Forum
Straty w KT4Dt
wysłane przez Phobos 17
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez Bauer
> Czy to tylko takie ujęcie, czy taterka pozbyła się > sprzęgu w wyniku zderzenia?
Co Ty Marcin, newsów nie czytasz? :P
wysłane przez Phobos 17
Mój błąd. Kiedy czytałem tego newsa jeszcze przez WAPa, o sprzęgu nie było ani słowa :-)
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Czy to tylko takie ujęcie, czy taterka pozbyła się > sprzęgu w wyniku zderzenia? Bo jeśli tak, to to chyba > mniejsze zło od pokiereszowanego pudła...
Tak, Taterka stoi na TZP bez sprzęgu, zastanawia mnie czy go zamuntują, czy też będzie jeździć bez owego sprzęgu.
wysłane przez DamTram
wysłane przez pawelp19 −3
> Przez ten wypadek, oraz przez te zapadnięte tory na Dubois > doszło do tego, że niektóre tramwaje na golęcin dotarły > po 2 w nocy.
Wczoraj w ogóle sajgon był wielki, praktycznie wszystkie liniie jeździły inaczej a rozkłady to można było między bajki włożyć :P
wysłane przez 105ngs
> Wczoraj w ogóle sajgon był wielki, praktycznie wszystkie > liniie jeździły inaczej a rozkłady to można było między > bajki włożyć :P
Uroki naszej sieci - wystarczył remont trasy przez Bohaterów Warszawy i zablokowanie Dubois i Piłsudskiego, żeby wszystko stało lub jeździło w kółko bez większego sensu...
wysłane przez Bauer
> Uroki naszej sieci - wystarczył remont trasy przez Bohaterów > Warszawy i zablokowanie Dubois i Piłsudskiego, żeby wszystko > stało lub jeździło w kółko bez większego sensu...
To raczej niemiły zbieg okoliczności :P Można by tak rozpatrywać zatrzymania w wielu miejscach a i tak nie dojdziemy do zadowalającego ich rozwiązania.
-- Kononowicza MZK nż
wysłane przez 105ngs
> To raczej niemiły zbieg okoliczności :P Można by tak > rozpatrywać zatrzymania w wielu miejscach a i tak nie dojdziemy do > zadowalającego ich rozwiązania.
...co nie zmienia faktu, że więcej torowisk w centrum i skręty we wszystkie możliwe strony na skrzyżowaniach dają więcej pola do popisu przy ustalaniu objazdów.
wysłane przez Bauer
> ...co nie zmienia faktu, że więcej torowisk w centrum i skręty we > wszystkie możliwe strony na skrzyżowaniach dają więcej pola do > popisu przy ustalaniu objazdów.
Tego nie kwestionuję. Jeśli już o tym mowa to przydałoby się dawne torowisko na Wojska Polskiego na odcinku Plac Zwycięstwa - Plac Sprzymierzonych. W momencie wypadku na Placu Odrodzenia linia 1 miała by dogodny objazd. Co do zapadnięcia na Dubois to linia 5 i 11 są kompletnie uziemione :( Może na Wyszyńskiego powinien być lewoskręt w kierunku Nabrzeża Wieleckiego...? Zawsze to było by coś...
-- Kononowicza MZK nż