwne.

wysłane przez Piotr

man751 napisał(a):

> No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na > zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze > szyby w nim są to jest dziwne.

może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez paki

Piotr napisał(a):

> może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego > oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...

Nie ma tylnego oświetlenia...;) Ale to z pewnością niejedyne braki...:)

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez Pepe 236

Piotr napisał(a):

> może źle widzę, ale on chyba nawet nie ma tylnego > oświetlenia?:D przynajmniej żarówek...

W całym drugim wagonie, nie ma ani jednej osłony, nie mówiąc już o żarówkach od kierunkowskazów. Ale to normalka, takie rzeczy giną po 2 tygodniach odstawienia. ;)

wysłane przez leks 17

man751 napisał(a):

> No słuchaj drugi wagon składu stał ponad 13 miesięcy na > zajezdni, więc brali co się dało. :D I tak, że jeszcze > szyby w nim są to jest dziwne.

A można wiedzieć czemu nie mógł jechać na WNT o własnych siłach. Co mu dolega i czemu tak długo stał ?

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...

wysłane przez Mario  ?

lex napisał(a) > A można wiedzieć czemu nie mógł jechać na WNT o własnych > siłach. Co mu dolega i czemu tak długo stał ?

Z tego co pamiętam, 1049+1050 miał wypadek z tirem (prawdopodobnie w okolicach Wałów Chrobrego). 1049 poszedł do WNT. Gdy przyjechał z naprawy powypadkowej na Golęcin, nawet nie połączyli tych wagonów. Przez jakiś czas 1049 jeźdźił jako solo na 11. Być może 1050 nie nadawał się do jazdy po wypadku :-/

-- 400 moich zdjęć w galerii już za mną :-)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez mike_1994

paki napisał(a):

> Musieli go nieźle pozbawić części, skoro skład był > holowany przez #293''...

Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj jeździł na ósemce. Oczywiście istnieje możliwość przywidzeń spowodowanych złą pogodą i brudnymi okularami. ;)

wysłane przez Luke_Police  163

mike_1994 napisał(a):

> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce.

Prawdopodobnie widziałeś skład 1029+1030. Ma taką samą reklamę http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1167831469.jpg . Często spotkać go można właśnie na linii 8.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez mike_1994

Luke_Police napisał(a):

> Prawdopodobnie widziałeś skład 1029+1030. Ma taką samą > reklamę http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1167831469.jpg . > Często spotkać go można właśnie na linii 8.

Dzięki, byłem daleko i nie widziałem numeru taborowego. ;)

wysłane przez kapil

mike_1994 napisał(a):

> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce.

Wydawało ci się, a pewnie widziałeś 1029+1030, który jest w identycznej reklamie.

wysłane przez paki

mike_1994 napisał(a):

> Nie wiem jak z moim wzrokiem ale wydawało mi się, że wczoraj > jeździł na ósemce. Oczywiście istnieje możliwość > przywidzeń spowodowanych złą pogodą i brudnymi okularami. > ;)

Tak, to był 1029+1030, kursujący na 8/2.

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi