Forum

Wznowienie ruchu na Turzynie

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A powiedzcie, dlaczego zawieszają linię nr 8? Trochę to dziwne.

wysłane przez hubertdz 38

Żeby nie było trzech linii na Basenie. Było już na forum. A dlaczego właśnie 8? http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1174575343.sigma&query=dlaczego+w%C5%82a%C5%9Bnie+8&which=15.02

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Przecież można by zrobić linię nr 8 na trasie Basen Górniczy - Gumieńce kursującą w szczycie.

wysłane przez Wojtek 24

Zbyszek napisał(a):

> Przecież można by zrobić linię nr 8 na trasie Basen Górniczy - > Gumieńce kursującą w szczycie.

Brakuje ludzi do pracy.

wysłane przez martines

Zmiany na 7 i 12 są bez zastanowienia pozytywne. Uważam, że 8 do Dworcowej, przy dużej częstotliwości 7 plus 2, jest też sensowna. Najbardziej martwi mnie "moja" linia, czyli 1... 24 minuty? Co to za takt? I do tego jeszcze solówki? Aż boję się pomyśleć... Mam nadzieję, że po kilku dniach zarzucą jednak składy... Wreszcie wraca 9, tylko dlaczego tatry? ;( Mam dość tych żółtych, skrzypiących złomów na Potulickiej... :P

Ale reasumując, zmiany chyba na lepsze.

=========================== Nienawidzę tatr!

666 :)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Na przyszłość: stopkę edytujemy w ustawieniach profilu; nie wstawiamy jej ręcznie przy każdym poście.

wysłane przez Mareczek 5

martines napisał(a):

> Najbardziej martwi mnie "moja" > linia, czyli 1... 24 minuty? Co to za takt?

Normalny, 1 tak jeździła przed remontem, to po też. Ponadto ciężko wymysleć inny, aby była skomunikowana na każdym kursie z 9.

> I do tego jeszcze > solówki? Aż boję się pomyśleć... Mam nadzieję, że po > kilku dniach zarzucą jednak składy...

Skąd? ;>

> Wreszcie wraca 9, > tylko dlaczego tatry? ;( Mam dość tych żółtych, skrzypiących > złomów na Potulickiej... :P

A kogo interesuje czy ty je lubisz czy nie? Takie jest zapotrzebowanie, to takie wagony będą jeździć.

-- ISE Sg - Instytucja Skupiająca Eurobezmózów Siejących Głupotę (C) pewien szcześliwy ISDR

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez torwid  67

martines napisał(a):

Najbardziej martwi mnie "moja" > linia, czyli 1... 24 minuty? Co to za takt? I do tego jeszcze > solówki? Aż boję się pomyśleć...

Dla mnie to tez koszmar, ale tak było od kilku lat i dało sie żyć. Po prostu do dobrego człowiek sie szybko przyzwyczaja, a teraz wracamy do smutnej normy. Niestety, studenci, jeżdżący 1 w godz. 9-12 od strony Unii Lubelskiej do felczaka i Sprzymierzonych beda wypełniać wagon w 70-90 proc., dla pozostałych pasażerów pozostawiając niewiele miejsca. Dla mnie, jeżdżącego na bilecie 20-minutowym alternatywą jest 9 z przesiadką na 5. niestety, nawet jeśli teoretycznie są one skomunikowane, to często coś nie wychodzi...

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Iwo

martines napisał(a):

> solówki? Aż boję się pomyśleć... Mam nadzieję, że po > kilku dniach zarzucą jednak składy...

Nie ma takiej możliwości.

wysłane przez Pepe 235

Iwo napisał(a):

> Nie ma takiej możliwości.

Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8. Wspomożenie składami okaże się niezbędne...

wysłane przez Iwo

man751 napisał(a):

> Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę > gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8.

Jak trzeba to będzie 11 ;>

> Wspomożenie składami okaże się niezbędne...

Czytam komunikat i ogarnia mnie coraz większe rozbawienie. W poniedziałek będzie baaardzo ciekawie...

-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D

wysłane przez Pepe 235

Iwo napisał(a):

> Jak trzeba to będzie 11 ;>

Tak, bardzo "uwielbiam" rozczepianie KS-ów. :[

wysłane przez Iwo

man751 napisał(a):

> Tak, bardzo "uwielbiam" rozczepianie KS-ów. :[

Niestety, uwielbienie i sentymenty idą na bok. Czymś musimy jeździć.

wysłane przez lhb178 19

man751 napisał(a):

> Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę > gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8. > Wspomożenie składami okaże się niezbędne...

Mnie jakoś wychodzi 9 solówek.

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez leks 17

Czyli rozumiem, iż żegnamy trojaki oraz składy Tatr? Trochę szkoda, bo przecież kilka miesięcy temu na mieście było jeszcze więcej tramwajów więc jakby trochę pomyśleć to pewnie można by zrobić z chociaż z dwie "większe" brygady. Bardzo mnie ucieszyło, że 9tka ocalała i że 7 wraca na normalną trasę. W przypadku linii 8bis moim zdaniem kretyńskie jest jej takie oznaczenie. To już lepiej było czasowo zmienić trasę linii 8 - "Dworcowa - Gumieńce" , bo nawet nie ma w takiej sytuacji sensu uruchamiać linii 10, no chyba, że planujemy, iż niedługo wróci przynajmniej w szczycie tramwaj z Basenu na Gumieńce. Mimo wszystko nie jest źle, ale na 8ce będzie niesamowity ścisk...

PS: Sorry, że piszę w ten sposób, ale komis wywala mi jakieś głupie błędy jak chce pisać pod Newsem i nie wiem o co chodzi...

-- Pozdrawiam i przepraszam, że Was czasem denerwuje ;).
105N 651+639 :)

wysłane przez end 52

lex napisał(a):

> W przypadku linii > 8bis moim zdaniem kretyńskie jest jej takie oznaczenie. To > już lepiej było czasowo zmienić trasę linii 8 - > "Dworcowa - Gumieńce" , bo nawet nie ma w takiej sytuacji > sensu uruchamiać linii 10, no chyba, że planujemy, iż > niedługo wróci przynajmniej w szczycie tramwaj z Basenu na > Gumieńce.

Zgadzam się w 100%. Oznaczenie linii Gumieńce-Dworcowa jako "8 bis" jest dziwne. Poza tym przypomina mi się sonda dotycząca oznaczenia tej linii. I większość z nas opowiedziała się za linią 10. Ale widzę jednak, że to nie miało znaczenia, bo i tak jest 8 bis (no chyba, że to jest tylko tymczasowe).

> Mimo wszystko nie jest źle, ale na 8ce będzie > niesamowity ścisk...

Też uważam, że bedzie ścisk. Lepsza opcja to kursowanie co 12 minut i 3x105N lub 2xKT4Dt. Ale pożyjemy, zobaczymy.

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

wysłane przez Pepe 235

andekalbin napisał(a):

> Też uważam, że bedzie ścisk. Lepsza opcja to kursowanie co > 12 minut i 3x105N lub 2xKT4Dt.

Niestety na razie nie ma skąd wziąśc wagonów. Tatry idą na 9, a 105N na rozszerzoną 12.

wysłane przez Pepe 235

lex napisał(a):

> Mimo wszystko nie jest źle, ale na 8ce będzie > niesamowity ścisk...

Aż tak źle nie powinno byc. Gdy "ósemka" kursowała co 6 minut w szczycie to była to za duża częstotliwośc (luzy w co drugim składzie). Z kolei 12 minut za mało na szczyt zdecydowanie. Myślę że 9 minut da się przegryźc.

wysłane przez Titanic1912 5

Czytajać informacje zauważyłem że w tygodniu na 9 będzie komplet Tatr, a wieć czy będą w dni powszednie przebieranki z 1 na 9 w celu wyeliminowania przerw w kursowaniu? A druga sprawa jakie zatrudnienie mają Tatry w sobotę, bo wydaje mi się że można je w ten dzień wykorzystać na 9?

-- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez Pepe 235

Titanic1912 napisał(a):

> A druga sprawa jakie zatrudnienie mają Tatry w > sobotę, bo wydaje mi się że można je w ten dzień > wykorzystać na 9?

Można ale: 1. Kiedyś trzeba przeprowadzac przeglądy tych wagonów, bo "katówki" mają bardzo napięty program pracy od niedzieli do piątku. 2. Nie wszyscy na TZP mają uprawnienia na KT4Dt, więc Ci co je mają muszą miec kiedyś dzień wolny. ;)

wysłane przez MQ ?

Titanic1912 napisał(a):

> Czytajać informacje zauważyłem że w tygodniu na 9 będzie > komplet Tatr, a wieć czy będą w dni powszednie > przebieranki z 1 na 9 w celu wyeliminowania przerw w > kursowaniu?

Tak.

wysłane przez Pepe 235

Ekhm... Taki malutki problem. Przekazanie 2/4 TZG? Przecież od 1 października Golęcin ma właśnie 2/4.

wysłane przez MQ ?

man751 napisał(a):

> Ekhm... Taki malutki problem. Przekazanie 2/4 TZG? Przecież > od 1 października Golęcin ma właśnie 2/4.

Masz rację, źle przepisane. Zostało już poprawione. Uwzględniono też zmiany na 6 i 6 Bis wprowadzone aneksem do komunikatu.

wysłane przez Pepe 235

7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku. Życzę szczęścia w poniedziałek. Bez przerzutu chociaż 2 składów z TZP można zapomniec, że wszystkie kursy zostaną obsłużone.

wysłane przez Mario  ?

man751 napisał(a):

> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku.

A nie 8 GT6 i 23 składy 2x 105N? Bo 7 brygad na linii 6 obsługiwane jest przez GT6 i jedna brygada linii 5 również jest obsługiwana przez GT6. Chyba, że coś się znów zmieniło?

-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P

wysłane przez lhb178 19

Bella napisał(a):

> man751 napisał(a):

> > 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku. > > A nie 8 GT6 i 23 składy 2x 105N? Bo 7 brygad na linii 6 > obsługiwane jest przez GT6 i jedna brygada linii 5 również > jest obsługiwana przez GT6.

GT6 na 5 jest w zamian za skład na 6.

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez lhb178 19

man751 napisał(a):

> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku.

Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów :-/

> Życzę szczęścia w poniedziałek. Bez przerzutu chociaż 2 > składów z TZP można zapomniec, że wszystkie kursy > zostaną obsłużone.

Jakoś zajezdnia się na to zgodziła, zresztą dość dawno też. Nie będę już wspominać deklaracji sprzed pół roku... (7/26)

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez Mario  ?

lhb178 napisał(a):

> Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów > :-/

No i nadal jest ich 26. Tylko trzeba pamiętać, że jeden skład (1011+1012) jest modernizowany na WNT. Więc w zajezdni jest 25x 2x105N. :-) A co do GT6 to teraz sprawnych jest 9.

-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P

wysłane przez DamTram

Bella napisał(a):

> No i nadal jest ich 26. Tylko trzeba pamiętać, że jeden skład > (1011+1012) jest modernizowany na WNT. Więc w zajezdni jest 25x > 2x105N. :-) A co do GT6 to teraz sprawnych jest 9.

Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam liczbę 60 wagonów. Po odliczeniu 2 (1011 i 1012) zostaje nam 58 wagonów czyli 29 składów :-)

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]

wysłane przez Mario  ?

DamTram napisał(a):

> Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 > doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 > wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam > liczbę 60 wagonów. Po odliczeniu 2 (1011 i 1012) zostaje nam 58 > wagonów czyli 29 składów :-)

Masz rację. Zapomniałem jeszcze o 2x 2x105Ng/S i 3x 2x105N2k/2000. ;-/

Ps. Ale szczegóły w oznaczeniach "stopiątek". ;-P

-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P

wysłane przez t105n  49

DamTram napisał(a):

> Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 > doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 > wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam > liczbę 60 wagonów.

A ja liczyłem tak: numery od 1001 do 1062 są wszystkie, więc wagonów musi być 62, czyli 31 składów minus jeden modernizowany, więc jest 30 składów.

-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez LinX 13

DamTram napisał(a):

> (...) 18 105N/Na (w tym 2 doczepy bierne).

Chyba chodziło Ci o 2 doczepy czynne.

wysłane przez Pepe 235

lhb178 napisał(a):

> Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów

Ok, Olaf, ale to co funkcjonowało na golęcinie od 1 września do 1 października to był mit. Nie obsługiwane po 1-2 brygadzie 5, 11, 6, 6 Bis to była norma.

wysłane przez lhb178 19

man751 napisał(a):

> > Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów > > Ok, Olaf, ale to co funkcjonowało na golęcinie od 1 września > do 1 października to był mit.

Ja tylko przypomnę, że tyle taboru było (miało być) wysyłane również przed wakacjami :>

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez DamTram

man751 napisał(a):

> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku. > Życzę szczęścia w poniedziałek. Bez przerzutu chociaż 2 > składów z TZP można zapomniec, że wszystkie kursy > zostaną obsłużone.

Bez przesady jeżlei dobrze liczę to w ruchu maja obecnie 29 składów.

PS. Niedługo 4 doczepki na Golęcinie mają zawitać ;]

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]

wysłane przez Iwo

DamTram napisał(a):

> PS. Niedługo 4 doczepki na Golęcinie mają zawitać ;]

Dwie o nr fabrycznych 05 i 06. Połaczenie w składy odbędzie się w TZP.

wysłane przez Pepe 235

DamTram napisał(a):

> Bez przesady jeżeli dobrze liczę to w ruchu maja obecnie 29 > składów.

Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.

wysłane przez Mario  ?

man751 napisał(a):

> Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 > składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego > ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.

No nie przesadzajmy. Ja tam problemów nie widzę. Doszedł dziewiąty helmut. Od jakiegoś czasu jeździ 1057+1058, który tylko wiecznie stał. Jeżeli coś się zepsuje to przecież mają jeszcze 4-5 czy nawet 6 wozów (patrz 6bis). Myślę, że TZG sobie poradzi. Jak dla to już OT.

-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez DamTram

man751 napisał(a):

> Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 > składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego > ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.

Poprostu będzie tak, że na długie służby dawać będą dobre wozy, a na choćby 6Bis wraki. A jeżeli chodzi o helmuty to nie psują się one aż tak jak 105N.

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]

wysłane przez DamTram

Po co golęcin ma mieć akurat brygadę linii 7? może mieć wtedy tą jedną co ma pogodno na 8Bis. Tak sako jeżeli chodzi o 12...

Poza tym te ciągłe zmiany rozkładów, oznaczenia linii i ogólne zmiany tylko dodatkowe kszty przynoszą i dezoriętację totalną...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez t105n  49

DamTram napisał(a):

> Po co golęcin ma mieć akurat brygadę linii 7? może mieć > wtedy tą jedną co ma pogodno na 8Bis.

Może po to, aby zrobić przyjemność golęcińskim motorniczym, którzy polubili "7" oraz ludkom z Pogodna, którzy zatęsknią za 8bis.

-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"

wysłane przez Iwo

t105n napisał(a):

> oraz ludkom z Pogodna, > którzy zatęsknią za 8bis.

Heheheh, to jest dobre ;) Poważnie mówiąc, nikt z nas nie tęskni za Dworcową, wprost przeciwnie. Racz zauważyć, że na trasie 8bis nie będzie żadnego punktu socjalnego...

-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D

wysłane przez lhb178 19

DamTram napisał(a):

> Po co golęcin ma mieć akurat brygadę linii 7? może mieć > wtedy tą jedną co ma pogodno na 8Bis.

Sami chcieli :> 7/2 jest typowym łamańcem, 8bis/3 nie.

>Tak sako jeżeli > chodzi o 12...

Coś dostać musieli - 12 najbardziej pasowała.

> Poza tym te ciągłe zmiany rozkładów, oznaczenia linii i > ogólne zmiany tylko dodatkowe kszty przynoszą i > dezoriętację totalną...

No jak się remont robi 5 miesięcy...

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez DamTram

lhb178 napisał(a):

> Sami chcieli :> > 7/2 jest typowym łamańcem, 8bis/3 nie.

A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem chyba jest jednak?

wysłane przez Pepe 235

DamTram napisał(a):

> A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem > chyba jest jednak?

Chodzi o to że 8/3 przy okazji robi podmiany posiłkowe i zjeżdża znacznie później (około 11 i po 19).

wysłane przez lhb178 19

man751 napisał(a):

> > A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem > > chyba jest jednak? > > Chodzi o to że 8/3 przy okazji robi podmiany posiłkowe i > zjeżdża znacznie później (około 11 i po 19).

I samo z siebie jest >10 h, pomijając już późny koniec i wczesny początek.

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez pawelp19 −3

Ja dzisiaj będąc w mieście widziałem dwa składy na trasie dawnej linii 8, jedna modernizacja i jeden 105N2K/2000, i jeden miał na wyświetlaczach D8 a drugi 8 :D Już pomijam fakt że dla mnie to jest paranoja robić linię 8 bis skoro linii 8 nie ma nawet... ;]
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A nie można byłoby uruchomić 8 w szczycie co 12 minut na trasie Basen Górniczy- Gumieńce i 8 bis całodniowej też co 12 minut na trasie Dworcowa - Gumieńce? Pojawiały by sie co 6 minut na przystankach.

wysłane przez Pepe 235

Zbyszek napisał(a):

> A nie można byłoby uruchomić 8 w szczycie co 12 minut na > trasie Basen Górniczy- Gumieńce i 8 bis całodniowej też > co 12 minut na trasie Dworcowa - Gumieńce? Pojawiały by sie > co 6 minut na przystankach.

Nie można by ponieważ nie ma tylu motorniczych by 8 także jeździła co 6 minut.

wysłane przez MQ ?

Zbyszek napisał(a):

> A nie można byłoby uruchomić 8 w szczycie co 12 minut na > trasie Basen Górniczy- Gumieńce i 8 bis całodniowej też > co 12 minut na trasie Dworcowa - Gumieńce? Pojawiały by sie > co 6 minut na przystankach.

Pomyśl - jeśli obecnie nie da się zapewnić 6-minutowej częstotliwości na skróconej trasie do Dworcowej, to tym bardziej nie da się jej zapewnić na tym odcinku po wydłużeniu co drugiego kursu do Basenu.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Chodzi mi tylko o to, czy 8 (Basen Górniczy - Gumieńce) nie może kursować co 12 minut i 8 bis (Dworcowa -= Gumieńce) co 12 minut

wysłane przez Pepe 235

Zbyszek napisał(a):

> Chodzi mi tylko o to, czy 8 (Basen Górniczy - Gumieńce) nie > może kursować co 12 minut i 8 bis (Dworcowa -= Gumieńce) co 12 > minut

No ile mamy razy powtarzac, że nie może. Słuchaj do obecnego obiegu linii 8 Bis potrzeba 9 motorniczych. Gdybyś puścił 8 i 8 Bis naprzemiennie co 12 minut to do obsługi potrzebowalibyśmy już 12-14? Pytam się skąd byś ich wziął?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Ale można 7 puścić trochę rzadziej. Tak jak było w czasie remontu.

wysłane przez Pepe 235

Zbyszek napisał(a):

> Ale można 7 puścić trochę rzadziej. Tak jak było w czasie > remontu.

Trochę, to znaczy co 12 minut? No niestety powiedz to pasażerom, którzy korzystają z odcinka Krzekowo (Wernyhory) - Plac Kościuszki.

wysłane przez t105n  49

Zbyszek napisał(a):

> Ale można 7 puścić trochę rzadziej. Tak jak było w czasie > remontu.

W czasie remontu "7" kursowała co 6 minut (kursy naprzemienne "7" i "7bis"), więc nie bardzo widzę tej mniejszej częstotliwości. Chyba, że piszesz o rozkładzie wakacyjnym.

-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Można byłoby zrobić tak: 2 co 12 minut 7 co 12 minut 8 co 12 minut 8 bis co 12 minut

wysłane przez MQ ?

Zbyszek napisał(a):

> Można byłoby zrobić tak: > 2 co 12 minut > 7 co 12 minut > 8 co 12 minut > 8 bis co 12 minut

I zamiast skarg na przepełnioną "ósemkę" mielibyśmy skargi na przepełnioną "siódemkę". Jaki więc sens?

wysłane przez pawelp19 −3

mkubien napisał(a):

> Zbyszek napisał(a):

> > Można byłoby zrobić tak: > > 2 co 12 minut > > 7 co 12 minut > > 8 co 12 minut > > 8 bis co 12 minut > > I zamiast skarg na przepełnioną "ósemkę" mielibyśmy skargi na > przepełnioną "siódemkę". Jaki więc sens?

Ale przecież w podobnej częstotliwości kursowały te linie w czasie remontu tylko zamiast 8 bis co 12 minut było 7 bis co 12 minut i to ze znacznie dłuższą trasą.

wysłane przez MQ ?

pawelp19 napisał(a):

> Ale przecież w podobnej częstotliwości kursowały te linie w czasie > remontu tylko zamiast 8 bis co 12 minut było 7 bis co 12 minut i to ze > znacznie dłuższą trasą.

A co to ma do rzeczy, bo nie bardzo rozumiem?

wysłane przez lhb178 19

Zbyszek napisał(a):

> Można byłoby zrobić tak: > 2 co 12 minut > 7 co 12 minut > 8 co 12 minut > 8 bis co 12 minut

A jaki takt na Basenie? 2---7---2 8 Czy może 2---7---8---2 (a Krzekowo 5---7------5)?

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez lhb178 19

lhb178 napisał(a):

> A jaki takt na Basenie? 2---7---2 > 8

Miało być 2-----7-----2 8

albo 2--8--7-----2

> Czy może 2---7---8---2 (a Krzekowo 5---7------5)?

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez Michal 2

A propos taktu - chciałem pochwalić nowy rozkład "7", a zawłaszcza takt szczytowy 4-8-4. Teraz jest miejsce na "2" na "9" i na "5". Brakowało tego w poprzednich rozkładach. A 8 jako najbardziej samodzielna i niezależna linia tearaz jako 8bis jest jeszcze bardziej niezależna. Nie bruździ w takcie na basenie i może sobie kursować nawet co 8,34 min. :-) Zmiany na +.

-- "H" Dworzec Gł. - Krzywoustego - 26Kwietnia - Taczaka - Szeroka - Zawadzkiego!

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez Pepe 235

Olaf, tak przy okazji debatowania nad brygadami... Czy mógłbyś nas oświecic co do numerków szczytowych brygad 12? 1, 5, 9, 11 a dalej?

wysłane przez MQ ?

man751 napisał(a):

> Czy > mógłbyś nas oświecic co do numerków szczytowych brygad > 12? 1, 5, 9, 11 a dalej?

Ja nie Olaf, ale odpowiem. 1, 4, 5, 7, 9, 11.