Forum
Wznowienie ruchu na Turzynie
- Wznowienie ruchu na Turzynie
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez hubertdz 38
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Wojtek 24
> Przecież można by zrobić linię nr 8 na trasie Basen Górniczy - > Gumieńce kursującą w szczycie.
Brakuje ludzi do pracy.
wysłane przez martines
Ale reasumując, zmiany chyba na lepsze.
=========================== Nienawidzę tatr!
666 :)
wysłane przez Administracja 0
wysłane przez Mareczek 5
> Najbardziej martwi mnie "moja" > linia, czyli 1... 24 minuty? Co to za takt?
Normalny, 1 tak jeździła przed remontem, to po też. Ponadto ciężko wymysleć inny, aby była skomunikowana na każdym kursie z 9.
> I do tego jeszcze > solówki? Aż boję się pomyśleć... Mam nadzieję, że po > kilku dniach zarzucą jednak składy...
Skąd? ;>
> Wreszcie wraca 9, > tylko dlaczego tatry? ;( Mam dość tych żółtych, skrzypiących > złomów na Potulickiej... :P
A kogo interesuje czy ty je lubisz czy nie? Takie jest zapotrzebowanie, to takie wagony będą jeździć.
-- ISE Sg - Instytucja Skupiająca Eurobezmózów Siejących Głupotę (C) pewien szcześliwy ISDR
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez torwid 67
Najbardziej martwi mnie "moja" > linia, czyli 1... 24 minuty? Co to za takt? I do tego jeszcze > solówki? Aż boję się pomyśleć...
Dla mnie to tez koszmar, ale tak było od kilku lat i dało sie żyć. Po prostu do dobrego człowiek sie szybko przyzwyczaja, a teraz wracamy do smutnej normy. Niestety, studenci, jeżdżący 1 w godz. 9-12 od strony Unii Lubelskiej do felczaka i Sprzymierzonych beda wypełniać wagon w 70-90 proc., dla pozostałych pasażerów pozostawiając niewiele miejsca. Dla mnie, jeżdżącego na bilecie 20-minutowym alternatywą jest 9 z przesiadką na 5. niestety, nawet jeśli teoretycznie są one skomunikowane, to często coś nie wychodzi...
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Iwo
> solówki? Aż boję się pomyśleć... Mam nadzieję, że po > kilku dniach zarzucą jednak składy...
Nie ma takiej możliwości.
wysłane przez Pepe 235
> Nie ma takiej możliwości.
Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8. Wspomożenie składami okaże się niezbędne...
wysłane przez Iwo
> Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę > gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8.
Jak trzeba to będzie 11 ;>
> Wspomożenie składami okaże się niezbędne...
Czytam komunikat i ogarnia mnie coraz większe rozbawienie. W poniedziałek będzie baaardzo ciekawie...
-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D
wysłane przez Pepe 235
> Jak trzeba to będzie 11 ;>
Tak, bardzo "uwielbiam" rozczepianie KS-ów. :[
wysłane przez Iwo
> Tak, bardzo "uwielbiam" rozczepianie KS-ów. :[
Niestety, uwielbienie i sentymenty idą na bok. Czymś musimy jeździć.
wysłane przez lhb178 19
> Znowu będzie heca na 1 i 9 w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę > gdy Tatry są wykorzystane. :] Potrzebne 11 solówek a jest 8. > Wspomożenie składami okaże się niezbędne...
Mnie jakoś wychodzi 9 solówek.
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez leks 17
PS: Sorry, że piszę w ten sposób, ale komis wywala mi jakieś głupie błędy jak chce pisać pod Newsem i nie wiem o co chodzi...
-- Pozdrawiam i przepraszam, że Was czasem denerwuje ;).
105N 651+639 :)
> W przypadku linii > 8bis moim zdaniem kretyńskie jest jej takie oznaczenie. To > już lepiej było czasowo zmienić trasę linii 8 - > "Dworcowa - Gumieńce" , bo nawet nie ma w takiej sytuacji > sensu uruchamiać linii 10, no chyba, że planujemy, iż > niedługo wróci przynajmniej w szczycie tramwaj z Basenu na > Gumieńce.
Zgadzam się w 100%. Oznaczenie linii Gumieńce-Dworcowa jako "8 bis" jest dziwne. Poza tym przypomina mi się sonda dotycząca oznaczenia tej linii. I większość z nas opowiedziała się za linią 10. Ale widzę jednak, że to nie miało znaczenia, bo i tak jest 8 bis (no chyba, że to jest tylko tymczasowe).
> Mimo wszystko nie jest źle, ale na 8ce będzie > niesamowity ścisk...
Też uważam, że bedzie ścisk. Lepsza opcja to kursowanie co 12 minut i 3x105N lub 2xKT4Dt. Ale pożyjemy, zobaczymy.
Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew
wysłane przez Pepe 235
> Też uważam, że bedzie ścisk. Lepsza opcja to kursowanie co > 12 minut i 3x105N lub 2xKT4Dt.
Niestety na razie nie ma skąd wziąśc wagonów. Tatry idą na 9, a 105N na rozszerzoną 12.
wysłane przez Pepe 235
> Mimo wszystko nie jest źle, ale na 8ce będzie > niesamowity ścisk...
Aż tak źle nie powinno byc. Gdy "ósemka" kursowała co 6 minut w szczycie to była to za duża częstotliwośc (luzy w co drugim składzie). Z kolei 12 minut za mało na szczyt zdecydowanie. Myślę że 9 minut da się przegryźc.
wysłane przez Titanic1912 5
-- Liczy się tylko Man:)
Liczy się tylko Man:)
wysłane przez Pepe 235
> A druga sprawa jakie zatrudnienie mają Tatry w > sobotę, bo wydaje mi się że można je w ten dzień > wykorzystać na 9?
Można ale: 1. Kiedyś trzeba przeprowadzac przeglądy tych wagonów, bo "katówki" mają bardzo napięty program pracy od niedzieli do piątku. 2. Nie wszyscy na TZP mają uprawnienia na KT4Dt, więc Ci co je mają muszą miec kiedyś dzień wolny. ;)
wysłane przez MQ ?
> Czytajać informacje zauważyłem że w tygodniu na 9 będzie > komplet Tatr, a wieć czy będą w dni powszednie > przebieranki z 1 na 9 w celu wyeliminowania przerw w > kursowaniu?
Tak.
wysłane przez Pepe 235
wysłane przez Mario ?
> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku.
A nie 8 GT6 i 23 składy 2x 105N? Bo 7 brygad na linii 6 obsługiwane jest przez GT6 i jedna brygada linii 5 również jest obsługiwana przez GT6. Chyba, że coś się znów zmieniło?
-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P
wysłane przez lhb178 19
> man751 napisał(a):
> > 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku. > > A nie 8 GT6 i 23 składy 2x 105N? Bo 7 brygad na linii 6 > obsługiwane jest przez GT6 i jedna brygada linii 5 również > jest obsługiwana przez GT6.
GT6 na 5 jest w zamian za skład na 6.
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez lhb178 19
> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku.
Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów :-/
> Życzę szczęścia w poniedziałek. Bez przerzutu chociaż 2 > składów z TZP można zapomniec, że wszystkie kursy > zostaną obsłużone.
Jakoś zajezdnia się na to zgodziła, zresztą dość dawno też. Nie będę już wspominać deklaracji sprzed pół roku... (7/26)
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez Mario ?
> Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów > :-/
No i nadal jest ich 26. Tylko trzeba pamiętać, że jeden skład (1011+1012) jest modernizowany na WNT. Więc w zajezdni jest 25x 2x105N. :-) A co do GT6 to teraz sprawnych jest 9.
-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P
wysłane przez DamTram
> No i nadal jest ich 26. Tylko trzeba pamiętać, że jeden skład > (1011+1012) jest modernizowany na WNT. Więc w zajezdni jest 25x > 2x105N. :-) A co do GT6 to teraz sprawnych jest 9.
Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam liczbę 60 wagonów. Po odliczeniu 2 (1011 i 1012) zostaje nam 58 wagonów czyli 29 składów :-)
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
wysłane przez Mario ?
> Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 > doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 > wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam > liczbę 60 wagonów. Po odliczeniu 2 (1011 i 1012) zostaje nam 58 > wagonów czyli 29 składów :-)
Masz rację. Zapomniałem jeszcze o 2x 2x105Ng/S i 3x 2x105N2k/2000. ;-/
Ps. Ale szczegóły w oznaczeniach "stopiątek". ;-P
-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P
wysłane przez t105n 49
> Wybacz, ale golęcin ma: 2 wagony 105N, 18 105N/Na ( w tym 2 > doczepy bierne), 28 wagonów 105Na (w tym 2 na WNT [1011+1012]), 2 > wagony 105Np, 4 wagony 105Ng/S i 6 wagonów 105N2k/S. Daje to nam > liczbę 60 wagonów.
A ja liczyłem tak: numery od 1001 do 1062 są wszystkie, więc wagonów musi być 62, czyli 31 składów minus jeden modernizowany, więc jest 30 składów.
-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"
wysłane przez LinX 13
> (...) 18 105N/Na (w tym 2 doczepy bierne).
Chyba chodziło Ci o 2 doczepy czynne.
wysłane przez Pepe 235
> Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów
Ok, Olaf, ale to co funkcjonowało na golęcinie od 1 września do 1 października to był mit. Nie obsługiwane po 1-2 brygadzie 5, 11, 6, 6 Bis to była norma.
wysłane przez lhb178 19
> > Jak dobrze pamiętam, we wrześniu było 8 GT6 i 26 składów > > Ok, Olaf, ale to co funkcjonowało na golęcinie od 1 września > do 1 października to był mit.
Ja tylko przypomnę, że tyle taboru było (miało być) wysyłane również przed wakacjami :>
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez DamTram
> 7 GT6 i 24 składy 2x 105N potrzebne od poniedziałku. > Życzę szczęścia w poniedziałek. Bez przerzutu chociaż 2 > składów z TZP można zapomniec, że wszystkie kursy > zostaną obsłużone.
Bez przesady jeżlei dobrze liczę to w ruchu maja obecnie 29 składów.
PS. Niedługo 4 doczepki na Golęcinie mają zawitać ;]
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
wysłane przez Iwo
> PS. Niedługo 4 doczepki na Golęcinie mają zawitać ;]
Dwie o nr fabrycznych 05 i 06. Połaczenie w składy odbędzie się w TZP.
wysłane przez Pepe 235
> Bez przesady jeżeli dobrze liczę to w ruchu maja obecnie 29 > składów.
Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.
wysłane przez Mario ?
> Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 > składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego > ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.
No nie przesadzajmy. Ja tam problemów nie widzę. Doszedł dziewiąty helmut. Od jakiegoś czasu jeździ 1057+1058, który tylko wiecznie stał. Jeżeli coś się zepsuje to przecież mają jeszcze 4-5 czy nawet 6 wozów (patrz 6bis). Myślę, że TZG sobie poradzi. Jak dla to już OT.
-- Teraz moim ulubionymi składami są: 1047+1048 i 1049+1050 ;-P
wysłane przez DamTram
> Nawet 30, ale nie zaprzeczysz temu, że codziennie stoi 4-5 > składów bo "coś" tam trzeba poprawic. A jak dojdą do tego > ze 2 awaryjne zjazdy GT6 no to dziury gotowe.
Poprostu będzie tak, że na długie służby dawać będą dobre wozy, a na choćby 6Bis wraki. A jeżeli chodzi o helmuty to nie psują się one aż tak jak 105N.
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
wysłane przez DamTram
Poza tym te ciągłe zmiany rozkładów, oznaczenia linii i ogólne zmiany tylko dodatkowe kszty przynoszą i dezoriętację totalną...
wysłane przez t105n 49
> Po co golęcin ma mieć akurat brygadę linii 7? może mieć > wtedy tą jedną co ma pogodno na 8Bis.
Może po to, aby zrobić przyjemność golęcińskim motorniczym, którzy polubili "7" oraz ludkom z Pogodna, którzy zatęsknią za 8bis.
-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"
wysłane przez Iwo
> oraz ludkom z Pogodna, > którzy zatęsknią za 8bis.
Heheheh, to jest dobre ;) Poważnie mówiąc, nikt z nas nie tęskni za Dworcową, wprost przeciwnie. Racz zauważyć, że na trasie 8bis nie będzie żadnego punktu socjalnego...
-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D
wysłane przez lhb178 19
> Po co golęcin ma mieć akurat brygadę linii 7? może mieć > wtedy tą jedną co ma pogodno na 8Bis.
Sami chcieli :> 7/2 jest typowym łamańcem, 8bis/3 nie.
>Tak sako jeżeli > chodzi o 12...
Coś dostać musieli - 12 najbardziej pasowała.
> Poza tym te ciągłe zmiany rozkładów, oznaczenia linii i > ogólne zmiany tylko dodatkowe kszty przynoszą i > dezoriętację totalną...
No jak się remont robi 5 miesięcy...
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez DamTram
> Sami chcieli :> > 7/2 jest typowym łamańcem, 8bis/3 nie.
A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem chyba jest jednak?
wysłane przez Pepe 235
> A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem > chyba jest jednak?
Chodzi o to że 8/3 przy okazji robi podmiany posiłkowe i zjeżdża znacznie później (około 11 i po 19).
wysłane przez lhb178 19
> > A czym jest 8/3? jakoś wyjezdża w szczycie wiec łamańcem > > chyba jest jednak? > > Chodzi o to że 8/3 przy okazji robi podmiany posiłkowe i > zjeżdża znacznie później (około 11 i po 19).
I samo z siebie jest >10 h, pomijając już późny koniec i wczesny początek.
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez pawelp19 −3
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Pepe 235
> A nie można byłoby uruchomić 8 w szczycie co 12 minut na > trasie Basen Górniczy- Gumieńce i 8 bis całodniowej też > co 12 minut na trasie Dworcowa - Gumieńce? Pojawiały by sie > co 6 minut na przystankach.
Nie można by ponieważ nie ma tylu motorniczych by 8 także jeździła co 6 minut.
wysłane przez MQ ?
> A nie można byłoby uruchomić 8 w szczycie co 12 minut na > trasie Basen Górniczy- Gumieńce i 8 bis całodniowej też > co 12 minut na trasie Dworcowa - Gumieńce? Pojawiały by sie > co 6 minut na przystankach.
Pomyśl - jeśli obecnie nie da się zapewnić 6-minutowej częstotliwości na skróconej trasie do Dworcowej, to tym bardziej nie da się jej zapewnić na tym odcinku po wydłużeniu co drugiego kursu do Basenu.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Pepe 235
> Chodzi mi tylko o to, czy 8 (Basen Górniczy - Gumieńce) nie > może kursować co 12 minut i 8 bis (Dworcowa -= Gumieńce) co 12 > minut
No ile mamy razy powtarzac, że nie może. Słuchaj do obecnego obiegu linii 8 Bis potrzeba 9 motorniczych. Gdybyś puścił 8 i 8 Bis naprzemiennie co 12 minut to do obsługi potrzebowalibyśmy już 12-14? Pytam się skąd byś ich wziął?
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Pepe 235
> Ale można 7 puścić trochę rzadziej. Tak jak było w czasie > remontu.
Trochę, to znaczy co 12 minut? No niestety powiedz to pasażerom, którzy korzystają z odcinka Krzekowo (Wernyhory) - Plac Kościuszki.
wysłane przez t105n 49
> Ale można 7 puścić trochę rzadziej. Tak jak było w czasie > remontu.
W czasie remontu "7" kursowała co 6 minut (kursy naprzemienne "7" i "7bis"), więc nie bardzo widzę tej mniejszej częstotliwości. Chyba, że piszesz o rozkładzie wakacyjnym.
-- Węzeł anty-przesiadkowy "Kołłątaja"
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez MQ ?
> Można byłoby zrobić tak: > 2 co 12 minut > 7 co 12 minut > 8 co 12 minut > 8 bis co 12 minut
I zamiast skarg na przepełnioną "ósemkę" mielibyśmy skargi na przepełnioną "siódemkę". Jaki więc sens?
wysłane przez pawelp19 −3
> Zbyszek napisał(a):
> > Można byłoby zrobić tak: > > 2 co 12 minut > > 7 co 12 minut > > 8 co 12 minut > > 8 bis co 12 minut > > I zamiast skarg na przepełnioną "ósemkę" mielibyśmy skargi na > przepełnioną "siódemkę". Jaki więc sens?
Ale przecież w podobnej częstotliwości kursowały te linie w czasie remontu tylko zamiast 8 bis co 12 minut było 7 bis co 12 minut i to ze znacznie dłuższą trasą.
wysłane przez MQ ?
> Ale przecież w podobnej częstotliwości kursowały te linie w czasie > remontu tylko zamiast 8 bis co 12 minut było 7 bis co 12 minut i to ze > znacznie dłuższą trasą.
A co to ma do rzeczy, bo nie bardzo rozumiem?
wysłane przez lhb178 19
> Można byłoby zrobić tak: > 2 co 12 minut > 7 co 12 minut > 8 co 12 minut > 8 bis co 12 minut
A jaki takt na Basenie? 2---7---2 8 Czy może 2---7---8---2 (a Krzekowo 5---7------5)?
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez lhb178 19
> A jaki takt na Basenie? 2---7---2 > 8
Miało być 2-----7-----2 8
albo 2--8--7-----2
> Czy może 2---7---8---2 (a Krzekowo 5---7------5)?
-- Engel fliegen einsam
wysłane przez Michal 2
-- "H" Dworzec Gł. - Krzywoustego - 26Kwietnia - Taczaka - Szeroka - Zawadzkiego!
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Pepe 235
wysłane przez MQ ?
> Czy > mógłbyś nas oświecic co do numerków szczytowych brygad > 12? 1, 5, 9, 11 a dalej?
Ja nie Olaf, ale odpowiem. 1, 4, 5, 7, 9, 11.