Forum

Skład 604+606 na Basenie Górniczym. W tle 105N 706+709

zdjęcie
Skład 604+606 na Basenie Górniczym. W tle 105N 706+709
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Zawsze jak patrzę na zdjęcia tego autora przypominają mi się dziecięce lata. Ale mam pytanie do starszych kolegów :) Ta stopiątka ma nieco inny przód niż te, które jeździły na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Stąd pytanie, do kiedy jeździły stopiątki z takimi właśnie przodami (chodzi mi głównie o osadzenie osamotnionego numeru - od prawej burty pod szybą), oraz do kiedy jeździły składy stodwójek.

-- Jak ma się coś przedobrzyć, to lepiej zrobić to źle
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Bamip napisał(a):

[ciach]

Ostatnią stopiątką była 663+719 z taką atrapą, jeździła do 2008 roku.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
kasper1 napisał(a):

> Ostatnią stopiątką była 663+719 z taką atrapą, jeździła > do 2008 roku.

A nie 667+647? http://www.mkm.szczecin.pl/galeria/foto/1223586455,Wygodne-przebieranie-w-taborze-efekt-znikomych-kasacji

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
  > A nie 667+647? > http://www.mkm.szczecin.pl/galeria/foto/1223586455,Wygodne-przebieranie-w-taborze-efekt-znikomych-kasacji

To jest troszkę zmodyfikowane. Oryginalnie to było blaszane "zadaszenie" i na krańcach "zadaszenia" były żarówki. Chyba ostatnim takim składem to był jednak 704+631 skasowany w grudniu 2010.

-- "Powtarzam, że jest w Polsce dwóch trenerów, którzy w układy z menedżerami nie wchodzą. Jeden to Lenczyk, a tego drugiego nazwiska nie pamiętam". (c) Orest Lenczyk


"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Bamip napisał(a):

(...), oraz do kiedy jeździły składy stodwójek.

Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi to era składów stodwójek (poza dniem 1 listopada) skończyła się wraz z przekazaniem 102-jek z Pogodna na Niemierzyn, tj. tak 1993/1994, ale jeżeli ktoś dysponuje bardziej dokładnymi informacjami, niech mnie poprawi.
Mimo 20 lat różnicy wszystkie 4 wagony z tego zdjęcia istnieją :) połowa z nich jeździ, a drugiej likwidacja raczej nie grozi.